Het gaat zowiezo niet erg vlot bij Scantraxx de laatste tijd geloof ik.Yannicksuper wrote:Haha ja hij is nog sneller bezig dan Frontliner. Die produceert veel, maar releast er niks van.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
In de meeste areas was de bass ruim beneden mate, maar in de hardstyle was het heeerlijk hardRavenwood wrote:wist je dat ik van veel mensen heb gehoord dat ground zero niet veel aan was...
Vind ik niet. De laatste maanden gaat het behoorlijk vlotjes daar.Dakpan wrote:Het gaat zowiezo niet erg vlot bij Scantraxx de laatste tijd geloof ik.Yannicksuper wrote:Haha ja hij is nog sneller bezig dan Frontliner. Die produceert veel, maar releast er niks van.
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
En trouwens, HHZ & Wildstylez die weer een nummer maken, hopelijk zo één als Blame It On The Music. 
JIJ moet beter leren lezen,Sayenjumper wrote:omdat ze zeiden dat josh & wesz soms low-e zijn maar dat is niet waarstynch wrote: wat bedoel je nou ?
en josh & wesz produceren zelf en draaien zelf,
voor low-e geldt hetzelfde.
Wist je dat Showtek een album aan het maken is?
jaDakpan wrote:Wist je dat Showtek een album aan het maken is?
Wie weet komen ze netjes terug!Machiel wrote:jaDakpan wrote:Wist je dat Showtek een album aan het maken is?
Tjah das ff afwachten nog! zou kunnen dat ze een mooi knal album aant maken zijn!Khadber wrote:Wie weet komen ze netjes terug!Machiel wrote:jaDakpan wrote:Wist je dat Showtek een album aan het maken is?
Ma 't kan ook wel zo zijn dat het allemaal commerciele meuk wordt dat echt het
grote publiek moet trekken!
DBSTF, Project One, Zany, Brennan Heart (Acti in mindere mate)..Machiel wrote: Tjah das ff afwachten nog! zou kunnen dat ze een mooi knal album aant maken zijn!
Ook allemaal commerciele albums.. Kap nou eens met die tweedeling als het om Showtek gaat, en kijk eens verder aub!
Wat is je bron
Last edited by Sayenjumper on 08 Jul 2009 20:40, edited 1 time in total.
Ik hoop dat ze terug nummers gaan maken zoals raver of partylover
Ben het toch echt met Machiel eens... Lekker remixjes van top 40 hits erop.Khadber wrote:DBSTF, Project One, Zany, Brennan Heart (Acti in mindere mate)..Machiel wrote: Tjah das ff afwachten nog! zou kunnen dat ze een mooi knal album aant maken zijn!
Ook allemaal commerciele albums.. Kap nou eens met die tweedeling als het om Showtek gaat, en kijk eens verder aub!
Gaat niet om een 2 deling chef..ik heb nix tegen showtek, nooit gehad ook.Khadber wrote:DBSTF, Project One, Zany, Brennan Heart (Acti in mindere mate)..Machiel wrote: Tjah das ff afwachten nog! zou kunnen dat ze een mooi knal album aant maken zijn!
Die albums van die anderen zijn ook niet echt voor het grote publiek en showtek stijgt
boven zichzelf uit en probeert nieuwe dingen! en dat kan me geen fuck schelen, ik vind het wel
wat hebben.
Ik heb het ook niet zozeer tegen jou in persoon, maar gewoon een hoop mensen die nog met de 2008-bash gedachte lopen.. Uiteindelijk verleggen zijn continu ook gewoon grenzen, en daar heb ik echt het diepste respect voor.
Als het album mooie, gevarieerde tracks bevat met de kwaliteit van bijv een Dominate/Partylover remix vinyl bevat, vind ik het helemaal goed! Want met name Dominate was echt een leuke track!
Als het album mooie, gevarieerde tracks bevat met de kwaliteit van bijv een Dominate/Partylover remix vinyl bevat, vind ik het helemaal goed! Want met name Dominate was echt een leuke track!
Ik heb niet lang geleden naar frequencerz gemailt over Gevaarlijke daan - GVD
of die gereleasd zou worden en hier is het antwoordt:
hey,
nou de kans is vrij klein dat we em gaan releasen, maar we gaan em later wel is online gooien voor de liefhebbers!
hey,
nou de kans is vrij klein dat we em gaan releasen, maar we gaan em later wel is online gooien voor de liefhebbers!
Morgen @ 2D show draaien ze waarschijnlijk een opgepoetste versie van GVD, en hij wordt idd online gezet.Sayenjumper wrote:Ik heb niet lang geleden naar frequencerz gemailt over Gevaarlijke daan - GVD
hey,
Wordt er nou echt nog steeds gedacht dat de gemaakte kritiek niet aan komt bij de gebroeders?
die hebben echt wel geleerd van hun Apologise hoor.
die hebben echt wel geleerd van hun Apologise hoor.
Wist je dat de account van JRO nogwattes ook is opgeschort
Mooi, nu moeten ze ze ook nog offline zien te houden. 
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Showtek heeft toch al een album gemaakt, ik vind het onzin om 2x een album te maken 
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Ja vind het voor ze ook een beetje te vroeg om met nog een album te komen, maar ik laat me verassen.Dorus ML wrote:Showtek heeft toch al een album gemaakt, ik vind het onzin om 2x een album te maken
Als het dalijk een album is met super dikke nummers allemaal heb ik er niks op tegen hoor
-
J