Active topics in Andere muziek

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
Bad publicity is good publicity.
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
D-Ruz wrote:Bad publicity is good publicity.
Not always:

Rebecca Black, we don't hate you because you're famous. You're famous because we hate you.
Hardtraxxer
681 posts member since 2010
last seen May 2014
Markos wrote:Rebecca Black, we don't hate you because you're famous. You're famous because we hate you.
sooooooo true xd
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
twilightforce wrote:
Markos wrote:Rebecca Black, we don't hate you because you're famous. You're famous because we hate you.
sooooooo true xd
:lol: :lol:
D
:sick:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
DarkSymphony wrote::sick:
stiekem vind je het wel leuk :woot:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ik dacht dat Rihanna het al moeilijk had met 5 noten raken met autotune, maar in 2010 maakte ik kennis met Ke$ha en nu met dit. Zelfs met programm's niet meer dan 3 noten aanraken. Knap!
D
roberttt wrote:
DarkSymphony wrote::sick:
stiekem vind je het wel leuk :woot:
stiekem wel :$ maar mondje dicht :P
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
Khadber wrote:Ik dacht dat Rihanna het al moeilijk had met 5 noten raken met autotune, maar in 2010 maakte ik kennis met Ke$ha en nu met dit. Zelfs met programm's niet meer dan 3 noten aanraken. Knap!
:worship:
D
een en al vals :')
R
Hardtraxx Veteran
DarkSymphony wrote:een en al vals :')
autotune for life :woot:
R
Hardtraxx Veteran
Project 141 wrote:
RAW-vizion wrote:ik snap ook egt niet welke platen maatschappij dit nou gaat lanceren?? ben je tog gek in je hoofd, je hoeft egt geen verstand te hebben van muziek om te snappen dat dit gewoon pure crap is...
en zelfs dat kind, ook al is ze 13/14/15/16 whatever the fuck.. die snapt tog zelf ook wel dat dit niet klopt? je hoeft daar volgens mij egt niet heel slim voor te zijn, of... zeg ik nou iets doms?
en die platen maatschappij heb er ook voor gezorgd dat dat kind nooit meer normaal over straat kan... maakt niet uit dat het egt een schijt kind is... als zij alleen al die comments onder der filmpje leest heb ze voor de rest van haar leven geen zelfvertrouwen meer, en dat vind ik eigenlijk tog niet kunnen van die platen maatschappij (ja ook al is het een kut kind) het is gewoon een ''stunt'' geweest waardoor dat kind nooit meer normaal over straat kan!
ik zeg het alleen maar.. ik zal er zelf waarschijnlijk ook gewoon mee blijven fucken maargoed....
Ze heeft 2000 euro betaald aan een of ander bedrijf, dat dan een standaard nummertje voor der klaarlegt, waarna zij het mag inzingen (met autotune) en met vriendinnen in de clip mag spelen (clip overigens ook al vast door het bedrijf).
Oftewel, platenmaatschappij boeit het geen flikker, ze krijgen juist geld om het te lanceren!
WTF? :surrender: :surrender: :surrender:
Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
Gebeurt wel vaker. Beetje het zelfde als toen de zoon van Ghadaffi ging voetballen bij die italiaanseploeg (weet niet meer welke)
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
perugia
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
Mannonymous wrote:Gebeurt wel vaker. Beetje het zelfde als toen de zoon van Ghadaffi ging voetballen bij die italiaanseploeg (weet niet meer welke)
beter voorbeeld: gostosa
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
De cijfers op youtube zeggen genoeg...
139580 stemmen voor leuk,
1160203 stemmen voor niet leuk
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Agh, there no such thing as bad publicity :thumbsup: