Voor het eerst naar ASOT geweest (buiten Tomorrowland om). Ik luister ongeveer 3/4 jaar naar trance en luister er steeds meer naar. Nog nooit naar een volledig trance event geweest, wel op Tomorrowland al kennis gemaakt met Armin Van Buuren & ASOT stage.
Binnen gekomen tijdens de warming up, AVB draaide een lekker setje. Daarna Jorn van Deynhoven & stukje Ben gold. Daarna terug naar de main gegaan voor het einde van Markus Schulz. Rank 1 was live echt genieten, ik wist niet wat ik moest verwachten.
De special voorafgaand van AVB was gewoon een leuke intro en de set van AVB erg lekker. Daarna terug naar de WAO138 gegaan voor AVB daar maar eerst nog het einde van Key4050 gehoord.
Een tijdje bij Richard Durand gebleven en daarna nog een rondje gelopen naar Simon Patterson, toen terug naar de main.
Andrew Rayel draaide lekker op het eind, maar van Giuseppe niet veel meer meegekregen want had er eigenlijk wel weer genoeg van en kakte in.
- Locatie vond ik bij binnenkomen wel een doolhof, heel anders dan de keren dat ik er geweest ben (thrillogy & unlocked).
- Stages & Shows waren erg gaaf en het geluid stond ontiegelijk hard.
- Toiletten daarin tegen waren best vies allemaal, de dixies waren beter te doen.
- Drukte tijdens AVB in de main & WAO138, je had niet veel ruimte om meer te bewegen zonder dat iedereen tegen je inloopt.
- Wel heel fijn dat de vloer niet al te smerig is vanwege al bekers en flesjes aangezien je deze in kon leveren.
Al met al proberen volgend jaar weer aanwezig te zijn want heb mij erg goed vermaakt!