Oja idd ivm zijn album. Zou wel leuk zijnwrote:'Save Euphoric' event lijkt me logischer als ik deze namen zie.wrote:Een I am Hardstyle in Autotron mss?
M
Hardtraxx Veteran
14200 posts member since 2013
wrote:Comeback ——-> soon
A
frontliner collab?
Last edited by Anonymous on , edited 2 times in total.
Ben hier toch wel benieuwd naar horsewrote:wrote:Comeback ——-> soon
Zijn comeback gaat wel gepaard met slechte grappen zie ik..
Trek niet zo'n lang gezicht johwrote:Zijn comeback gaat wel gepaard met slechte grappen zie ik..
A
Hardtraxxer
243 posts member since 2023
last seen 22 hours ago
Hoop dat ie na deze comeback niet weer in de shet belandt
Alle YouTube video's hebben minder dan 50 views. DJ Cro, melden!wrote:Brian NRG heeft oude niet gereleasde tracks alsnog online gezet.
https://youtube.com/playlist?list=OLAK5 ... Nv_PidvUxD
wrote:Alle YouTube video's hebben minder dan 50 views. DJ Cro, melden!wrote:Brian NRG heeft oude niet gereleasde tracks alsnog online gezet.
https://youtube.com/playlist?list=OLAK5 ... Nv_PidvUxD
B
Hardtraxxer
249 posts member since 2022
last seen Sep 2025
Fijn om te zien dat hij zichzelf weer in het zadel heeft geholpen.wrote:Hoop dat ie na deze comeback niet weer in de shet belandt
Zullen nog wel een paard agen overheen gaan voor we wat zullen horen.
Hopen dat ie zich niet te veel vergaloppeerd heeft door te veel mee te willen in huidige trends. Dat hoeft van mij niet zo.
Altijd al geweten dat het een beetje een showpony is die Noisecontrollers...
Er worden weer een hoop flauwe woordgrappen van stal gehaald.
Re:
Tja, hij blijft wel het beste paard van stal denk ik.wrote:Er worden weer een hoop flauwe woordgrappen van stal gehaald.
Laten we hopen dat hij het paard niet achter de wagen gaat spannen
Re:
Dat hoef echt niet.wrote:Er worden weer een hoop flauwe woordgrappen van stal gehaald.
...Frequencerz op 07-12-2024 ''One Last Run'' in AFAS Live doen, hun afscheidsfeest gok ik
Edit: Datum gecorrigeerd, thnx Mitch
Edit: Datum gecorrigeerd, thnx Mitch
Last edited by ErikZ on , edited 1 time in total.
07-12-2024*wrote:...Frequencerz op 06-12-2024 ''One Last Run'' in AFAS Live doen, hun afscheidsfeest gok ik
Ook een wist je dat:
Oguz (hardtechno/rave DJ) gaat Geck-o - Soul Train remixen.
Ik ken Oguz alleen van het filmpje dat hij Soul Train op de mainstage van TML draaide. Dus ben benieuwd wat het wordt.wrote:Ook een wist je dat:
M
Hardtraxx Veteran
14200 posts member since 2013
Deetox naar I Am Hardstyle, aangekondigd tijdens Brennan Heart's The Qontinent set.