Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
insomnia alleen maar early of?
en die line ups van ghf hardstation en chaos in order
maarik stem op insomnia
en die line ups van ghf hardstation en chaos in order
maarik stem op insomnia
Nee overdag opbouw van 2002/2010 ongeveer... en 's nachts alleen maar raw hardstylewrote:insomnia alleen maar early of?
maarik stem op insomnia
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
wrote: Nee overdag opbouw van 2002/2010 ongeveer
wrote:.. en 's nachts alleen maar raw hardstyle
En toch stem je op Chaos in Order, whahhahawrote:wrote: Nee overdag opbouw van 2002/2010 ongeveer![]()
Behalve bij GHF. Daar stem is dus op.wrote:http://events.q-dance.nl/2010-09_11-september_q-base/dropyourownarea/
bijna overal de zelfde artiesten ..
Uiteraard op 12 gestemd, zitten een paar andere leuke tussen, met een leuke groep en goede ideeen. Maar ik ben er van overtuigd dat wij echt de vetste stage kunnen neerzetten, en we zullen er alles aan doen om dat ook te realiseren!
View on YouTube
View on YouTube
NosferatuArea51
Area-51 update: during the making of Project Hardcore-anthem, the whole shabang crashed! Some things were saved, some things not!
Due to the crash, I'm forced to start over. It's not thàt bad, but I think that the 'new' Anthem will be slightly different than the trailer
kijk dat is nog is vet en vind het echt een compacte line up niet van alles door elkaarwrote:Nee overdag opbouw van 2002/2010 ongeveer... en 's nachts alleen maar raw hardstylewrote:insomnia alleen maar early of?
maarik stem op insomnia
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Ik heb nog niet gestemd hoor schatje!wrote: En toch stem je op Chaos in Order, whahhaha
-
SArtiest
- 1805 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
Geen moeite mee, vond de anthem nou niet echt denderend klinken in de trailer.wrote:NosferatuArea51
Area-51 update: during the making of Project Hardcore-anthem, the whole shabang crashed! Some things were saved, some things not!
Due to the crash, I'm forced to start over. It's not thàt bad, but I think that the 'new' Anthem will be slightly different than the trailer
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
2 Anthems is nix speciaals, kijk maar naar Qlimax anthems van vroegerwrote:idd.. waarom 2 anthems?wrote:... Headhunterz een review heeft gemaakt van Noisecontrollers - Summer In The City (Part 2)
http://www.headhunterz.nl/v2/#SITE
Die van ALpha Twins & Zany, dat zijn er ook 2
Wist je dat Headhunterz morgen hier op de Lierse Feestweek optreed en dat als die 'iets' anders dan Hardstyle draait ik met twee middelvingers, ja heel stoer, naar hem toe ga! 
Met mn fusion shirt, maar die heb ik sowieso aan
Met mn fusion shirt, maar die heb ik sowieso aan
wrote:wrote: Nee overdag opbouw van 2002/2010 ongeveer![]()
-
SArtiest
- 1805 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
maar dat zijn remixes, geen 2 afzondelijke trackswrote:2 Anthems is nix speciaals, kijk maar naar Qlimax anthems van vroegerwrote:idd.. waarom 2 anthems?wrote:... Headhunterz een review heeft gemaakt van Noisecontrollers - Summer In The City (Part 2)
http://www.headhunterz.nl/v2/#SITE![]()
Kansloos.wrote:Wist je dat Headhunterz morgen hier op de Lierse Feestweek optreed en dat als die 'iets' anders dan Hardstyle draait ik met twee middelvingers, ja heel stoer, naar hem toe ga!
Met mn fusion shirt, maar die heb ik sowieso aan![]()
Het is maar net hoe je het noemt. Die 'remixes' toen waren in de praktijk wel echt volledig verschillende tracks.wrote:wrote:maar dat zijn remixes, geen 2 afzondelijke trackswrote:
2 Anthems is nix speciaals, kijk maar naar Qlimax anthems van vroeger![]()
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
wist je dat....
Citizen - If I Say Stop (Original Mix) het perfecte voorbeeld is hoe je WEL pitchkicks kan gebruike?
Citizen - If I Say Stop (Original Mix) het perfecte voorbeeld is hoe je WEL pitchkicks kan gebruike?
Voor de mensen die gestemd hebben zonder de concepten door te lezen, een nieuwtje
Last but not least is de 2Dangerous show. Deze show wordt gehost door dj Dizzorder en niemand minder
dan Dozer. Deze 2 Dj's weten altijd op hun manier een geweldige live show neer te zetten via een
discotheek genaamd Ekskuus te Valkenswaard. Vele bekende artiesten maar ook talenten zijn op bezoek
geweest bij hun show en weten er dusdanig veel publiek mee te trekken dat dit een show is om rekening
meete houden op internet. De heren zullen terugkeren, zoals u begrijpt bij HardStation.FM, maar zijn nog
bezig met de voorbereidingen hiervoor.
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen 8 days ago
Dan moet het nieuwtje wel kloppen lol.wrote:Voor de mensen die gestemd hebben zonder de concepten door te lezen, een nieuwtje![]()
Last but not least is de 2Dangerous show. Deze show wordt gehost door dj Dizzorder en niemand minder
dan Dozer. Deze 2 Dj's weten altijd op hun manier een geweldige live show neer te zetten via een
discotheek genaamd Ekskuus te Valkenswaard. Vele bekende artiesten maar ook talenten zijn op bezoek
geweest bij hun show en weten er dusdanig veel publiek mee te trekken dat dit een show is om rekening
meete houden op internet. De heren zullen terugkeren, zoals u begrijpt bij HardStation.FM, maar zijn nog
bezig met de voorbereidingen hiervoor.
Ik weet van niks anders dan dat dit letterlijk zo in hun concept staat.
Schijnbaar heb jij meer informatie die dit ontkent?
Schijnbaar heb jij meer informatie die dit ontkent?
Er zijn veel meer goede voorbeelden. Science & Religion bijv.wrote:wist je dat....
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
wrote:Er zijn veel meer goede voorbeelden. Science & Religion bijv.wrote:wist je dat....