Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2010 15:26 

Hardtraxxer

Q-BASE - Update Bunker Dirty Workz & Scantraxx

Zaterdag 11 september aanstaande is het weer zo ver en zal Q-BASE voor de zevende maal bij onze oosterburen neerstrijken op Airport Weeze. In wel tien area's met maar liefst meer dan honderd artiesten sluiten wij dit festivalseizoen op een waardige wijze af. En daar kan jij getuige van zijn! Evenals voorgaande jaren worden vrijwel alle area's opgesplitst in een ''daylight'' en een ''darkness'' component. Zo ook ''Bunker 2'', waar Scantraxx & Dirty Workz de hele dag en de hele nacht garant staan voor veel vuurwerk.
webbeeld
Dirty Workz
Overdag kun je in "Bunker 2" genieten van het Belgische Dirty Workz, dat daar de eerste zeven uur voor haar rekening neemt. DJ Coone begon het label in 2006 en bracht er veelal jump uit. Nu vierentwintig releases verder is het label uitgegroeid tot een fenomenaal formaat aan internationale artiesten en waar ook hardstyle op te beluisteren valt.

Dirty Workz zal zorgdragen voor een mooie opbouw aan klankkleuren. Zo zorgen Demoniak, Ruthless, Dr. Rude en DJ Coone voor het ''Bounce" gedeelte van de dag, opdat je je lekker kunt opwarmen. Ook Da Tweekaz is van de partij. Deze getalenteerde jongens uit Noorwegen hebben onlangs getekend bij Dirty Workz en geven ter verhoging van de feestvreugde op Q-BASE invulling aan de wat vrolijkere en melodieuze hardstyle. Naarmate de avond vordert, wordt er ruim baan gemaakt voor de rauwere hardstyle. De spanningsboog wordt zodoende langzaamaan opgebouwd. Voor de wat rauwere sound stellen zich niemand minder dan Deepack, Psyko Punkz en Coone verantwoordelijk.
Wat ook het vermelden waard is, is dat er voor 11 september veel mash-ups gepland staan en dat er wordt gewerkt aan een heuse megamix die alle releases van het label zal bevatten. Tevens presenteert labeleigenaar Coone met Fenix het nieuwe project Ambassador Inc, een primeur voor het publiek. De hosting is in handen van MC Villain, een zekerheidje.

Kortom: all dirty things will happen during the day!

Scantraxx, Scantraxx Reloaded & A² Records
Om klokslag middernacht geeft Dirty Workz het stokje over aan de crew van het Amsterdamse Scantraxx. Het label van Dov Elkabas oftewel The Prophet is in acht jaar tijd uitgegroeid tot het meest populaire hardstyle label ter wereld. Je kunt je deze nacht dan ook opmaken voor dikke hardstyle met een hoop spectaculaire acts. De hosting wordt in drie gedeeltes gesplitst, te weten in Scantraxx en in de sublabels Scantraxx Reloaded en A² Records. De eerste twee geven inhoud aan het eerste gedeelte van de nacht en de laatstgenoemde aan het tweede gedeelte van de nacht. Het trio The Prophet, Headhunterz en Wildstylez bedient je op je wenken met de meest lekkere hardstyle. Ook Heatzone en de Krusaders zijn van de partij. Deze heren zijn nu ook part of the Scantraxx artists. Zij gaan hier back2back draaien en zorgen geheid voor een frisse wind.

Het is aan A² Records om de laatste drie uur van ''Bunker 2'' te vullen. Zoals je wel gewend bent van het label belooft dat een overweldiging van dikke rauwe hardstyle te worden. De A² sound wordt vertegenwoordigd door niemand minder dan Ran-D, Beat Providers en natuurlijk door Alpha² zelf. Gedurende een set van twee volle uren laten Alpha² & Ran-D je kennismaken waar zij voor staan. De area gaat gegarandeerd volledig op zijn kop. Het laatste uur wordt verzorgd door de Beat Providers. Met gigs als Qountdown, Defqon.1 en De Q-dance Feestfabriek kan je er met een gerust hart van uitgaan, dat dit duo voor een verpletterend optreden garant staat. Alle drie de labels hebben laten doorschemeren op Q-BASE een hoop nieuwe tracks te introduceren. Dat wordt smullen! De nacht wordt gehost door ''ADHD patiënt'' MC Da Syndrome, dus maak je borst maar nat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2010 19:04 

Hardtraxx Newbie

Citaat:
Let's follow the trend... the upcoming release by Low-E vs Alter Egosz is planned for august, but can we reach 10.000 views before that?
If both videos reach 10.000, Avio Records will release it sooner than planned
xx Low
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2010 19:57 

Hardtraxx Veteran

Pamma schreef:
Citaat:
Let's follow the trend... the upcoming release by Low-E vs Alter Egosz is planned for august, but can we reach 10.000 views before that?
If both videos reach 10.000, Avio Records will release it sooner than planned
xx Low

Interessant :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2010 21:49 

Aan het typen...

