Insta videos embedden kan hier helaas niet.wrote:Hi Guys!
Weet niet zo goed waar ik dit anders kan/moet posten, maar binnenkort is er weer nieuwe muziek. Ik vind dat het wel weer tijd is voor wat meer melodie in de RAW hardstyle![]()
View on Instagram
PS: Hoe embed je insta video's?![]()
M
Hardtraxx Veteran
14200 posts member since 2013
wrote:Heerlijk ouderwets artiesten bashenDoet mij denken aan de golden age.
B-Front samen met Adjuzt maken het Rebirth Anthem 2025
Ik had Wildstylez nog gesproken afgelopen weekend, daar had ik hem de vraag gesteld of wij nog een P1 album konden verwachten, helaas voorlopig nog niet. Echter gaf hij wel aan dat er in ieder geval wel 1 Project One plaat nog uit gaat komen dit jaar 
Zal Transforming wel zijn denk ikwrote:Ik had Wildstylez nog gesproken afgelopen weekend, daar had ik hem de vraag gesteld of wij nog een P1 album konden verwachten, helaas voorlopig nog niet. Echter gaf hij wel aan dat er in ieder geval wel 1 Project One plaat nog uit gaat komen dit jaar
Die man moet echt gillend gek worden om dag in dag uit dezelfde P1 vraag te beantwoorden.wrote:Ik had Wildstylez nog gesproken afgelopen weekend, daar had ik hem de vraag gesteld of wij nog een P1 album konden verwachten, helaas voorlopig nog niet. Echter gaf hij wel aan dat er in ieder geval wel 1 Project One plaat nog uit gaat komen dit jaar
Ik weet een manier om daar van af te komen.wrote:Die man moet echt gillend gek worden om dag in dag uit dezelfde P1 vraag te beantwoorden.wrote:Ik had Wildstylez nog gesproken afgelopen weekend, daar had ik hem de vraag gesteld of wij nog een P1 album konden verwachten, helaas voorlopig nog niet. Echter gaf hij wel aan dat er in ieder geval wel 1 Project One plaat nog uit gaat komen dit jaar
Precies, wat dacht je van bijvoorbeeld niet 7 jaar lang je fanbase trollen met je album dat nooit gaat komen.
The Upside Down wordt ook steeds vaker gedraaid. Misschien ten tijde van Stranger Things seizoen 5 die dit jaar uitkomt, dan is het weer actueelwrote:wrote: Zal Transforming wel zijn denk ik
Rechten dit dat.wrote:The Upside Down wordt ook steeds vaker gedraaid. Misschien ten tijde van Stranger Things seizoen 5 die dit jaar uitkomt, dan is het weer actueelwrote:wrote: Zal Transforming wel zijn denk ik
Dacht dat ze dat inmiddels gefixt hadden, of dat gelezen te hebben.
Element is bedreigd via de DM omdat hij the Prophecy draaide op REBELLiON en een bepaalde "fan" vond dat het hard techno was en hij moest opk%^&^*eren naar Verknipt
View on Reddit
View on Reddit
"Waar zit jij voor?"
"Iemand bedreigd omdat een hij een plaat draaide waarvan ik dacht dat het een andere stijl was waarvan ik voor mezelf heb bedacht dat ik dat stom vind."
Sjongejonge wat ben je dan een idioot.
"Iemand bedreigd omdat een hij een plaat draaide waarvan ik dacht dat het een andere stijl was waarvan ik voor mezelf heb bedacht dat ik dat stom vind."
Sjongejonge wat ben je dan een idioot.
Re:
"Ik heb iemand in elkaar gebeukt omdat hij de PSV goaltune draaide op Timeless"wrote:"Waar zit jij voor?"
En terecht. Element is een verkniptDJ pur sang.wrote:Element is bedreigd via de DM omdat hij the Prophecy draaide op REBELLiON en een bepaalde "fan" vond dat het hard techno was en hij moest opk%^&^*eren naar Verknipt![]()
View on Reddit
Hij hoeft ook niet naar verknipt, geknipt mag wel, vent loopt erbij als een moerasmonster.
Weet et broer, heb zelf een mullet, doelde niet op het kapsel. Meer op het gevoel dat ik die man gewoon kan ruiken door alleen naar z’n foto’s te kijken. Goeie platen en sets wel, daar niet van.
pfffffffffffwrote:Element is bedreigd via de DM omdat hij the Prophecy draaide op REBELLiON en een bepaalde "fan" vond dat het hard techno was en hij moest opk%^&^*eren naar Verknipt![]()
View on Reddit
wrote:Weet et broer, heb zelf een mullet, doelde niet op het kapsel. Meer op het gevoel dat ik die man gewoon kan ruiken door alleen naar z’n foto’s te kijken. Goeie platen en sets wel, daar niet van.
wrote:Ken je me dan persoonlijk?
akkoord
Last edited by Zaagkick on , edited 2 times in total.
Je kunt ook gewoon normaal doen ipv je zo uit te laten over artiesten?
kk ik zeg ook eens 2 dingen naar artiesten na 18 jaar deze scene volgen hoor
jullie hebben zelf ervoor gezorgd dat 90% van de artiesten dit forum bewust links laten liggen.
Last edited by Zaagkick on , edited 6 times in total.
R
Hardtraxxer
667 posts member since 2021
last seen 55 minutes ago
Toen iemand hier Adjuzt dik noemde was het huis toch ook te klein?
En terecht op zich.
En terecht op zich.
meh heb liever 2007 internet terug
Last edited by Zaagkick on , edited 8 times in total.