Dakpan schreef:
Jor-D schreef:
Rik schreef:
Vind ik niet zo erg, heb je tenminste full-releases, en niet iedereen hoeft zo nodig met de hype mee te doen toch ?
Niet iedereen is DJ. Niet-DJ's hebben niet zo veel aan die saaie intro's en outro's imo. Thuis luister ik liever albums en livesets, dan dat ik de hele dag "full-releases" luister

Maarja, dat ben ik

Mee eens, zit persoonlijk niet te wachten op een minuut met claps en het scheelt ook nog eens ruimte op m'n MP3 speler.
Ja ben ik het ook wel mee eens hoor, al wil ik niet zeggen dat in & outro's per definitie saai zijn. Ik vind het voornamelijk niet erg aangezien, ik verwacht dat de nummers dan sneller zullen uitkomen. Over het maken en uitbrengen van het album gaat een heleboel tijd, en dan duurt het daarna soms nog bijna een jaar voor alle samplers is zijn uitgekomen. En een album had ik als nog niet als cd gekocht, hoog uit gedownload.
Nog iets, vind van de meeste albums de kwaliteit heel erg tegenvallen... Vaak een paar "hitjes" en dan opvulling. Uitzondering is bijvoorbeeld authentic style. Als Zatox met iets vergelijkbaars zou komen, zou ik het wel komen, maar dat verwachtte ik niet.