Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 00:03 

Donateur

Wist je dat er op Partyflock een interview met DJ Promo staat en dat hij een hele eigenwijze mening heeft over de hardcore van tegenwoordig, waar ik eigenlijk ook gelijk aan de hardstyle-scene moest denken...
Citaat:
Een tijdje terug heb je gezegd: 'Er moet weer een frisse wind waaien door de hardcore scene'. Voel jij je de aangesproken persoon om deze wervelstorm te veroorzaken, of laat je de jongere garde deze taak op zich nemen?
Toen ik aankondigde een pauze te nemen ruim een jaar geleden was ik ervan overtuigd dat er iemand zou opstaan die het voortouw zou nemen en zich zou bekommeren over onze muziek. Helaas moet ik nu concluderen dat niemand de ballen heeft gehad om dat te doen en nieuw talent, die dat eventueel zou moeten overnemen, uitblijft. De muziek is in een jaar tijd uitgegroeid tot een soort hardere hardstyle met dezelfde trucs, melodieën en breaks. Misschien dat ik een oude lul wordt, maar wat ik nu wekelijks hoor heeft voor mij weinig meer met hardcore te maken.

Alle rauwheid en hardheid is eruit en het is een soort grote commerciële plastic massa geworden. Je luistert gewoon een uur lang naar dezelfde bassdrum! Dit heeft ook te maken met het verdwijnen van vinyl denk ik, aangezien je toen nog een klapper maakte die de plaat moest verkopen en drie tracks erbij zette om wat anders te laten horen. Nu met de digitale releases lijkt het wel of de producers elke track tot ‘de hit' willen maken met de geijkte ingrediënten.

Of ik het in me heb om die wervelstorm te veroorzaken weet ik niet, maar ik ga het zeker proberen. Het publiek heeft recht op een eerlijke sound en die gaat er, als iedereen zijn mond maar blijft houden, zo niet komen ben ik bang.

(...)
Ik denk dat we rustig kunnen stellen dat, op wat jonge jongens na, er niet meer met vinyl gedraaid wordt. Ik heb het nog maandenlang volgehouden, maar dan sta je op een Nightmare mainstage of Thunderdome en dan staan er niet eens meer pick-ups! Tja, dan houdt het heel erg snel op. Erg jammer omdat het niet alleen nostalgie was of een kunde om ermee te kunnen draaien maar ook beter voor de sound. Nu luisteren we voornamelijk naar mp3's op slechte kwaliteit of niet gemasterde producties van cd. Het publiek maakt het blijkbaar weinig uit want die komen voor de muziek op zo een avond en dan wordt het wel erg gemakkelijk om een cd-mapje in je jas te stoppen in plaats van het gezeul met een platenkoffer.

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 00:07 

Hardtraxx Veteran

Promo heeft helemaal gelijk. En ik zie de vergelijking met de Hardstyle ook.

Als promo het echt anders, en "puur" wil gaan doen, zie ik in hem wel een soort Thera van de hardcore.

Kom maar op met die frisse wind, ook nog meer voor de Hardstyle graag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 00:23 

Hardtraxx Elite

Wat een BAAS die promo! Gewoon een gevestigde naam die zegt waar het op staat! Hij durft kritiek te geven op de scene zoals die nu is (hij doet het wel veilig, zonder namen te noemen, maar toch :P). Dat zie je meestal niet gebeuren bij gevestigde namen, die durven niemand aan te vallen en zeggen dus maar dat alles prima is. Meeste interviews met hardstyle/hardcore-artiesten zijn ook weinig diepgaand omdat het alleen maar van die pussyvragen zijn als 'wat kunnen we van je volgende liveset verwachten' (nou, ongeveer hetzelfde als vorige keer... duh) of 'wat was je vetste feest ooit' (uuh, er zijn zoveel vette feesten, we kunnen niet kiezen).

dawasiknie schreef:
Originele Tanz Elektrik is niet echt mijn favoriete Zatox-nummer ooit dus hoop dat het wat leuks wordt. Die Duitse vocals zijn wel leip... Tanz Elektrik mach mich an :love:

Nou, de originele is dus juist WEL mijn favoriete Zatox-nummer ooit, dus hopelijk word dit een bazentrack :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 09:43 

Hardtraxxer

Wesz schreef:
Citaat:
DjThePitcher

I just recieved the @DBSTF Pitcher-Start Rocking remix.. It sounds really great guy's..! Hope to see you soon..! ;-)

Gisteren draaide DBSTF de Start Rocking remix hier op de feestweek in Naaldwijk en ik moet zeggen datie niet zo heel erg slecht was!
Helaas kwamen alle bekende nummers wel weer voorbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 11:08 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 13:13 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Wist je dat er op Partyflock een interview met DJ Promo staat en dat hij een hele eigenwijze mening heeft over de hardcore van tegenwoordig, waar ik eigenlijk ook gelijk aan de hardstyle-scene moest denken...
Citaat:
Een tijdje terug heb je gezegd: 'Er moet weer een frisse wind waaien door de hardcore scene'. Voel jij je de aangesproken persoon om deze wervelstorm te veroorzaken, of laat je de jongere garde deze taak op zich nemen?
Toen ik aankondigde een pauze te nemen ruim een jaar geleden was ik ervan overtuigd dat er iemand zou opstaan die het voortouw zou nemen en zich zou bekommeren over onze muziek. Helaas moet ik nu concluderen dat niemand de ballen heeft gehad om dat te doen en nieuw talent, die dat eventueel zou moeten overnemen, uitblijft. De muziek is in een jaar tijd uitgegroeid tot een soort hardere hardstyle met dezelfde trucs, melodieën en breaks. Misschien dat ik een oude lul wordt, maar wat ik nu wekelijks hoor heeft voor mij weinig meer met hardcore te maken.

Alle rauwheid en hardheid is eruit en het is een soort grote commerciële plastic massa geworden. Je luistert gewoon een uur lang naar dezelfde bassdrum! Dit heeft ook te maken met het verdwijnen van vinyl denk ik, aangezien je toen nog een klapper maakte die de plaat moest verkopen en drie tracks erbij zette om wat anders te laten horen. Nu met de digitale releases lijkt het wel of de producers elke track tot ‘de hit' willen maken met de geijkte ingrediënten.

Of ik het in me heb om die wervelstorm te veroorzaken weet ik niet, maar ik ga het zeker proberen. Het publiek heeft recht op een eerlijke sound en die gaat er, als iedereen zijn mond maar blijft houden, zo niet komen ben ik bang.

(...)
Ik denk dat we rustig kunnen stellen dat, op wat jonge jongens na, er niet meer met vinyl gedraaid wordt. Ik heb het nog maandenlang volgehouden, maar dan sta je op een Nightmare mainstage of Thunderdome en dan staan er niet eens meer pick-ups! Tja, dan houdt het heel erg snel op. Erg jammer omdat het niet alleen nostalgie was of een kunde om ermee te kunnen draaien maar ook beter voor de sound. Nu luisteren we voornamelijk naar mp3's op slechte kwaliteit of niet gemasterde producties van cd. Het publiek maakt het blijkbaar weinig uit want die komen voor de muziek op zo een avond en dan wordt het wel erg gemakkelijk om een cd-mapje in je jas te stoppen in plaats van het gezeul met een platenkoffer.

Erg interessant! Zo iemand hebben we ook in de Hardstyle scene nodig: een gevestigde naam die de scene om probeert te gooien en een echte scheiding maakt tussen de echte Hardstyle en "Hard Dance" die nu ook vaak uit komt (en dan bedoel ik niet alleen Showtek nummers, maar ook Save Your Scrap For Victory en dat soort nummers). Dan denk ik aan een Tuneboy, Activator of DJ Isaac. Namen die al lang mee gaan, die geweldige Early nummers op hun naam hebben staan en die nu nog steeds hun eigen (soms early achtige) sound erop na houden. Natuurlijk hebben we Thera die nu geweldige muziek vanuit zijn hart maakt, maar hij heeft niet de bekendheid die de anderen hebben (en dit komt, denk ik, de kwaliteit ten goeie). Maar een bekendere naam die zo'n initiatief zou nemen, zou meer effect hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 13:15 

Hardtraxx Veteran

NC_Bas

Citaat:
Run 11 km :-) the nc & psyko punkz track is finished: really happy with it! We also almost finished a rmx of the best producer in the scene!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 13:25 

Hardtraxx Veteran

freddyadu8 schreef:
NC_Bas

Citaat:
Run 11 km :-) the nc & psyko punkz track is finished: really happy with it! We also almost finished a rmx of the best producer in the scene!

remix van een zany track?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 13:25 

Hardtraxx Veteran

freddyadu8 schreef:
NC_Bas

Citaat:

Headhunterz dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 13:32 

Hardtraxx Veteran

JolleNL schreef:
freddyadu8 schreef:
NC_Bas

Citaat:

Headhunterz dus.

Forever az One is net geremixed door NC?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 14:30 

Hardtraxxer

In dat verslag van Headhunterz over de anthem van Noisecontrollers, vrijde hij ze helemaal op. Misschien als wederdienst een remix?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 15:06 

Hardtraxx Veteran

freddyadu8 schreef:
NC_Bas

Citaat:

Een artiest hoort zo'n opmerking niet te maken vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 15:17 

Hardtraxxer

Dakpan schreef:
freddyadu8 schreef:
NC_Bas

Citaat:

Een artiest hoort zo'n opmerking niet te maken vind ik.

Waarom niet? Als dat de mening is van Bas dan mag hij dat best zeggen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 15:28 

Hardtraxx Veteran

Ben benieuwd wie ze de beste producer van de scene vinden.. Het zal denk wel Zany zijn, want ja ze kunnen moeilijk iemand van Scantraxx noemen als ze bij Fusion zitten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 15:41 

Hardtraxxer

denk dat ze Michel Pollen bedoelen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 15:44 

Hardtraxx Addict

Of D-Mind :o

Nah, hopelijk bedoel ze er niet Headhunterz mee want die Forever Az One remix heeft iedereen denk ik wel weer gehad terwijl hij nog niet eens is uitgekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 15:52 

Hardtraxx Veteran

PDB1987 schreef:

Kan want was het niet zo dat The Pitcher nog een track liet remixen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 16:02 

Donateur

http://partyflock.nl/images/upload/247003_original.jpg

Dat word dus XQ; DBSTF volgend jaar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 16:03 

Hardtraxxer

Afbeelding

Dat word dus X-Qlusive DBSTF in januari.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 16:03 

Hardtraxx Addict

Wist je dat... D-Block & S-te-Fan ook in de Outland gaan staan ofz oiets hoe je het moet noemen: http://partyflock.nl/images/upload/247003_original.jpg

http://twitter.com/DBSTF/status/20977174793
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 16:05 

Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:
http://partyflock.nl/images/upload/247003_original.jpg

Dat word dus XQ; DBSTF volgend jaar..

YEEEEEEEYYYY!!!! :x

Dat gaat geld schelen na de dure decembermaand.

http://partyflock.nl/party/185609
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 16:07 

Hardtraxx Veteran

Vind de poster wel echt zwaar vet!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 16:13 

Hardtraxx Addict

Hmmm.. Hardcore. Alleen Nosferatu denk ik zo? Misschien nog Evil Activities?..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 16:14 

Hardtraxx Elite

PDB1987 schreef:

Ik weet t haast wel zeker ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 16:15 

Hardtraxx Veteran

DJ Zatox

Citaat:
ATM listening Zatox - Irreplaceable I will play this one at Decicibe tool , I'm in love with this track .. The intro is crazy ahahahah
Vorige  1 ... 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen