Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 02:02 

Donateur

Geweldig! Nu mensen zoeken die meegaan, Tickets zo snel mogelijk te fixen. en dan busreisje fixen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 12:25 

Hardtraxx Elite

Qre8ive schreef:
Rik schreef:
Ik denk eerlijk gezegd wel dat het de bedoeling was dat het het anthem zou worden, alles wijst daar op.

Maar toen t niet aan bleek te slaan hoefde 't niet meer..(?)

Dus een artiest mag nooit een 'dedication' track maken zoals DBSTF dat gedaan hebben? Als ze zelf al zeggen dat het geen anthem is... en vervolgens een manager van Q-Dance dat ook zegt, ga er dan niet verder over zeuren :P

lees eens wat pagina's terug ;) hier staan de laatste twits van D-block & S-te-fan en q-dance over het anthem. Ze twisten het gewoon nu dat het nummer niet aanslaat.

edit: oeps, in het nieuwe tracks topic bedoel ik :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 16:01 

Hardtraxxer

Qre8ive schreef:
Rik schreef:
Ik denk eerlijk gezegd wel dat het de bedoeling was dat het het anthem zou worden, alles wijst daar op.

Dus een artiest mag nooit een 'dedication' track maken zoals DBSTF dat gedaan hebben? Als ze zelf al zeggen dat het geen anthem is... en vervolgens een manager van Q-Dance dat ook zegt, ga er dan niet verder over zeuren :P

Hardstyle Masterz & Max Enforcer hebben een dedication track gemaakt ;-)

Respect.. Technoboy, Isaac, Luna, Headhunterz, Tatanka, Zany, Pavo etc. komen er in voor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 16:12 

Hardtraxx Elite

Dan kan ik zeggen dat ik alle 'dedication'-tracks tot nu toe kut vind :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 16:16 

Hardtraxxer

http://www.facebook.com/notes/headhunte ... 2716373225

:')

Hij doet iets vernieuwend? C'mon zeg.. je bent gewoon een hardstyle DJ die wat electro draait. Wat is daar in hemelsnaam vernieuwd aan?! Dat je iets nieuws doet qua stijl (Pavelow) vind ik dan nog innovatiever.

Nee.. het kan mij NIET bekoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 16:19 

Donateur

Zo'n tracklist hoorde niet thuis op Defqon.1 ... Inderdaad van Pavelow is vernieuwender, klinkt tenminste nog wat naar harstyle. Deadmau5 - FML is wel lekker anders :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 16:36 

Hardtraxx Veteran

Simizle schreef:
http://www.facebook.com/notes/headhunterz/tracklist-headhunterz-defqon-1-2010/402716373225

Hij doet iets vernieuwend? C'mon zeg.. je bent gewoon een hardstyle DJ die wat electro draait. Wat is daar in hemelsnaam vernieuwd aan?! Dat je iets nieuws doet qua stijl (Pavelow) vind ik dan nog innovatiever.

21. Headhunterz - Hate It Or Love It (Hate this set Edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 16:38 

Hardtraxx Elite

Ik weet natuurlijk niet of het een beetje goed gemixt was... Maar ik kan het wel waarderen hoor, wat muzikale variatie ^^. En het is wel degelijk vernieuwend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 16:42 

Hardtraxx Veteran

Sunboom schreef:
Ik weet natuurlijk niet of het een beetje goed gemixt was... Maar ik kan het wel waarderen hoor, wat muzikale variatie ^^. En het is wel degelijk vernieuwend.

Maar je gaat toch geen house draaien op een feest waar het op de hardere dance stromingen van muziek gaat. Als hij hardtrance of early hardstyle gaat draaien. Prima, maar house NEE afschuwelijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 16:43 

Hardtraxx Veteran

Tel schreef:
Qre8ive schreef:
Rik schreef:

lees eens wat pagina's terug ;) hier staan de laatste twits van D-block & S-te-fan en q-dance over het anthem. Ze twisten het gewoon nu dat het nummer niet aanslaat.

edit: oeps, in het nieuwe tracks topic bedoel ik :$

Precies, MC Villain kondigde het nummer op Defqon ook echt aan als zijnde het Anthem voor de feestfabriek...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 16:45 

Hardtraxxer

Edwinn schreef:
Simizle schreef:
http://www.facebook.com/notes/headhunterz/tracklist-headhunterz-defqon-1-2010/402716373225

21. Headhunterz - Hate It Or Love It (Hate this set Edit)

Als ik moet kiezen tussen HATE IT or LOVE IT, dan zeg ik toch Hate it. Met name omdat hij meent iets vernieuwend te doen, terwijl dat helemaal niet is. Zo kom je er makkelijk vanaf.. door te zeggen hate it or love it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 16:48 

Hardtraxx Elite

Edwinn schreef:
Sunboom schreef:

Maar je gaat toch geen house draaien op een feest waar het op de hardere dance stromingen van muziek gaat. Als hij hardtrance of early hardstyle gaat draaien. Prima, maar house NEE afschuwelijk..

Ik weet niet wat jij in je oren hebt zitten maar er zit geen één house nummer in zijn set :P.

Komop mensen, beetje open-minded. Er zijn zoveel stijlen op Defqon, electro kan er echt wel bij. Pavelow deed het ook en die komt er wel mee weg. En hij stond tweede op de TT geloof ik? Dus wat is het probleem...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 16:50 

Hardtraxx Veteran

Sunboom schreef:
Edwinn schreef:
Sunboom schreef:

Ik weet niet wat jij in je oren hebt zitten maar er zit geen één house nummer in zijn set :P.

Komop mensen, beetje open-minded. Er zijn zoveel stijlen op Defqon, electro kan er echt wel bij. Pavelow deed het ook en die komt er wel mee weg. En hij stond tweede op de TT geloof ik? Dus wat is het probleem...

Wat is het dan? Elektro ofzo? Ik ken die muziek niet, maar alles wat geen Hardtrance, early hardstyle, hardstyle, hardcore is past gewoon niet bij zo'n feest (op de main, blue, purple dan)..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 17:51 

Hardtraxxer

Sunboom schreef:
Edwinn schreef:
Sunboom schreef:

Heeft niks met open-minded-heid te maken. Headhunterz belooft iets 'totaal anders' te doen. Als een Hardstyle DJ dan Electro gaat draaien op Defqon.. dan vind ik dat niet iets 'totaal' anders. Bas doet het onder een andere pseudoniem (Pavelow), en maakt ook daadwerkelijk andere muziek dan dat we kennen..

Ik vind het niet verkeerd dat electro op Defqon gedraaid wordt, maar kan het HHZ wel kwalijk nemen dat hij zijn 'belofte' niet nakomt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 17:53 

Hardtraxx Veteran

Simizle schreef:
Heeft niks met open-minded-heid te maken. Headhunterz belooft iets 'totaal anders' te doen. Als een Hardstyle DJ dan Electro gaat draaien op Defqon.. dan vind ik dat niet iets 'totaal' anders. Bas doet het onder een andere pseudoniem (Pavelow), en maakt ook daadwerkelijk andere muziek dan dat we kennen..

Ik vind het niet verkeerd dat electro op Defqon gedraaid wordt, maar kan het HHZ wel kwalijk nemen dat hij zijn 'belofte' niet nakomt..

1. Het is gewoon slecht wat hij draait dat kan niet.
2. Als hij wat anders wil doen moet hij dat lekker onder een ander alias doen en op de white gaan staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 18:25 

Hardtraxx Elite

Simizle schreef:
Sunboom schreef:
Edwinn schreef:

Ik zie ook wel in dat het niet totaal iets wereldvernieuwds is... Daarvoor had hij iets op het productievlak moeten doen (zoals Pavelow). Maar een set opbouwen van electro tot hardstyle, is toch wel iets totaal anders dan de gemiddelde hardstyle set.

Dus op productievlak is er niks aan de hand, maar op dj-vlak is hij wel vernieuwend bezig geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 18:26 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Simizle schreef:

2. Als hij wat anders wil doen moet hij dat lekker onder een ander alias doen en op de white gaan staan.

JIJ vind dat mannetje
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 19:30 

Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:
Edwinn schreef:

Defqon main stage heeft geen vaste volgorde aan muziekstijlen dus gewoon niet zeuren. Als je op het feest zelf staat en er weinig aan vind... ga je toch lekker naar paars (wat daar dichtbij was) of naar blue?

