Active topics in Andere muziek

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 23 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 51 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
O
Hardtraxxer
804 posts member since 2011
last seen 10 days ago
Iemand die into Avicii is?

Ik luister z'n tomorrowland 2011 set regelmatig, en vond die stijl van 'toen' heel vet. Maar ik luister net z'n album presentatie op Ultra Music Festival (zie http://lsdb.nl/set/129544/avicii-ultra- ... 03-13.html) en af en toe lijkt 't wel country?

Iemand die er meer in thuis is? verdiep mee meestal niet zo in de beste meneer.
S
Hardtraxxer
819 posts member since 2011
last seen Apr 2017
Had het al vernoemd in het house topic ;)
Skyscraper wrote:Moet je voor de grap maar is het setje van Avicii op ultra luisteren xd Hij draaide hier voor het eerst zijn album.
http://www.1001tracklists.com/tracklist ... 03-22.html

Serieus echt de slechtste set die ik ooit heb gehoord
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Heb het ook niet zo op die experimentele ongein. Ben wel intens blij dat ik Avicii mee heb mogen maken twee jaar geleden op Energy, was toen totaal onbekend (met de rest van NL trouwens) met hem en zijn muziek. Was echt een uur lang complete euforie en echt alles klopte.
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
folk geloof ik.
Hardtraxx Addict
1750 posts member since 2009
last seen May 2026
TiMOTHYb wrote:Heb het ook niet zo op die experimentele ongein. Ben wel intens blij dat ik Avicii mee heb mogen maken twee jaar geleden op Energy, was toen totaal onbekend (met de rest van NL trouwens) met hem en zijn muziek. Was echt een uur lang complete euforie en echt alles klopte.
Dat was inderdaad een geniaal setje :loving: Daarna ging het helaas snel bergafwaarts :(
S
Hardtraxxer
last seen Apr 2017
TiMOTHYb wrote:Heb het ook niet zo op die experimentele ongein. Ben wel intens blij dat ik Avicii mee heb mogen maken twee jaar geleden op Energy, was toen totaal onbekend (met de rest van NL trouwens) met hem en zijn muziek. Was echt een uur lang complete euforie en echt alles klopte.
totaal onbekend?? valt echt wel mee. Hij zat toen al goed opweg richting de top hoor
S
wadafuq waar Avicci mee bezig op Ultra xd
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
Best experimenteel, maar toch ben ik stervens benieuwd. Dit is ook maar de helft van zijn set en ik weet dat die een paar collabs heeft gedaan, o.a. met Alesso. En dat zijn in mijn ogen toch wel de twee grootste bazen binnen de housescene, samen met Axwell dan.
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Dramatisch dit :/

alleen 06 is vet.
S
Hardtraxxer
last seen Apr 2017
Avicii:
Wow looks like I stirred up some controversy with my set friday night at UMF. Seeing alot of people who dont understand. My full set wasn't being streamed, only the last 40ish minutes with all new material from my album.

In a 75 minute set, I brought a 15 minute different breakdown with live musicians to a festival with nonstop dance music for 3 days straight 2 weeks in a row . I really wanted to switch things up and do something fun and different, as I always strive for, and this album is about experimentation and about showing the endless possibilities of house and electronic music. Its about how to incorporate acoustic instruments from different styles and influences you wouldnt expect and still stay true to your own sound and musicality which for me has always been about the melodies and positive energy. I will always produce music that I love and listen to. But my album is certainly not "country", and people have gotten hung up on an instrument we used for the live cover of a song. Every song on the album is a fusion with house and electronic music.

We wanted to make a statement, and theres really no better place to make one than UMF mainstage. People will soon see what it's all about.

My music is open to anyone who wants to listen to it and I will always stay true to my sound. Love you all who listen with open hearts and open minds. These past few months Ive been so lucky to have had the chance to work with so many talented artists and to bring them there when I launch the album was amazing and they all did an amazing job.

This was my first time performing with a band and I couldnt have asked for more a professional team, I really want to thank @MichaelEinziger and his fiancee, @vatoben and @JoseAPasillasII from Incubus, @Aloeblacc, legend @Mac Davis, @audramae and @dantyminskii for joining me on stage.
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Dat was inderdaad genieten.

Maar zijn 'nieuwe stijl' is ook niet helemaal mijn smaak nee.
O
Hardtraxxer
last seen 10 days ago
die post van skyscraper hier boven kwam ik inmiddels ook tegen.

Ik wist wel dat het een album presentatie zou worden, maar niet zo iets, haha :P

Nja we zien wel wat het album wordt.
Last edited by opaa on 26 Mar 2013 20:23, edited 1 time in total.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Hij zat toen nog niet op een 10% van de populairiteit die hij later zou gaan genieten in Nederland (door bijv z'n nummers onder WK compilaties, constant op de radio en tot op de dag vandaag in elk kroeg of discotheek)
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2016
Ik vind het een beetje sneu dat iedereen het gelijk afschrijft als 'kut muziek'en 'dit kan niet'

Respect juist dat hij zoiets probeert!
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
teupie wrote:Ik vind het een beetje sneu dat iedereen het gelijk afschrijft als 'kut muziek'en 'dit kan niet'

Waar.
S
Hardtraxxer
last seen Apr 2017
TiMOTHYb wrote:Hij zat toen nog niet op een 10% van de populairiteit die hij later zou gaan genieten in Nederland (door bijv z'n nummers onder WK compilaties, constant op de radio en tot op de dag vandaag in elk kroeg of discotheek)
ja voor het grote publiek idd niet nee. komt ook vooral omdat hij bromance onder de naam tim berg uitbracht en niet onder Avicii
O
Hardtraxxer
last seen 10 days ago
teupie wrote:Ik vind het een beetje sneu dat iedereen het gelijk afschrijft als 'kut muziek'en 'dit kan niet'

Ho begrijp me niet verkeerd ik heb nooit negativiteit geuit.

Ik wist alleen niet waarom deze UMF set is zoals 'tie is. Nu heb ik een verklaring :P

Ben benieuwd wat het album gaat doen
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2016
Was ook niet naar jou gericht bejaarde. Meer in het algemeen als je op fb leest etc. etc.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
teupie wrote:Was ook niet naar jou gericht bejaarde. Meer in het algemeen als je op fb leest etc. etc.
valt het jouw ook op dat t altijd de ''die-hard'' hardstyle mannetjes zijn die zo iets zeggen :D
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2016
die wat zeggen ? >.<
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
teupie wrote:die wat zeggen ? >.<
kutmuziek enz :P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2016
oh ja, xd

Is altijd zo
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Moet er een speciaal topic hiervoor?

Goeie dj en producer enzo maar ik ga ook niet voor alleen axwell of matisse en sadko of shm een topic maken..
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2016
tja zo krijgt het wel aandacht... ik ben voor een aparte house sectie :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
teupie wrote:tja zo krijgt het wel aandacht... ik ben voor een aparte house sectie :thumbsup:

is al vaak zat voorgesteld

maak me maar wakker als t zover is