Luxion schreef:
Ook Heatzone en de Krusaders zijn van de partij. Deze heren zijn nu ook part of the Scantraxx artists. Zij gaan hier back2back draaien en zorgen geheid voor een frisse wind.

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 01:45 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Luxion schreef:
Ook Heatzone en de Krusaders zijn van de partij. Deze heren zijn nu ook part of the Scantraxx artists. Zij gaan hier back2back draaien en zorgen geheid voor een frisse wind.

Mijn reactie was ook zo :P
Heatzone bij Scantraxx vind ik dan weer een goeie move :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 03:18 

Hardtraxx Veteran

Wesz schreef:
Lyst schreef:
Luxion schreef:

Mijn reactie was ook zo :P
Heatzone bij Scantraxx vind ik dan weer een goeie move :)

aan de ene kant wel maar aan de andere kant, wat heeft heatzone gepresteert? 1 best vette release?
vind ik nog niet scantraxx waardig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 10:47 

Hardtraxx Veteran

Dj Skitzo schreef:
aan de ene kant wel maar aan de andere kant, wat heeft heatzone gepresteert? 1 best vette release?
vind ik nog niet scantraxx waardig ^^

Tegenwoordig is dat wel Scantraxx waardig. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 10:55 

Donateur

Ik heb van Heatzone wel een paar sterke producties gehoord, alleen is het niet helemaal mijn ding. Mja, al die nieuwe artiesten bij Scantraxx maken het label voor mij steeds minder interessant. Zeker als ik zie welke nieuwe artiesten anderen voortbrengen en dat spreekt mij toch een stuk meer aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 11:38 

Aan het typen...

Ik was als artiest alleen niet voor scantraxx gegaan, dat label spreekt in mijn ogen een verkeerde doelgroep aan.
Maar dit verklaart wel Nego's reactie in een ander topic, toen ik zei, NOG een artiest bij scantraxx, alsof 27 nog niet genoeg is. Maar ik blijf erbij, de groter scantraxx (en fusion worden) des te meer zal de scene achteruit gaan. Doe mij maar 10 kwaliteitslabels in plaats van 2 monopolie labels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 11:42 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Ik was als artiest alleen niet voor scantraxx gegaan, dat label spreekt in mijn ogen een verkeerde doelgroep aan.
Maar dit verklaart wel Nego's reactie in een ander topic, toen ik zei, NOG een artiest bij scantraxx, alsof 27 nog niet genoeg is. Maar ik blijf erbij, de groter scantraxx (en fusion worden) des te meer zal de scene achteruit gaan. Doe mij maar 10 kwaliteitslabels in plaats van 2 monopolie labels.

Ik vind de kwaliteit van Fusion er niet op achteruit gaan met nieuwe artiesten zoals B-Front, Slim Shore en Toneshifterz hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 11:48 

Donateur

JolleNL schreef:
Lyst schreef:

Ik vind de kwaliteit van Fusion er niet op achteruit gaan met nieuwe artiesten zoals B-Front, Slim Shore en Toneshifterz hoor.

Was het met je post eens tot je bij Toneshifterz kwam :P Maar als nog liever wat Lyst zegt,
liever 10 kwaliteitslabels dan 2 monopolie labels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 11:52 

Aan het typen...

JolleNL schreef:
Lyst schreef:

Fusion heeft ook nog maar 12 artiesten, maar stel je voor dat fusion nu ook 28 artiesten zou hebben, hoe zou de scene er dan uit zien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 11:54 

Donateur

Foei Mol, Toneshifterz hebben met hun vorige dubbel-EP aangetoond een uitstekende versterking te zijn voor Fusion! Hele leuke, originele en gevarieerde producties. Alleen hun sound mag soms wat gefinetuned worden.
De opvolgers van de Noisecontrollers wat mij betreft, die zijn atm toch echt de minste artiesten van heel Fusion aan het worden zeg. Kunnen beter naar Scantraxx verhuizen eigenlijk, aangezien NC vaker bij Scantraxx rond zwerft dan bij Fusion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 11:57 

Donateur

dawasiknie schreef:
Foei Mol, Toneshifterz hebben met hun vorige dubbel-EP aangetoond een uitstekende versterking te zijn voor Fusion! Hele leuke, originele en gevarieerde producties. Alleen hun sound mag soms wat gefinetuned worden.
De opvolgers van de Noisecontrollers wat mij betreft, die zijn atm toch echt de minste artiesten van heel Fusion aan het worden zeg. Kunnen beter naar Scantraxx verhuizen eigenlijk, aangezien NC vaker bij Scantraxx rond zwerft dan bij Fusion.

Ze zijn wel goede producers ja, maar het is echt helemaal niet mijn ding.
Tshifterz zijn het eerste van Fusion wat me niet bevalt. En over NC heb je helemaal gelijk,
die sets zijn ook allemaal zo gelijk aan elkaar. Draaien wat het publiek wil..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 12:09 

Donateur

Nou draaien wat het publiek wil is helemaal niet verkeerd, zijn genoeg DJ's die alleen draaien wat ze zelf willen en schijt hebben aan het publiek.

Er zit inderdaad weinig variatie in hun sets de laatste tijd, maar ik kan niet ontkennen dat hun hardstyle-afsluiter op InQontrol meesterlijk was. Wat knalde dat hard door zeg! Ook in Outland en op Defqon waren ze goed bezig. Als NC ergens een set weggeven heb ik er achteraf nooit spijt van dat ik ben gaan kijken, maar ik moet ze niet te vaak willen zien. Want zoals al gezegd, het ontbreekt een beetje aan variatie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 12:13 

Donateur

dawasiknie schreef:
Nou draaien wat het publiek wil is helemaal niet verkeerd, zijn genoeg DJ's die alleen draaien wat ze zelf willen en schijt hebben aan het publiek.

Ja inQontrol was echt meesterlijk. Heel blij dat ik toch naar NC ben gegaan ipv Crypsis.
Maar welke DJ's zijn dat dan? We zien ze niet vaak bij Q-dance voorbij komen of wel? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 12:45 

Hardtraxxer

Mol schreef:
dawasiknie schreef:

Ja inQontrol was echt meesterlijk. Heel blij dat ik toch naar NC ben gegaan ipv Crypsis.
Maar welke DJ's zijn dat dan? We zien ze niet vaak bij Q-dance voorbij komen of wel? :P

Dana is daar een koningin in :worship: Helaas staat ze niet heel vaak op Q feesten, en daarnaast heeft ze nu een soort burn-out.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 12:59 

Donateur

Net zoals Luna, Pavo & Isaac, hun sets vermaak ik me ook altijd op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 12:59 

Donateur

Mol schreef:
dawasiknie schreef:

Het hangt er maar net van af wie het publiek is, maar ik bedoelde met het publiek meer de liefhebbers. Dan vind ik dat DJ's als Brennan Heart en Headhunterz weinig rekening houden met deze mensen die een keer wat anders willen horen dan LTBK.

Maar het publiek zoals jij het bedoeld is meer de grote massa en die willen juist die standaardset met alle hitjes. Dan liever gasten als Tatanka, Zany of Dana die mij keer op keer weer weten te verrassen met hun trackkeuzes. Waardoor ik het ook tof blijf vinden om hun sets te blijven bezoeken. Dat zijn dus wel DJ's die schijt hebben aan de massa's. Luna idem dito, maar bij hem heb ik het gevoel dat z'n sets niet meer aan slaan bij het publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 17:02 

Aan het typen...

Daar ben ik het niet mee eens. Ik heb het ook over de groter ze worden. Die artiesten plukken ze bij andere labels vandaan, of ze slokken hele labels op (zoals a2 records). En ik vind niet dat scantraxx de afgelopen jaren de scene beter heeft gemaakt, ze hebben alleen maar nieuwe mensen aangetrokken door de muziek beetje bij beetje toegankelijker te maken en ondertussen vele liefhebbers in de steek gelaten. Ze zijn misschien immens populair bij de massa, maar op de fora zijn nog weinig mensen te vinden die enthousiast zijn over de laatste releases van bijvoorbeeld hhz, dbstf of brennan heart.
Nee, scantraxx is wel het laatste waar ik als ik een producer/dj was bij aansloot. Alleen die voorkeurspositie al op line-ups, als gostosa of in mindere mate krusaders, niet bij scantraxx hadden gezeten, dan hadden ze ook niet op de grotere feesten gestaan. Ik snap uberhaupt niet hoe ze het voor elkaar hebben gekregen om een vrouw die noch kan produceren noch kan draaien in meerdere line-ups te krijgen.

Nee, laat scantraxx maar lekker klein blijven zodat ze minder invloed hebben op de scene en dus gewoon moeten concurreren met de andere labels, op zo'n moment is de artiest ook gedwongen om creatiever te zijn, het lijkt nu soms wel alsof ze in een gespreid bedje liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 17:47 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Net zoals Luna, Pavo & Isaac, hun sets vermaak ik me ook altijd op!

altijd? bij fantasy draaiden pavo en luna alleen maar hitjes -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 19:23 

Hardtraxx Elite

Line-up Hysteria:

Activator
Chris One
Crypsis
Deepack
Francesco Zeta
Gary D.
Geck-o
The Pitcher
Thera
Zany
Live: Avio
MC: Apster
MC: Rems
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 19:30 

Hardtraxx Elite

word echt knoeihard, reken er maar op dat ze een timetable neerzet qua hardheid en niet qua naam :thumbsup: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 19:34 

Aan het typen...

Activator + Chris One + Geck-o + Thera = :love: :drool:
Gary D. + Zany + Avio LIVE + Crypsis = :thumbsup:
Deepack + Francesco Zeta + The Pitcher = :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 19:36 

Hardtraxx Veteran

Wat een lineup :D
Vorige  1 ... 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen