Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 12:26 

Hardtraxx Addict

Dakpan heeft wel gelijk - wij moeten 2.5 uur in de trein naar Almere dus ik denk dat we er vanaf Coone pas zullen zijn, dan missen we Anagenetic dus :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 12:28 

Ah dat word dus een uitstapje naar de eettent en naar Predator tijdens Showtek :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 12:34 

Hardtraxx Elite

DjThera schreef:
Dat idd en Anagenetic draait me toch een partij hard altijd :thumbsup:

klopt, en zij begint gelijk om 12.00 >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 12:47 

Hardtraxx Addict

Mike-O schreef:
DjThera schreef:

klopt, en zij begint gelijk om 12.00 >.<

En van Crypsis kunnen we ook geen zachte set verwachten? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 13:25 

Hardtraxx Elite

The Vision & Pulse - Pandorum (free release)

http://www.sendspace.com/file/ezcm1h
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 14:41 

Donateur

Dakpan schreef:
Vind niet dat je mag klagen over een feest waar de entree 100% gratis is.

Buiten dat is de TT nog altijd 10 keer beter dan het zooitje wat andere organisaties er tegenwoordig van maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 14:44 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Dakpan schreef:

Buiten dat is de TT nog altijd 10 keer beter dan het zooitje wat andere organisaties er tegenwoordig van maken.

16:30 - 17:30: D-Block & S-te-Fan
17:30 - 18:30: Headhunterz
18:30 - 20:00: Showtek (1.5 uur? Hopelijk zit er wat early bij dan..)

komen na Noisecontrollers, Crypsis en Anagenetic, die toch echt wel harder draaien.
Maarja, ik vind het allemaal wel goed zo! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 14:58 

Artiest

Mike-O schreef:
dawasiknie schreef:
Dakpan schreef:

komen na Noisecontrollers, Crypsis en Anagenetic, die toch echt wel harder draaien.

Hoezo harder draaien. Ze staan op DIE tijd dus moeten ze gewoon ook naar DIE tijd draaien.

Gezeur altijd om niks, DJs kunnen zich best een keer aanpassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 15:02 

Hardtraxx Elite

Opzich zit daar wel een kern van waarheid in. Kijk maar naar Ran-D die als 2e draaide op Emporium met maar een paar nummertjes van zichzelf en DBSTF die als laatste draaien met een heerlijke set
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 15:07 

Artiest

Mike-O schreef:
Opzich zit daar wel een kern van waarheid in. Kijk maar naar Ran-D die als 2e draaide op Emporium met maar een paar nummertjes van zichzelf en DBSTF die als laatste draaien met een heerlijke set

Nou dan, dus ook anagenetic en crypsis kunnen dat ;) Ze kunnen het niet alleen maar in mijn ogen "moeten" ze het ook.

En iedereen die klaagt blijf vooral lekker thuis want het festival is zelfs GRATIS dus je hebt geen recht om te zeuren. Zo ja ga gewoon lekker zelf een festival organiseren dat volledig gratis is en zorg maar eens dat het goed gaat.

Komen wij daarna eens onze mening geven over hoe/wat.

Ben blij dat dr uberhaupt zoiets gedaan wordt. Zelf zit ik in Gent het weekend helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 16:11 

Hardtraxx Elite

Mike-O schreef:
dawasiknie schreef:
Dakpan schreef:

Ga je dan ff lekker in de early staan raggen, kom je na 3,5 uur weer terug voor het einde :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 17:37 

Hardtraxx Elite

Ik zeg dat ze harder draaien, niet automatisch beter. Mijn plekje voor die dag is al gevestigd: De hele dag op de hardstye area! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 18:15 

Hardtraxx Veteran

Nego schreef:
Mike-O schreef:
dawasiknie schreef:

Hoezo harder draaien. Ze staan op DIE tijd dus moeten ze gewoon ook naar DIE tijd draaien.

Gezeur altijd om niks, DJs kunnen zich best een keer aanpassen.

Dat vind ik dus echt bullshit. Je weet als organisator gewoon dat Crypsis zo ongeveer de hardste hardstyle draait, dan vind ik het echt onbegrijpelijk dat je die als 2e zet. En dan showtek zo laat terwijl die echt van die kermiscarrousel muziek draaien. echt ON-BE-GRIJ-PE-LIJK. Als je naar Andre Rieu gaat verwacht je toch ook geen terror?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 19:13 

Donateur

Zelf vind ik het steeds ook onbegrijpelijk die timetables...
Tegenwoordig kunnen ze er serieus een boeltje van maken met die dingen, op elk feest staan er wel een paar namen waar je van denkt wtf.
Als ik organisator zou zijn zou ik dit toch niet laten gebeuren, het gaat tenslotte toch om de muziek die dag/nacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 19:15 

Hardtraxx Elite

populaire DJ's als DBSTF kun je moeilijk als 1e plaatsen ook al zou ik dat zo graag zien!

Titan stond bv als 1e op In Qontrol waardoor ik hem gemist heb erg jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 20:03 

Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:

:yes:
Spanjer schreef:

Alleen de timetable zuigt behalve Chain Reaction+Zany dan als afsluiters :thumbdown:.

Valt toch goed mee! Vind het er nog goed uitzien. + Je vergeet Anagenetic, 2-Sidez :drool: , Crypsis.

Showtek, DBSTF, HHZ, gaan toch goed! :D
Coone, NC! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 20:56 

Hardtraxx Veteran

Jullie vergeten dat het gratis is! ik zou snel men mond houden en apprecieren dat je die namen for free krijgt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 21:15 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
. Als je naar Andre Rieu gaat verwacht je toch ook geen terror?

Haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 21:22 

Hardtraxxer

DoubleDutch schreef:
Jullie vergeten dat het gratis is! ik zou snel men mond houden en apprecieren dat je die namen for free krijgt :thumbup:

ik wou net zeggen. ben blij dat er zo iets word geregeld. en ook niet gaan lullen over de timetable want waarschijnlijk komen de dj`s voor niets of voor een kleine vergoeding draaien en hebben waarschijnlijk ook nog andere boekingen staan die dag waar door de timetable voor sommige niet goed staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 21:36 

Hardtraxxer

DoubleDutch schreef:

God mag weten hoeveel die mannen per optreden krijgen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 21:39 

Hardtraxx Elite

Dat die mannen/vrouwtje hiervoor betaald krijgen hadden we in dit geval niet over, maar over dat het feest gratis is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 22:55 

Hardtraxxer

Tel schreef:
Dat die mannen/vrouwtje hiervoor betaald krijgen hadden we in dit geval niet over, maar over dat het feest gratis is ;)

Maar dat hoort bij elkaar. De entreeprijs wordt bepaald door huur en inkoop (drank, eten, materiaal, DJ's etc.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 00:09 

Hardtraxx Elite

In dit geval is de entree gratis, dus volgens jou formulering zouden ze dus weining tot niks verdienen aan dit festival. Ze besteden veel minder aan personeel/opzet enzovoort. Grootste geld opbrengts zal via de sponsoren gaan lijkt mij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 00:17 

Hardtraxxer

Tel schreef:
In dit geval is de entree gratis, dus volgens jou formulering zouden ze dus weining tot niks verdienen aan dit festival. Ze besteden veel minder aan personeel/opzet enzovoort. Grootste geld opbrengts zal via de sponsoren gaan lijkt mij ;)

art of dance heeft waarschijnlijk ook geen instelling om er aan te verdienen. ze willen er waarschijnlijk groter en bekender op willen worden. promotie dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 11:00 

Hardtraxxer

Vorige  1 ... 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen