Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3050, 3051, 3052, 3053, 3054, 3055, 3056 ... 3059  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2024 11:28 

Hardtraxx Veteran

UptempoSoldaat0411 schreef:
wanne klets

Oh joh dat wist ik nog niet! Thanks voor de info.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2024 09:50 

Hardtraxxer

Ze willen een cashless systeem op DQ gaan gebruiken :huh: Goed of? Zal iets met een armband worden maar als er iets niet werkt dan wordt het 1 grote bende lijkt me?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2024 09:55 

Hardtraxx Veteran

Aaltveeg schreef:
Ze willen een cashless systeem op DQ gaan gebruiken :huh: Goed of? Zal iets met een armband worden maar als er iets niet werkt dan wordt het 1 grote bende lijkt me?

Dit doet het Gelredome en enkele andere toch ook al jaren? Waarom is dit een probleem zodra Q dit doet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2024 10:01 

Hardtraxx Veteran

En hoe zit dat met ticketswap? Stel je koopt een weekend ticket, dan krijg je een bandje, en je wil hem verkopen. Moet je dan je bandje per post opsturen naar die persoon? Flink fraudegevoelig lijkt me?

Hoorde in de stream ook dat je een fee betaald voor je bandje, dat komt wss nog bij de prijs op of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2024 10:19 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
En hoe zit dat met ticketswap? Stel je koopt een weekend ticket, dan krijg je een bandje, en je wil hem verkopen. Moet je dan je bandje per post opsturen naar die persoon? Flink fraudegevoelig lijkt me?

Hoorde in de stream ook dat je een fee betaald voor je bandje, dat komt wss nog bij de prijs op of niet?

De fee zit erbij in,
Als in, ze doen het overkomen of de ticketprijs ‘slechts’ X omhoog is gegaan, en 12.50 voor het bandje..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2024 13:13 

Hardtraxxer

kunt toch gewoon bandje geven bij binnenkomst
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2024 13:24 

Hardtraxx Veteran

UptempoSoldaat0411 schreef:
kunt toch gewoon bandje geven bij binnenkomst

Klinkt veel te ingewikkeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2024 15:10 

Hardtraxxer

ow zo werkte dat bij alle festivals waar ik ben geweest waar je met bandje moest betalen eigk
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2024 15:14 

Hardtraxx Veteran

Ja ik ben dit jaar op Graspop vrijdag geweest en daar werkte het ook zo.

Ik heb die Defqon kick off niet gekeken, maar werd daar dan gezegd dat je je bandje van tevoren opgestuurd krijgt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2024 15:53 

Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Ja ik ben dit jaar op Graspop vrijdag geweest en daar werkte het ook zo.

Ik heb die Defqon kick off niet gekeken, maar werd daar dan gezegd dat je je bandje van tevoren opgestuurd krijgt?

Ze refereerden aan het premium bandje wat je vorig jaar opgestuurd kreeg als pilot voor aankomend jaar en er werd bij gezegd dat het bandje ook je entreeticket was. Ga er van uit dat het identiek is aan hoe ze het op tomorrowland doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2024 16:42 

Hardtraxx Veteran

Mensen maken zich veel te druk hierom, in 2014 ging ik naar Sziget en daar hadden ze dit al, niets nieuws onder de zon en werkt prima (rondjes halen is wel verleden tijd ben ik bang, zijn altijd met minimaal 10 man bij een stage)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2024 11:32 

Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Mensen maken zich veel te druk hierom, in 2014 ging ik naar Sziget en daar hadden ze dit al, niets nieuws onder de zon en werkt prima (rondjes halen is wel verleden tijd ben ik bang, zijn altijd met minimaal 10 man bij een stage)

Hoezo? Dit keer betaal jij 10 drankjes met jouw bandje. De volgende keer iemand anders uit de groep, blijft toch hetzelfde als een 'rondje' geven!?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2024 11:48 

Hardtraxx Veteran

HardDB schreef:
ErikZ schreef:

Hoezo? Dit keer betaal jij 10 drankjes met jouw bandje. De volgende keer iemand anders uit de groep, blijft toch hetzelfde als een 'rondje' geven!?!

Rondje halen en geven zijn in mijn ogen 2 andere dingen. Onze DQ groep bestond dit jaar uit 35 mensen, je hand ophouden, munten verzamelen en drinken halen verstond ik bij mijn post als rondjes halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2024 12:00 

Hardtraxx Veteran

HardDB schreef:

Ja en dan is d'n dieje weer pissen en mist een ronde en na verloop van tijd is de helft even loeren bij een andere stage maar komen nooit meer terug of je komt zelf van de wc af en komt op de terugweg een bekende tegen waarmee je een half uur gaat buurte waarvan in de tussen tijd diens maat weer aanbied om even wat bier te gaan halen bij de bar wat dan weer lastig is want je kan niet ff gauw één muntje meegeven en in de tussen tijd heeft jouw groepje al wel weer bier voor je gehaald maar omdat je wegblijft drinkt iemand dat overgebleven biertje maar op tis ammal wa snapte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2024 12:54 

Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
HardDB schreef:

Ja en dan is d'n dieje weer pissen en mist een ronde en na verloop van tijd is de helft even loeren bij een andere stage maar komen nooit meer terug of je komt zelf van de wc af en komt op de terugweg een bekende tegen waarmee je een half uur gaat buurte waarvan in de tussen tijd diens maat weer aanbied om even wat bier te gaan halen bij de bar wat dan weer lastig is want je kan niet ff gauw één muntje meegeven en in de tussen tijd heeft jouw groepje al wel weer bier voor je gehaald maar omdat je wegblijft drinkt iemand dat overgebleven biertje maar op tis ammal wa snapte.

Hoe is dit anders dan normaal. Dit is aan jou en de groep toch? Je kan ook gewoon als je gaat halen bij je vrienden langs of ze wel willen ja of nee als ze er überhaupt zijn.

Of je nou muntjes overhandigd of gewoon onthoud hoeveel je er moet halen of niet.

Edit: ik las het anders dus vergeet mijn opmerking
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2024 13:02 

Hardtraxxer

Mark With A Tarrel schreef:
HardDB schreef:

t zen ok alt dezelfde he
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2024 21:03 

Hardtraxxer

https://www.instagram.com/p/DA3wow_sMzp/?utm_source=ig_web_copy_link

NCBM weer terug in de studio!!! :drool:
In volledige bezetting!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2024 21:49 

Hardtraxx Veteran

Imation schreef:
https://www.instagram.com/p/DA3wow_sMzp/?utm_source=ig_web_copy_link

NCBM weer terug in de studio!!! :drool:
In volledige bezetting!

Dat is toch best bijzonder
Anyway, :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2024 09:29 

Hardtraxxer

Zie net een bericht op insta van Intents dat MC Raise overleden is.. Zag er wel uit als een erg jonge gast. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2024 19:46 

Hardtraxx Crew

nieuwe Noisecontrollers teaser:
https://www.instagram.com/reel/DBCBUTmo-Vl/

lelijke AI video :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2024 20:00 

Hardtraxx Veteran

MYTZE schreef:
nieuwe Noisecontrollers teaser:
https://www.instagram.com/reel/DBCBUTmo-Vl/

lelijke AI video :sick:

Van dit deuntje word ik al helemaal blij :D
NC vibe ten top
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2024 22:38 

Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Van dit deuntje word ik al helemaal blij :D
NC vibe ten top
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2024 16:11 

Hardtraxx Elite

poooh dat klinkt al weer goed hoor :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2024 17:09 

Hardtraxxer

Wanneer zal hij eindelijk toegeven dat ie niet meer bij AoC zit? Profielfoto nu ook aangepast die niet meer in de aoc style is. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2024 15:21 

Hardtraxxer

Ran-D heeft een platinum plaat gekregen met Zombie.

https://www.npo3fm.nl/nieuws/3fm-nieuws/127b4055-bd15-4f74-a0ba-f1bf0f979bce/hardstyle-dj-en-producer-ran-d-ontvang-platinum-plaat-bij-barend-benner
Vorige  1 ... 3050, 3051, 3052, 3053, 3054, 3055, 3056 ... 3059  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen