M
Hardtraxx Veteran
14200 posts member since 2013
Enemy Contact wrote:Hi Guys!

Weet niet zo goed waar ik dit anders kan/moet posten, maar binnenkort is er weer nieuwe muziek. Ik vind dat het wel weer tijd is voor wat meer melodie in de RAW hardstyle :thumbsup:

View on Instagram

PS: Hoe embed je insta video's? :innocent:
Insta videos embedden kan hier helaas niet. :P
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 27 days ago
Alm1ghty wrote:Heerlijk ouderwets artiesten bashen :loving: Doet mij denken aan de golden age.
:lol:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen Aug 2026
B-Front samen met Adjuzt maken het Rebirth Anthem 2025
Hardtraxx Veteran
3211 posts member since 2011
last seen 11 hours ago
Ik had Wildstylez nog gesproken afgelopen weekend, daar had ik hem de vraag gesteld of wij nog een P1 album konden verwachten, helaas voorlopig nog niet. Echter gaf hij wel aan dat er in ieder geval wel 1 Project One plaat nog uit gaat komen dit jaar :)
Hardtraxx Veteran
5526 posts member since 2010
Fusionmania wrote:Ik had Wildstylez nog gesproken afgelopen weekend, daar had ik hem de vraag gesteld of wij nog een P1 album konden verwachten, helaas voorlopig nog niet. Echter gaf hij wel aan dat er in ieder geval wel 1 Project One plaat nog uit gaat komen dit jaar :)
Zal Transforming wel zijn denk ik :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen Aug 2026
Fusionmania wrote:Ik had Wildstylez nog gesproken afgelopen weekend, daar had ik hem de vraag gesteld of wij nog een P1 album konden verwachten, helaas voorlopig nog niet. Echter gaf hij wel aan dat er in ieder geval wel 1 Project One plaat nog uit gaat komen dit jaar :)
Die man moet echt gillend gek worden om dag in dag uit dezelfde P1 vraag te beantwoorden.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 2 hours ago
Alm1ghty wrote:
Die man moet echt gillend gek worden om dag in dag uit dezelfde P1 vraag te beantwoorden.
Ik weet een manier om daar van af te komen.
Hardtraxx Veteran
4452 posts member since 2023
last seen 1 hour ago
Precies, wat dacht je van bijvoorbeeld niet 7 jaar lang je fanbase trollen met je album dat nooit gaat komen.
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 28 days ago
hurricane wrote:
Fusionmania wrote: Zal Transforming wel zijn denk ik :thumbsup:
The Upside Down wordt ook steeds vaker gedraaid. Misschien ten tijde van Stranger Things seizoen 5 die dit jaar uitkomt, dan is het weer actueel :innocent:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
Revolting Against wrote:
hurricane wrote:
Fusionmania wrote: Zal Transforming wel zijn denk ik :thumbsup:
The Upside Down wordt ook steeds vaker gedraaid. Misschien ten tijde van Stranger Things seizoen 5 die dit jaar uitkomt, dan is het weer actueel :innocent:
Rechten dit dat.
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 28 days ago
Dacht dat ze dat inmiddels gefixt hadden, of dat gelezen te hebben.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 52 minutes ago
Element is bedreigd via de DM omdat hij the Prophecy draaide op REBELLiON en een bepaalde "fan" vond dat het hard techno was en hij moest opk%^&^*eren naar Verknipt :lol:

View on Reddit
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 2 hours ago
"Waar zit jij voor?"

"Iemand bedreigd omdat een hij een plaat draaide waarvan ik dacht dat het een andere stijl was waarvan ik voor mezelf heb bedacht dat ik dat stom vind."

Sjongejonge wat ben je dan een idioot.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 52 minutes ago

Re:

Delt-A wrote:"Waar zit jij voor?"
"Ik heb iemand in elkaar gebeukt omdat hij de PSV goaltune draaide op Timeless"
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
Rickzel wrote:Element is bedreigd via de DM omdat hij the Prophecy draaide op REBELLiON en een bepaalde "fan" vond dat het hard techno was en hij moest opk%^&^*eren naar Verknipt :lol:

View on Reddit
En terecht. Element is een verkniptDJ pur sang.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Hij hoeft ook niet naar verknipt, geknipt mag wel, vent loopt erbij als een moerasmonster.
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2019
last seen 14 hours ago
Mullets zijn gewoon in broer
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Weet et broer, heb zelf een mullet, doelde niet op het kapsel. Meer op het gevoel dat ik die man gewoon kan ruiken door alleen naar z’n foto’s te kijken. Goeie platen en sets wel, daar niet van.
Hardtraxxer
975 posts member since 2023
Rickzel wrote:Element is bedreigd via de DM omdat hij the Prophecy draaide op REBELLiON en een bepaalde "fan" vond dat het hard techno was en hij moest opk%^&^*eren naar Verknipt :lol:

View on Reddit
pfffffffffff
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
Zaagkick wrote:Weet et broer, heb zelf een mullet, doelde niet op het kapsel. Meer op het gevoel dat ik die man gewoon kan ruiken door alleen naar z’n foto’s te kijken. Goeie platen en sets wel, daar niet van.
Ilmar wrote:Ken je me dan persoonlijk?
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
akkoord
Last edited by Zaagkick on , edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Je kunt ook gewoon normaal doen ipv je zo uit te laten over artiesten?
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
kk ik zeg ook eens 2 dingen naar artiesten na 18 jaar deze scene volgen hoor :lol: jullie hebben zelf ervoor gezorgd dat 90% van de artiesten dit forum bewust links laten liggen.
Last edited by Zaagkick on , edited 6 times in total.
R
Hardtraxxer
667 posts member since 2021
last seen 55 minutes ago
Toen iemand hier Adjuzt dik noemde was het huis toch ook te klein?

En terecht op zich.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
meh heb liever 2007 internet terug
Last edited by Zaagkick on , edited 8 times in total.

Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators