Oh joh dat wist ik nog niet! Thanks voor de info.wrote:wanne klets
A
Hardtraxxer
243 posts member since 2023
last seen 1 day ago
Ze willen een cashless systeem op DQ gaan gebruiken
Goed of? Zal iets met een armband worden maar als er iets niet werkt dan wordt het 1 grote bende lijkt me?
Dit doet het Gelredome en enkele andere toch ook al jaren? Waarom is dit een probleem zodra Q dit doet?wrote:Ze willen een cashless systeem op DQ gaan gebruikenGoed of? Zal iets met een armband worden maar als er iets niet werkt dan wordt het 1 grote bende lijkt me?
En hoe zit dat met ticketswap? Stel je koopt een weekend ticket, dan krijg je een bandje, en je wil hem verkopen. Moet je dan je bandje per post opsturen naar die persoon? Flink fraudegevoelig lijkt me?
Hoorde in de stream ook dat je een fee betaald voor je bandje, dat komt wss nog bij de prijs op of niet?
Hoorde in de stream ook dat je een fee betaald voor je bandje, dat komt wss nog bij de prijs op of niet?
S
Hardtraxxer
273 posts member since 2020
last seen May 2026
De fee zit erbij in,wrote:En hoe zit dat met ticketswap? Stel je koopt een weekend ticket, dan krijg je een bandje, en je wil hem verkopen. Moet je dan je bandje per post opsturen naar die persoon? Flink fraudegevoelig lijkt me?
Als in, ze doen het overkomen of de ticketprijs ‘slechts’ X omhoog is gegaan, en 12.50 voor het bandje..
Klinkt veel te ingewikkeldwrote:kunt toch gewoon bandje geven bij binnenkomst
ow zo werkte dat bij alle festivals waar ik ben geweest waar je met bandje moest betalen eigk
Ja ik ben dit jaar op Graspop vrijdag geweest en daar werkte het ook zo.
Ik heb die Defqon kick off niet gekeken, maar werd daar dan gezegd dat je je bandje van tevoren opgestuurd krijgt?
Ik heb die Defqon kick off niet gekeken, maar werd daar dan gezegd dat je je bandje van tevoren opgestuurd krijgt?
Re:
Ze refereerden aan het premium bandje wat je vorig jaar opgestuurd kreeg als pilot voor aankomend jaar en er werd bij gezegd dat het bandje ook je entreeticket was. Ga er van uit dat het identiek is aan hoe ze het op tomorrowland doenwrote:Ja ik ben dit jaar op Graspop vrijdag geweest en daar werkte het ook zo.
Mensen maken zich veel te druk hierom, in 2014 ging ik naar Sziget en daar hadden ze dit al, niets nieuws onder de zon en werkt prima (rondjes halen is wel verleden tijd ben ik bang, zijn altijd met minimaal 10 man bij een stage)
H
Hardtraxxer
478 posts member since 2019
last seen 12 days ago
Hoezo? Dit keer betaal jij 10 drankjes met jouw bandje. De volgende keer iemand anders uit de groep, blijft toch hetzelfde als een 'rondje' geven!?!wrote:Mensen maken zich veel te druk hierom, in 2014 ging ik naar Sziget en daar hadden ze dit al, niets nieuws onder de zon en werkt prima (rondjes halen is wel verleden tijd ben ik bang, zijn altijd met minimaal 10 man bij een stage)
Rondje halen en geven zijn in mijn ogen 2 andere dingen. Onze DQ groep bestond dit jaar uit 35 mensen, je hand ophouden, munten verzamelen en drinken halen verstond ik bij mijn post als rondjes halen.wrote:Hoezo? Dit keer betaal jij 10 drankjes met jouw bandje. De volgende keer iemand anders uit de groep, blijft toch hetzelfde als een 'rondje' geven!?!wrote:Mensen maken zich veel te druk hierom, in 2014 ging ik naar Sziget en daar hadden ze dit al, niets nieuws onder de zon en werkt prima (rondjes halen is wel verleden tijd ben ik bang, zijn altijd met minimaal 10 man bij een stage)
Ja en dan is d'n dieje weer pissen en mist een ronde en na verloop van tijd is de helft even loeren bij een andere stage maar komen nooit meer terug of je komt zelf van de wc af en komt op de terugweg een bekende tegen waarmee je een half uur gaat buurte waarvan in de tussen tijd diens maat weer aanbied om even wat bier te gaan halen bij de bar wat dan weer lastig is want je kan niet ff gauw één muntje meegeven en in de tussen tijd heeft jouw groepje al wel weer bier voor je gehaald maar omdat je wegblijft drinkt iemand dat overgebleven biertje maar op tis ammal wa snapte.wrote:
Hoezo? Dit keer betaal jij 10 drankjes met jouw bandje. De volgende keer iemand anders uit de groep, blijft toch hetzelfde als een 'rondje' geven!?!
Hoe is dit anders dan normaal. Dit is aan jou en de groep toch? Je kan ook gewoon als je gaat halen bij je vrienden langs of ze wel willen ja of nee als ze er überhaupt zijn.wrote:Ja en dan is d'n dieje weer pissen en mist een ronde en na verloop van tijd is de helft even loeren bij een andere stage maar komen nooit meer terug of je komt zelf van de wc af en komt op de terugweg een bekende tegen waarmee je een half uur gaat buurte waarvan in de tussen tijd diens maat weer aanbied om even wat bier te gaan halen bij de bar wat dan weer lastig is want je kan niet ff gauw één muntje meegeven en in de tussen tijd heeft jouw groepje al wel weer bier voor je gehaald maar omdat je wegblijft drinkt iemand dat overgebleven biertje maar op tis ammal wa snapte.wrote:
Hoezo? Dit keer betaal jij 10 drankjes met jouw bandje. De volgende keer iemand anders uit de groep, blijft toch hetzelfde als een 'rondje' geven!?!
Of je nou muntjes overhandigd of gewoon onthoud hoeveel je er moet halen of niet.
Edit: ik las het anders dus vergeet mijn opmerking
t zen ok alt dezelfde hewrote:Ja en dan is d'n dieje weer pissen en mist een ronde en na verloop van tijd is de helft even loeren bij een andere stage maar komen nooit meer terug of je komt zelf van de wc af en komt op de terugweg een bekende tegen waarmee je een half uur gaat buurte waarvan in de tussen tijd diens maat weer aanbied om even wat bier te gaan halen bij de bar wat dan weer lastig is want je kan niet ff gauw één muntje meegeven en in de tussen tijd heeft jouw groepje al wel weer bier voor je gehaald maar omdat je wegblijft drinkt iemand dat overgebleven biertje maar op tis ammal wa snapte.wrote:
I
Hardtraxxer
253 posts member since 2008
last seen Jan 2026
https://www.instagram.com/p/DA3wow_sMzp ... _copy_link
NCBM weer terug in de studio!!!
In volledige bezetting!
NCBM weer terug in de studio!!!
In volledige bezetting!
Dat is toch best bijzonderwrote:https://www.instagram.com/p/DA3wow_sMzp ... _copy_link
NCBM weer terug in de studio!!!![]()
In volledige bezetting!
Anyway,
B
Hardtraxxer
249 posts member since 2022
last seen Sep 2025
Zie net een bericht op insta van Intents dat MC Raise overleden is.. Zag er wel uit als een erg jonge gast. 
M
Hardtraxx Veteran
14200 posts member since 2013
Van dit deuntje word ik al helemaal blij
NC vibe ten top
wrote: Van dit deuntje word ik al helemaal blij![]()
NC vibe ten top
poooh dat klinkt al weer goed hoor 
Wanneer zal hij eindelijk toegeven dat ie niet meer bij AoC zit? Profielfoto nu ook aangepast die niet meer in de aoc style is. 
Ran-D heeft een platinum plaat gekregen met Zombie.
https://www.npo3fm.nl/nieuws/3fm-nieuws ... end-benner
https://www.npo3fm.nl/nieuws/3fm-nieuws ... end-benner