Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2020 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor het eerst naar ASOT geweest (buiten Tomorrowland om). Ik luister ongeveer 3/4 jaar naar trance en luister er steeds meer naar. Nog nooit naar een volledig trance event geweest, wel op Tomorrowland al kennis gemaakt met Armin Van Buuren & ASOT stage.

Binnen gekomen tijdens de warming up, AVB draaide een lekker setje. Daarna Jorn van Deynhoven & stukje Ben gold. Daarna terug naar de main gegaan voor het einde van Markus Schulz. Rank 1 was live echt genieten, ik wist niet wat ik moest verwachten.

De special voorafgaand van AVB was gewoon een leuke intro en de set van AVB erg lekker. Daarna terug naar de WAO138 gegaan voor AVB daar maar eerst nog het einde van Key4050 gehoord.
Een tijdje bij Richard Durand gebleven en daarna nog een rondje gelopen naar Simon Patterson, toen terug naar de main.

Andrew Rayel draaide lekker op het eind, maar van Giuseppe niet veel meer meegekregen want had er eigenlijk wel weer genoeg van en kakte in.

- Locatie vond ik bij binnenkomen wel een doolhof, heel anders dan de keren dat ik er geweest ben (thrillogy & unlocked).
- Stages & Shows waren erg gaaf en het geluid stond ontiegelijk hard.
- Toiletten daarin tegen waren best vies allemaal, de dixies waren beter te doen.
- Drukte tijdens AVB in de main & WAO138, je had niet veel ruimte om meer te bewegen zonder dat iedereen tegen je inloopt.
- Wel heel fijn dat de vloer niet al te smerig is vanwege al bekers en flesjes aangezien je deze in kon leveren.

Al met al proberen volgend jaar weer aanwezig te zijn want heb mij erg goed vermaakt! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2020 22:07 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Heb mij weer heerlijk vermaakt deze editie! Veel gave sets gehoord met als uitschieter Skypatrol :love:
Helaas niet binnen kunnen komen bij Rank 1 door de drukte, had dat ook graag mee willen pakken. Hierdoor wel een hele tijd ontzettend goed vermaakt bij de WAO138.

Solarstone draaide een typische uplifting set, fijne sfeer met stevige kicks. Wat mij opviel bij andere sets is dat ze veel kozen voor snel mixwerk en dat veel nieuwe platen een anticlimax bevatten. Solarstone daarentegen draaide veel intro/outro, wat bij uplifting trance helemaal geweldig is (kwam zoiets maar terug bij Hardstyle).

Na het setje van Key4050 (wat overigens lekker hard ging!) wat gaan eten om vervolgens Andrew Rayel mee te pakken op de main. Opzich een leuk setje met veel bootlegs/mashups van oude klassiekers gecombineerd met zijn progressive sound (Traffic, Exploration of Space, Silence en Airwave(?). Hierna kakte ik wel wat in, maar gelukkig werd het setje van Giuseppe halverwege nog lekker energiek waardoor het laatste halfuurtje omvloog.

Rond kwart voor 6 vertrokken richting het station na een geslaagde editie wat mij betreft!.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2020 19:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch maar weer eens inloggen hier op hardtraxx na het meeten bij de WAO138 :)

Goed vermaakt afgelopen zaterdag. Helaas hetzelfde probleem met Rank 1 op de mainstage. Toen zijn we maar naar Estiva gegaan wat ook goed te doen was. Sets van de avond voor mij waren Key4050 en Armin 138.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2020 21:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was super! Openingsset van Armin was gaaf met platen als Push - Universal Nation (Bart Skils Remix), The First Rebirth (Charlotte De Witte Rework) en Age of Love. Verder was Rank 1 natuurlijk baas. Al die klassiekers live gespeeld vanaf een keyboard :worship: Onwijs genoten.
Klein stukje Armin geweest, maar zijn mainstage sets vind ik altijd een beetje meh. Verder veel rondgelopen en uiteindelijk best veel in de PSY geweest, wat een stijltje is dat toch. Afsluiting van Giuseppe Ottaviani was gaaf, beste trance dj van het moment. Draaide onder andere zijn nieuwe Dreamstate 2020 anthem, 8K, Only A Heartbeat Away, Ascension - Someone remix, Till The Sunrise vocal edit ( (L) ). Volgend jaar sowieso weer bij, trance live is zo goed. :loving:

Bonustracks:







Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2020 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sommige tracks / filmpjes vind ik wel dope maar ik ben bang dat het live "saai" is. Een soort softe techno, waar het al 'wachten' op een drop is. Of valt dat erg mee? Techno vind ik (live) overigens wel dope dus het is niet dat ik dat niet trek.

Zoals je ziet: ik ben geen (trance) kenner maar wel geïnteresseerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2020 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Door deze verhalen best benieuwd geworden naar ASOT. Wellicht volgende editie meepakken! Kan me wel een beetje vinden in wat Remi denkt, maar denk dat het juist wel meevalt aangezien alles live 10x vetter is natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2020 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben in 2014 naar Armin Only geweest en daar voelde het inderdaad wel alsof de hele avond 1 grote opbouw was naar een climax die nooit kwam. Nu is ASOT natuurlijk wel een stuk uitgebreider met meerdere stages ook, en mijn muzieksmaak is in die tijd ook wel wat veranderd. Maar toch houdt mijn ervaring van die avond me ook tegen om het nog eens een kans te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2020 11:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zit ook al tijdje te kijken om te gaan, ik vind trance best interessant. Maar het is niet dat ik me er echt ooit ver in verdiept heb. Misschien dit toch maar eens doen, want ik denk dat live trance wel echt super gaaf is om mee te maken. Ik heb namelijk wel vaak setjes van Ilan Bluestone of Above & Beyond geluisterd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2020 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziet er top uit, jammer dat ik net een weekendje in Praag was..... Hoor van m'n vrienden ook alleen maar goede verhalen, en zij waren voor het eerst naar een trance feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2020 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker




Meerdere sets van de main & wao138 online nu
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2020 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van het weekend ook voor de tweede keer naar ASOT geweest. Geen zin om een heel verslag te typen, maar ik vond het echt geweldig. Beter dan vorig jaar!
Opener van Armin was erg lekker. En Ilan Bluestone was ook een heerlijke inkomer van het feest. Voor de rest overal wel gekeken. Vond de Road to 1000 en Progressive uiterst vermakelijk. Key4050 helaas gemist, maar Grum maakte dit gewoon helemaal goed.

Volgend jaar zeker weer proberen erbij te zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2020 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Wat is dit goed! Ben niet bekend met de meeste platen, maar zit echt te genieten thuis.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek