Gaat aan! Heb je ook DL link? 
Zal hem vanavond even posten. Heb de file zelf even niet bij de handWigaard wrote:Gaat aan! Heb je ook DL link?
Zal hem vanavond even posten. Heb de file zelf even niet bij de handWigaard wrote:Gaat aan! Heb je ook DL link?
Bier!SL8492 wrote:Nog maar 2 dagen
Welke sets heb je allemaal meegemaakt?sennid wrote:Ben echt blij dat ik hier naartoe ben gegaan
Heb voornamelijk bij de main gestaan en dan af en toe een rondje gelopen. De eerste plaat (of tweede) die NWYR draaide kwam wel ff binnen zegWigaard wrote:Welke sets heb je allemaal meegemaakt?sennid wrote:Ben echt blij dat ik hier naartoe ben gegaan
Je vergeet LullabyThe Venator wrote:
Roman Messer was een erg goed setje. Hele fijne sfeer in de kleine ruimte, niet druk, toch ging het goed los. De sitdown was ook een leuke toevoeging, ook een erg fijne tracklist, platen als Fireflies, Imagination (Cold Rush Remix), Memories (Ahmed Helmy Remix) en Underworld waren erg fijn
Volgende keer ga je maar met ons johGigg wrote:Dat NWYR setje is wel echt heel erg goed zeg.. Toch wel balen dat ik niemand zover heb gekregen om mee te gaan. De drempel om alleen te gaan was toch iets te groot
Deal! Jaa van het weekend zeker een pilsje doen!volgende keer ga je maar met ons johVolgende week meeten?