Grote kans aangezien hij die wel niet als betaalde download zal mogen uitbrengen ivm rechten.wrote:Ik hoop dat het Hide & Seek is, zo een lekker trackje!wrote:TheVisionNL
this week i will give some tracks free..!
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Is gewoon heerlijk! Free zon lekker nummertje
Hide & Seek is zeker een fijn nummertje, dus laat m die maar free weggeven 
jawrote:Wist je dat Willem ook de stem van Platvoet(uit de Platvoetfilms) en Fred en George(van Harry Potter) doet?wrote:wrote: Headhunterz ook films en tekenfilms vertolkt,
een bekende film is High School Musical (1,2 en 3), waar hij Troy Bolton vertolkt.
en een bekende tekenfilm is Rocketpower, hier vertolkt hij de nerd Sam Dullard.
... er een rerun komt van titan @ defqon op HardStation
?
bron twitter titan
bron twitter titan
zijn setje op hardstation, wordt weer luisteren dan 
Live zijn die gasten heel vet ja
-
SHardtraxxer
- 632 posts member since 2009
- last seen Nov 2012
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Wie is die MC?
-
THardtraxx Addict
- 1039 posts member since 2009
- last seen Dec 2025
Ik neem aan dat je MC Villian bedoelt....wrote:Wie is die MC?
wrote:Hide & Seek [The Vision Remix] zal binnenkort vrijgegeven worden..! Stay tuned..
wrote:Hoe weet je dat zo zeker van Pandorum?wrote:Jammer genoeg niet Pandorum, maar ik verwacht Hide & Seek en nog watTheVisionNL
this week i will give some tracks free..!
wrote:Pandorum is nog niet zeker wat ermee gaat gebeuren.. Ik ga wel binnenkort want andere tracks vrijgeven..! Moet je mijn website voor in de gaten houden!
Is Jeff Mc geloof ik. die gaat mee als psyko punkz live optreden.wrote:Ik neem aan dat je MC Villian bedoelt....wrote:Wie is die MC?
wrote:wrote:Hide & Seek [The Vision Remix] zal binnenkort vrijgegeven worden..! Stay tuned..
wat is daarmeewrote:Zatox - Tanz Electric![]()
-
LHardtraxxer
- 184 posts member since 2009
- last seen Nov 2014
Lache filmpje!
Zelfs me zelf nog terug gezien..
Nu maar wachten op de Q aftermovie en DVD!
Zelfs me zelf nog terug gezien..
Nu maar wachten op de Q aftermovie en DVD!
Zeker leuk
, als ze het aan mij zouden vragen zou ik wel twijfelen. alhoewel het wel zalig is denk ik zo boven een groot festival
Maar wat zou je ervoor moeten missen. Maar zon drop kun je zowizo maar 1keer meemaken in heel je leven
Maar wat zou je ervoor moeten missen. Maar zon drop kun je zowizo maar 1keer meemaken in heel je leven
-
MHardtraxxer
- 176 posts member since 2010
- last seen May 2018
Mijn maat is die kerel die je nu ziet als je naar het filmpje kijkt (wanneer die niet gestart is), samen met zijn vriendin. Zij hebben dus mee mogen vliegen in die heli (zijn alleen niet gedropt).wrote:Zeker leuk, als ze het aan mij zouden vragen zou ik wel twijfelen. alhoewel het wel zalig is denk ik zo boven een groot festival
Hij was denk ik al met al ongeveer 3 kwartier weg.. Dus zo heel veel mis je ook weer niet
Vervolgens konden ze nog gebruik maken van hun backstage polsbandje en een aantal artiesten ontmoeten, kijkje achter bij de mainstage nemen...
Wat een mazzelpikken ook hé, zou ik ook wel willenwrote:Mijn maat is die kerel die je nu ziet als je naar het filmpje kijkt (wanneer die niet gestart is), samen met zijn vriendin. Zij hebben dus mee mogen vliegen in die heli (zijn alleen niet gedropt).wrote:Zeker leuk, als ze het aan mij zouden vragen zou ik wel twijfelen. alhoewel het wel zalig is denk ik zo boven een groot festival
Hij was denk ik al met al ongeveer 3 kwartier weg.. Dus zo heel veel mis je ook weer niet.
Vervolgens konden ze nog gebruik maken van hun backstage polsbandje en een aantal artiesten ontmoeten, kijkje achter bij de mainstage nemen...
wordt deze nog gereleased?
View on YouTube
View on YouTube
-
THardtraxx Addict
- 1039 posts member since 2009
- last seen Dec 2025
Denk et niet, Viper maakt wel vaker dj tooltjes/mash ups, komen nooit uit.wrote:wordt deze nog gereleased?
View on YouTube