Defqon draait toch om hardstyle, dan lijkt me toch dat de main daar ook om draait.. En inderdaad ik zou direct naar de purple of blue gegaan zijn. Al zou ik daar al liever hebben gestaan omdat ik HHZ toch niet hoef te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 19:53 

Hardtraxxer

Als defqon om hardstyle draait, wat doen de tenten met electro, hardcore enzo dan op defqon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 19:55 

Hardtraxxer

twitter:

djheadhunterz
My set at Defqon 1 was certainly not meant to be the new sound. It's about exploring musical boundaries. A dedication to creative freedom.

djheadhunterz
But i completely understand that people come to hear hardstyle. This edition my colleagues had the honor to give you this. Seeya next time!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 20:21 

Hardtraxx Veteran

Vert0z schreef:
twitter:

djheadhunterz
My set at Defqon 1 was certainly not meant to be the new sound. It's about exploring musical boundaries. A dedication to creative freedom.

djheadhunterz
But i completely understand that people come to hear hardstyle. This edition my colleagues had the honor to give you this. Seeya next time!

Haha hij leest wel mee ofzo lijkt het wel. :P Dag willem. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 20:23 

Hardtraxxer

Qre8ive schreef:
Luxion schreef:
Als defqon om hardstyle draait, wat doen de tenten met electro, hardcore enzo dan op defqon?

Dat een dj als Headhunterz daar dan om 12 uur een uurtje wat anders wil draaien moet hij toch zelf weten? Je bent niet verplicht om ervan te houden, het is vrijwel aan het begin en genoeg andere keuze op zo'n feest.

Daar is de White voor. Bas snapte dat ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 20:27 

Hardtraxx Elite

Qre8ive schreef:
Luxion schreef:

Precies ... Defqon.1 is per defenitie geen hardstyle feest. Er is alleen voornamelijk hardstyle aanwezig omdat dit Q-Dance voornaamste vlak is. De red area op Defqon is altijd een mainstage geweest voor alle areas, voornamelijk hardstyle dus maar ook andere stijlen.

Dat een dj als Headhunterz daar dan om 12 uur een uurtje wat anders wil draaien moet hij toch zelf weten? Je bent niet verplicht om ervan te houden, het is vrijwel aan het begin en genoeg andere keuze op zo'n feest.

Maar als een dj zoals headhunterz in eens house (sub genre's erbuiten gelaten) wilt draaien moet hij dat zelf weten. Maar als mensen de naam hhz zien verwachten ze ook 'hardstyle', en niet een of ander iets wat ze totaal niet van hem verwachten. Ik vind het opzich wel prima dat er 'meerdere' stijlen worden gedraaid op de mainstage. Voor ieder wat wils, maar laat dan alsjeblieft iemand anders (een dj die thuis is in die stijl) die dat soort muziek draait. En niet iemand die dan met Q-dance overlegt ik ga house draaien en daarvoor mag gaan draaien, alsof hij op de mainstage 'moet' staan daarvoor. Ga dan inderdaad zoals staks al aangegeven staat op de white area staan zoals the prophet doet (onder Dov Elkebas) en lekker zijn gang laten gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 20:35 

Hardtraxx Veteran

Ik snap niet dat het voor mensen hier een probleem is dat er een ander genre dan Hardstyle wordt gedraait op de main. Charly Lownoise en Mental Theo doen dat toch ook? Ja oke het is zo dat Headhunterz onder zijn Hardstyle naam een ander genre draait en dat hij beter een nieuwe naam had kunnen verzinnen maar dat maakt niet zoveel uit vind ik, ook al denken de dagjesmensen nu wel dat Willem massaal house ofzoiets gaat maken en draaien. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2010 21:02 

Hardtraxx Veteran

Allemaal leuk en aardig: "Main is voor alle stijlen" en "Defqon is niet alleen Hardstyle". Tja dat weet ik ook wel, maar waarom dan geen hardcore afsluiter? Of minstens een half uur (echte) hardcore (op 't eind!)?
Vorige  1 ... 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen