Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 20:48 

Hardtraxxer

Iemand die into Avicii is?

Ik luister z'n tomorrowland 2011 set regelmatig, en vond die stijl van 'toen' heel vet. Maar ik luister net z'n album presentatie op Ultra Music Festival (zie http://lsdb.nl/set/129544/avicii-ultra- ... 03-13.html) en af en toe lijkt 't wel country?

Iemand die er meer in thuis is? verdiep mee meestal niet zo in de beste meneer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 22:40 

Hardtraxxer

Had het al vernoemd in het house topic ;)

Skyscraper schreef:
Moet je voor de grap maar is het setje van Avicii op ultra luisteren xd Hij draaide hier voor het eerst zijn album.
http://www.1001tracklists.com/tracklist/25987_avicii-at-ultra-music-festival-miami-united-states-2013-03-22.html

Serieus echt de slechtste set die ik ooit heb gehoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 22:52 

Donateur

Heb het ook niet zo op die experimentele ongein. Ben wel intens blij dat ik Avicii mee heb mogen maken twee jaar geleden op Energy, was toen totaal onbekend (met de rest van NL trouwens) met hem en zijn muziek. Was echt een uur lang complete euforie en echt alles klopte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 22:53 

Hardtraxx Veteran

folk geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 23:15 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Heb het ook niet zo op die experimentele ongein. Ben wel intens blij dat ik Avicii mee heb mogen maken twee jaar geleden op Energy, was toen totaal onbekend (met de rest van NL trouwens) met hem en zijn muziek. Was echt een uur lang complete euforie en echt alles klopte.

Dat was inderdaad een geniaal setje :loving: Daarna ging het helaas snel bergafwaarts :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 23:16 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:

totaal onbekend?? valt echt wel mee. Hij zat toen al goed opweg richting de top hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 23:47 

wadafuq waar Avicci mee bezig op Ultra xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 00:16 

Hardtraxxer

Best experimenteel, maar toch ben ik stervens benieuwd. Dit is ook maar de helft van zijn set en ik weet dat die een paar collabs heeft gedaan, o.a. met Alesso. En dat zijn in mijn ogen toch wel de twee grootste bazen binnen de housescene, samen met Axwell dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 10:49 

Hardtraxx Veteran

Dramatisch dit :/

alleen 06 is vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 11:52 

Hardtraxxer

Avicii:
Citaat:
Wow looks like I stirred up some controversy with my set friday night at UMF. Seeing alot of people who dont understand. My full set wasn't being streamed, only the last 40ish minutes with all new material from my album.

In a 75 minute set, I brought a 15 minute different breakdown with live musicians to a festival with nonstop dance music for 3 days straight 2 weeks in a row . I really wanted to switch things up and do something fun and different, as I always strive for, and this album is about experimentation and about showing the endless possibilities of house and electronic music. Its about how to incorporate acoustic instruments from different styles and influences you wouldnt expect and still stay true to your own sound and musicality which for me has always been about the melodies and positive energy. I will always produce music that I love and listen to. But my album is certainly not "country", and people have gotten hung up on an instrument we used for the live cover of a song. Every song on the album is a fusion with house and electronic music.

We wanted to make a statement, and theres really no better place to make one than UMF mainstage. People will soon see what it's all about.

My music is open to anyone who wants to listen to it and I will always stay true to my sound. Love you all who listen with open hearts and open minds. These past few months Ive been so lucky to have had the chance to work with so many talented artists and to bring them there when I launch the album was amazing and they all did an amazing job.

This was my first time performing with a band and I couldnt have asked for more a professional team, I really want to thank @MichaelEinziger and his fiancee, @vatoben and @JoseAPasillasII from Incubus, @Aloeblacc, legend @Mac Davis, @audramae and @dantyminskii for joining me on stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 14:16 

Donateur

TiMOTHYb schreef:

Dat was inderdaad genieten.

Maar zijn 'nieuwe stijl' is ook niet helemaal mijn smaak nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 14:19 

Hardtraxxer

die post van skyscraper hier boven kwam ik inmiddels ook tegen.

Ik wist wel dat het een album presentatie zou worden, maar niet zo iets, haha :P

Nja we zien wel wat het album wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 14:46 

Donateur

Hij zat toen nog niet op een 10% van de populairiteit die hij later zou gaan genieten in Nederland (door bijv z'n nummers onder WK compilaties, constant op de radio en tot op de dag vandaag in elk kroeg of discotheek)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 14:57 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het een beetje sneu dat iedereen het gelijk afschrijft als 'kut muziek'en 'dit kan niet'

Respect juist dat hij zoiets probeert!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 15:32 

Donateur

teupie schreef:
Ik vind het een beetje sneu dat iedereen het gelijk afschrijft als 'kut muziek'en 'dit kan niet'

Waar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 16:09 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Hij zat toen nog niet op een 10% van de populairiteit die hij later zou gaan genieten in Nederland (door bijv z'n nummers onder WK compilaties, constant op de radio en tot op de dag vandaag in elk kroeg of discotheek)

ja voor het grote publiek idd niet nee. komt ook vooral omdat hij bromance onder de naam tim berg uitbracht en niet onder Avicii
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 21:23 

Hardtraxxer

teupie schreef:

Ho begrijp me niet verkeerd ik heb nooit negativiteit geuit.

Ik wist alleen niet waarom deze UMF set is zoals 'tie is. Nu heb ik een verklaring :P

Ben benieuwd wat het album gaat doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 14:54 

Hardtraxx Veteran

Was ook niet naar jou gericht bejaarde. Meer in het algemeen als je op fb leest etc. etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 15:36 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
Was ook niet naar jou gericht bejaarde. Meer in het algemeen als je op fb leest etc. etc.

valt het jouw ook op dat t altijd de ''die-hard'' hardstyle mannetjes zijn die zo iets zeggen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 15:54 

Hardtraxx Veteran

die wat zeggen ? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 16:07 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
die wat zeggen ? >.<

kutmuziek enz :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 17:00 

Hardtraxx Veteran

oh ja, xd

Is altijd zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 03:09 

Kraak... Piep...

Moet er een speciaal topic hiervoor?

Goeie dj en producer enzo maar ik ga ook niet voor alleen axwell of matisse en sadko of shm een topic maken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 13:34 

Hardtraxx Veteran

tja zo krijgt het wel aandacht... ik ben voor een aparte house sectie :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 14:09 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
tja zo krijgt het wel aandacht... ik ben voor een aparte house sectie :thumbsup:

is al vaak zat voorgesteld

maak me maar wakker als t zover is
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek