Staat ook in mijn rijtje ja, dit wordt sowieso een heel dik albumwrote:Vet, Digital Punk hoort toch wel bij m'n favorieten.wrote:Ik weet niet of dit al bekend was, maar Digital Punk komt ook met een album uit. Ik had een tijdje gesproken met hem op Decibel en daar zei hij dat hij gepland was voor ongeveer eind november. Hij zei dat hij samenwerkingen had met The Beholder, Max Enforcer, Scope DJ, 2 nieuwe met B-Front, wat remixes en ook 4 nieuwe solo platen.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ik weet het ook allemaal niet maar kan me niet voorstellen
dat ze eerst hardcore gaan draaien en daarna weer hardstyle.
dat ze eerst hardcore gaan draaien en daarna weer hardstyle.
Ik heb het ookn iet zo met dbstf als afsluiter, maar als ze afsluiten net als op Knockout dan mag het best (waarschijnlijk was daar wel de grootste input van nc, maarja)wrote:Gatverdamme, als ik een kaartje had zou ik echt furieus zijn geweest. Q-dance schaam je diep.wrote:DBSTF als afsluiter
Nee joh, ze draaien gewoon samen en natuurlijk eerst hardstyle en daarna wat mainstream-HC. DBSTF kunnen als ze willen wel een energieke set neerzetten. Het is geen raw-hardstyle maar het is zeker geen slappe HHZ/Wildstylez-afsluiter.
Op Emporium hebben ze ook afgesloten en dat zonder al te veel klachten op te wekken
Maar een echte fan van ze? Nee, dat ben ik niet.
ik denk de special gast, aangezien je niet nosferatu halverwege doet en dan nog weer hardstyle 
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Idd was best lekker setje daar. Evil Inside nog en Your Smile Remixwrote:Op Emporium hebben ze ook afgesloten en dat zonder al te veel klachten op te wekkenMaar een echte fan van ze? Nee, dat ben ik niet.
-
S
Op intents ging dat hard, maarja, was ook Dee-Block & S-te-Pack vs AVIO Livewrote:Gatverdamme, als ik een kaartje had zou ik echt furieus zijn geweest. Q-dance schaam je diep.wrote:DBSTF als afsluiter
Grappig, mijn ouders zitten Red Mijn Vakantie te kijken en nu zitten ze in België, komt er een Dance festival naar de camping. Hoor ik ineens After MF over de boxen schallen. Dit terwijl het gewoon een normaal housefestival is.
edit: zie nu ook Tommyknocker, Buzz Fuzz, Endymion, Bass Modulators etc staan..
Neverland Festival
.
Neverland Festival
-
S
High Voltage = Bart Revier, Jelle Neys en Erwin van Kanwrote:Volgens mij is nosferatu z'n hardstyle naam High Voltage dus die kennen elkaar al wel.
is volgens mij Ruffneck, Endymion en Nosferatu
Last edited by Tel on , edited 2 times in total.
Die gasten weten wel wat hard beuken iswrote:High Voltage = Bart Revier, Jelle Neys en Erwin van Kanwrote:Volgens mij is nosferatu z'n hardstyle naam High Voltage dus die kennen elkaar al wel.
is volgens mij Ruffneck, Endymion en Nosferatu
-
S
Omdat ik het fout had
Haha jaa, ik zag het ookwrote:Grappig, mijn ouders zitten Red Mijn Vakantie te kijken en nu zitten ze in België, komt er een Dance festival naar de camping. Hoor ik ineens After MF over de boxen schallen. Dit terwijl het gewoon een normaal housefestival is.
Neverland Festival.
maar ik dacht dat het rock ya attitude was?
Wist je dat je nu alle (toekomstige) Magic Show residents kunt volgen via: http://twitter.com/TitaMagicShow/themagicshow
-
JHardtraxx Newbie
- 31 posts member since 2009
- last seen Jun 2012
@djpatt --- Bullshit
@Djpatt.. is totaal niks van waar dat ze een nieuwe mc hebben.
vind je het leuk om verhaaltjes te verzinnen ?
ik ben maatjes met hun en ze vertelde mij dat er helemaal niks waar van is.
ze hebben mc Jeff als mc bij hun liveact. en vocals voor hun tracks doen ze altijd zelf.
beetje triest dat je verhaaltjes verzint
ze hebben mc Jeff als mc bij hun liveact. en vocals voor hun tracks doen ze altijd zelf.
@Johnmaybe
Ook een beetje triest om zo te reageren :') Hij kan het toch gewoon verkeerd begrepen hebben.. Of misschien ben jij nog niet helemaal Up2Date.. Als ik jou was zou ik eerst maar is je vriendjes van Psyko Punkz op bellen voordat je zo raar een nieuwtje ontkracht
Ook een beetje triest om zo te reageren :') Hij kan het toch gewoon verkeerd begrepen hebben.. Of misschien ben jij nog niet helemaal Up2Date.. Als ik jou was zou ik eerst maar is je vriendjes van Psyko Punkz op bellen voordat je zo raar een nieuwtje ontkracht
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
vond het wel een voorpaginatje waardwrote:staat al bij feesten met discussie erbij
edit: ik dacht dat het early hardstyle was, is niet zo.. Sorry
-
HHardtraxxer
- 60 posts member since 2009
- last seen Sep 2011
Dat is hardtraxx. Zo veel mogelijk afzeiken en zoveel mogelijk onzin verkondigen.wrote:@Djpatt.. is totaal niks van waar dat ze een nieuwe mc hebben.
Hier wordt je wel voor geburned jawrote:
Dat is hardtraxx. Zo veel mogelijk afzeiken en zoveel mogelijk onzin verkondigen.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Had ik ook gezienwrote:Grappig, mijn ouders zitten Red Mijn Vakantie te kijken en nu zitten ze in België, komt er een Dance festival naar de camping. Hoor ik ineens After MF over de boxen schallen. Dit terwijl het gewoon een normaal housefestival is.
Neverland Festival.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
wrote:@Djpatt.. is totaal niks van waar dat ze een nieuwe mc hebben.
Als die kerel het zo tegen hem zegt kun je hem niks kwalijk nemen. Overigens gaan we het hier lekker beleefd houden he jongens!hij sprak op decibel de manager en ze zochten nog een mc van het 1 kwam het ander
ja henk waarom kom je hier, niemand vind je toch aardig :')wrote:Hier wordt je wel voor geburned jawrote:
Dat is hardtraxx. Zo veel mogelijk afzeiken en zoveel mogelijk onzin verkondigen.Waarom kom je uberhaupt nog naar deze website dan?
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
ken je henk danwrote:ja henk waarom kom je hier, niemand vind je toch aardig :')wrote:Hier wordt je wel voor geburned jawrote:
Dat is hardtraxx. Zo veel mogelijk afzeiken en zoveel mogelijk onzin verkondigen.Waarom kom je uberhaupt nog naar deze website dan?
-
S
Ik krijg nog geld van'mwrote:ken je henk danwrote:ja henk waarom kom je hier, niemand vind je toch aardig :')wrote:
Hier wordt je wel voor geburned jaWaarom kom je uberhaupt nog naar deze website dan?
God wat ziet de voorpagina van het brabants dagblad er mooi uit