Sunboom schreef:
Edwinn schreef:
Maar je gaat toch geen house draaien op een feest waar het op de hardere dance stromingen van muziek gaat. Als hij hardtrance of early hardstyle gaat draaien. Prima, maar house NEE afschuwelijk..
Ik weet niet wat jij in je oren hebt zitten maar er zit geen één house nummer in zijn set

.
Komop mensen, beetje open-minded. Er zijn zoveel stijlen op Defqon, electro kan er echt wel bij. Pavelow deed het ook en die komt er wel mee weg. En hij stond tweede op de TT geloof ik? Dus wat is het probleem...
Heeft niks met open-minded-heid te maken. Headhunterz belooft iets 'totaal anders' te doen. Als een Hardstyle DJ dan Electro gaat draaien op Defqon.. dan vind ik dat niet iets 'totaal' anders. Bas doet het onder een andere pseudoniem (Pavelow), en maakt ook daadwerkelijk andere muziek dan dat we kennen..
Ik vind het niet verkeerd dat electro op Defqon gedraaid wordt, maar kan het HHZ wel kwalijk nemen dat hij zijn 'belofte' niet nakomt..
Ik zie ook wel in dat het niet totaal iets wereldvernieuwds is... Daarvoor had hij iets op het productievlak moeten doen (zoals Pavelow). Maar een set opbouwen van electro tot hardstyle, is toch wel iets totaal anders dan de gemiddelde hardstyle set.
Dus op productievlak is er niks aan de hand, maar op dj-vlak is hij wel vernieuwend bezig geweest.