Heel erg vet! Gefeliciteerdwrote:Dance-Tunes twitter:
Dance-Tunes News: Decibel outdoor 2010, Live broadcast, Featured Hard Releases, The Magic Show - http://eepurl.com/QQyD
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Gefeliciteerd Tita
Dit is zeker een grote stap! Keep up the good work!
Dit is zeker een grote stap! Keep up the good work!
-
S
Gelukkig blijft de Magic Show nog gewoon bestaan
.
wrote:Dance-Tunes twitter:
Dance-Tunes News: Decibel outdoor 2010, Live broadcast, Featured Hard Releases, The Magic Show - http://eepurl.com/QQyD
Thanks allemaal, we hebben al de eerste maand volgeboekt en staan me echt een paar artiesten in daar word je gewoon vrolijk van!:D
Licht eens een tipje van de sluier op.wrote:Thanks allemaal, we hebben al de eerste maand volgeboekt en staan me echt een paar artiesten in daar word je gewoon vrolijk van!:D
Supervette trailer, maar waaaaaaaar blijft die fucking line-up!!!!wrote:http://symphonyofsins.com/
Hmm...wrote:Licht eens een tipje van de sluier op.wrote:Thanks allemaal, we hebben al de eerste maand volgeboekt en staan me echt een paar artiesten in daar word je gewoon vrolijk van!:D
Volgende week
Q-Dance Twitter:
Congrats to Insomnia as well (iso WiSH). Good luck with your presentations next week! #QBASE2010
Q_dance
Congrats to: GHF, Defend the origin, @Trip_and_Teuf, @hardstation, TK07 and WiSH. Good luck with your presentations next week! #QBASE2010
Zet die der dan ook bij, dit zijn de 6 genomineerden voor de volgende ronde!
Congrats to: GHF, Defend the origin, @Trip_and_Teuf, @hardstation, TK07 and WiSH. Good luck with your presentations next week! #QBASE2010
Zet die der dan ook bij, dit zijn de 6 genomineerden voor de volgende ronde!
Denk het niet, denk dat het nu Q is die een beslissing zal nemen!
Mss na de laatste ronde wel nog een keer stemmen.
Hoop alleen niet dat Trip&Teuf het zal winnen, want met die muziekstijl heb ik echt niks, no offense tho!
Maar heb al wel gezien op fb dat zij een erg grote aanhang hebben!
Mss na de laatste ronde wel nog een keer stemmen.
Hoop alleen niet dat Trip&Teuf het zal winnen, want met die muziekstijl heb ik echt niks, no offense tho!
Maar heb al wel gezien op fb dat zij een erg grote aanhang hebben!
Nee nu is het aan iedere deelnemende organisatie de taak om een zo goed mogelijke presentatie neer te zetten volgende week bij Q-Dance op het kantoor!wrote:En dan moeten we dan weer stemmen?
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen 7 days ago
-
SHardtraxxer
- 632 posts member since 2009
- last seen Nov 2012
Ik hoop toch wel dat die 'HEEEE-HOOO'-hype een keer snel ophoud :')
Verder, tof filmpje!
-
PHardtraxxer
- 89 posts member since 2009
- last seen Jul 2013
Mooi filmpje!
Idd een nadeel van feesten in Belgie met dat heee hooo
Idd een nadeel van feesten in Belgie met dat heee hooo
ach is toch leuk man.
Als je erbij stond riep je mee ;-)
Wie niet ? je bent in een compleet andere sfeer als je bij zo'n feest bent...
je loopt niet achter het dagjesvolk aan .... maar doet wel met zn mee ;-)
Als je erbij stond riep je mee ;-)
Wie niet ? je bent in een compleet andere sfeer als je bij zo'n feest bent...
je loopt niet achter het dagjesvolk aan .... maar doet wel met zn mee ;-)
Was op summerfestival ook al zo
. Heb me echt kapot staan ergeren zulk gedrag gewoon door het liedje heen
lopen te bleeren.
lopen te bleeren.
Door een liedje heen ja?wrote:Was op summerfestival ook al zo. Heb me echt kapot staan ergeren zulk gedrag gewoon door het liedje heen
lopen te bleeren.
Zoiets roepen op een feest is sowieso al gay, 'Hééé-hóóó!'.. Als je kijkt naar de Feestfabriek of XQ Holland, als daar nou 'Holland Holland!' word geroepen snap ik het nog wel. Gebeurde trouwens wel tevaak naar mijn mening maar dat even terzijde.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
View on YouTube
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
View on YouTube
Dat Hee-Hoo houdt niet op, dat is echt typisch iets belgisch 
Bwah, aftermovie is niks speciaals. Maar oh mijn god, wat lijkt mij losgaan in 't donker buiten ZO VETwrote:Zoiets roepen op een feest is sowieso al gay, 'Hééé-hóóó!'.. Als je kijkt naar de Feestfabriek of XQ Holland, als daar nou 'Holland Holland!' word geroepen snap ik het nog wel. Gebeurde trouwens wel tevaak naar mijn mening maar dat even terzijde.
View on YouTube
Idd, en ik erger me er elke keer meer aan!!wrote:Dat Hee-Hoo houdt niet op, dat is echt typisch iets belgisch
Hoop dat et zo ongeveer is gaat overgaan, maar ben er beetje bang voor...
Achja, dan steken we de grens maar een keertje vaker over he
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen 7 days ago
Ach sfeer is er tenminste welwrote:Dat Hee-Hoo houdt niet op, dat is echt typisch iets belgisch