Ach laten we dit gewoon wegwuiven. Gebeurt is gebeurt. Ben het met JolleNL eens.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
S
Heb d'r geen problemen mee als er een moderator de berichten verwijdert.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
wrote:Heb d'r geen problemen mee als er een moderator de berichten verwijdert.
-
THardtraxx Addict
- 1039 posts member since 2009
- last seen Dec 2025
Ik Decibel kan horen vanuit Eindhoven....
uhhmwrote:Ik Decibel kan horen vanuit Eindhoven....
http://partyflock.nl/party/178730:Lakedance.html
-
S
Ik voel hier de bas in ieder geval. Het is dat de wind de andere kant op staat anders werden wij hier ook doof. Ik ga dadelijk kijken naar het terrein en genieten van het vuurwerk
.
-
THardtraxx Addict
- 1039 posts member since 2009
- last seen Dec 2025
Ik met deze windrichting die nooit kan horen en dus gewoon decibel hoor....wrote:uhhmwrote:Ik Decibel kan horen vanuit Eindhoven....
http://partyflock.nl/party/178730:Lakedance.html
Wist je dat Decibel eens te meer feestje van het jaar was 
hier in waalwijk was het ook goed te horen weerwrote:Wist je dat Decibel eens te meer feestje van het jaar was
was vorig jaar ook al
Dat wist ik gisteravond alwrote:Wist je dat Decibel eens te meer feestje van het jaar was
-
S
Enigste wat ik voelde was de bass, geen hoge tonen. Ouders waren in Berkel Enschot, hoorden het goed hahawrote:hier in waalwijk was het ook goed te horen weerwrote:Wist je dat Decibel eens te meer feestje van het jaar was
was vorig jaar ook al
hier hoorde je de bass goed en soms ook de hoge tonen eruit,wrote:Enigste wat ik voelde was de bass, geen hoge tonen. Ouders waren in Berkel Enschot, hoorden het goed hahawrote:hier in waalwijk was het ook goed te horen weerwrote:Wist je dat Decibel eens te meer feestje van het jaar was
was vorig jaar ook al.
-
S
Eens vragen aan Timmer ofdat ie last had van het feestje in z'n achtertuin.wrote:hier hoorde je de bass goed en soms ook de hoge tonen eruit,
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
goedemorgenwrote:Eens vragen aan Timmer ofdat ie last had van het feestje in z'n achtertuin.wrote:hier hoorde je de bass goed en soms ook de hoge tonen eruit,
toen ik aan het werk was zonder de tractor kon ik alles horen, echt gewoon.. Tering die set van deepack
headhunterz weer een nieuw apre-ski nummertje heeft gemaakt
:')
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
hoezo dat?wrote:headhunterz weer een nieuw apre-ski nummertje heeft gemaakt:')
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
Headhunterz-track doe je in new-tracks.
Wilde alleen even weten naar welke track hij verwees, niet een nieuwe track showen 
staat al bij feesten met discussie erbij
De hardbass datum al bekend is: 12-02-2011
Denk dat ik dit jaar daar maar is heen ga ipv reverze!!wrote:De hardbass datum al bekend is: 12-02-2011
Het is pas volgend jaar hoorwrote:Denk dat ik dit jaar daar maar is heen ga ipv reverze!!wrote:De hardbass datum al bekend is: 12-02-2011
-
S
Ik denkt dat hij deze keer bedoeltwrote:Het is pas volgend jaar hoorwrote:Denk dat ik dit jaar daar maar is heen ga ipv reverze!!wrote:De hardbass datum al bekend is: 12-02-2011