B-Front
Zany
Ran-D
Zatox
Slim Shore
Zany
Ran-D
Zatox
Slim Shore
JDX is nogtans een meesterlijke producerwrote:Headhunterz
Wildstylez
JDX
Showtek
DBSTF
Technisch idd, maar zijn tracks zijn verder weinig bijzonderswrote:JDX is nogtans een meesterlijke producerwrote:Headhunterz
Wildstylez
JDX
Showtek
DBSTF
Showtek net zo overigenswrote:Technisch idd, maar zijn tracks zijn verder weinig bijzonderswrote:JDX is nogtans een meesterlijke producerwrote:Headhunterz
Wildstylez
JDX
Showtek
DBSTF
Electronic Stereophonicwrote:Klopt idd, alhoewel sommige tracks van showtek me dan meer aanspreken, een Dutchie bijv.
+ Duro & Walt tracks, en Zuidstijlers natuurlijkwrote:Doe mij maar de oude Showtek nummers.
Wat mij betreft laten ze met Freak zien dat ze 't nog steeds kunnen. Het is echt puur een muzikale keuze. Zeer jammer.wrote:Electronic Stereophonicwrote:Klopt idd, alhoewel sommige tracks van showtek me dan meer aanspreken, een Dutchie bijv.
Ik 'vond' Freak ook een superplaat de eerste paar keer, hij is me nu behoorlijk gaan vervelen.wrote:Wat mij betreft laten ze met Freak zien dat ze 't nog steeds kunnen. Het is echt puur een muzikale keuze. Zeer jammer.wrote:Electronic Stereophonicwrote:Klopt idd, alhoewel sommige tracks van showtek me dan meer aanspreken, een Dutchie bijv.
Wat een plaat!wrote:Aftermovie van Tuneboy op Tommorowland
View on YouTube
Vanaf 6:22 : The Ultimate Seduction - The Ultimate Seduction (TNT remix) (nog niet bevestigd)
Tof filmpje! Lekker BPM ookwrote:Aftermovie van Tuneboy op Tommorowland
View on YouTube
Vanaf 6:22 : The Ultimate Seduction - The Ultimate Seduction (TNT remix) (nog niet bevestigd)