Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 29 days ago
..dan
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 26 days ago
Neeeee, beter eh
Hardtraxx Veteran
3256 posts member since 2009
last seen 5 hours ago
Sound Rush het Defqon 2024 anthem maakt!

Euphorisch :loving:
Hardtraxx Veteran
14327 posts member since 2011
last seen 9 hours ago
jaron123 wrote:Sound Rush het Defqon 2024 anthem maakt!

Geen idee wat ik moet verwachten eigenlijk. Ze kunnen heel goed euforisch maken maar maken de laatste tijden ook platen wet een wat harder tintje. En met de trend van vandaag verwacht ik toch stiekem wel iets van zaagkicks ofzo rond het midden of eind van de plaat
Hardtraxxer
828 posts member since 2008
last seen Jul 2026
jaron123 wrote:Sound Rush het Defqon 2024 anthem maakt!

Hopelijk op een soort Invincible/Defqon Tribute-achtige plaat.
A
Ze zeiden oude euphorische sounds en reverse bass
Hardtraxx Veteran
4824 posts member since 2014
last seen 54 minutes ago
mag het hopen ja, de meeste recente tracks van hun zijn beslist niet hoe ik een defqon anthem zie.

maar ja aangezien Qlimax al een paar jaar vake klotekicks etc heeft en nu hard driver het zelfs extreem erg maakt hou ik mn hard vast met wat Q goed gaat vinden.
R
Hardtraxxer
667 posts member since 2021
last seen 4 hours ago
Houden wij je hart wel vast.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 27 days ago
Riiss wrote:Houden wij je hart wel vast.
Kan nie beloven dat ik er zuinig mee om ga
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
HardDB wrote:
MYTZE wrote:
Art of Creation wrote:A personal message from our founders: we are saying goodbye to our Eternity label and talents. Full story in the video and we wish them all the best for their future careers
https://www.instagram.com/p/CyjGTeHrO1T/
Die gasten zijn nog wisselvalliger als mijn vrouw....
Wat is hier wisselvallig aan?
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
Wel echt enorm zonde voor die gasten.
Wiqtory,Break of Dawn(al eerder weg) Final Day, en in mindere mate dan A-Rize en JGSW zijn geen meter opgeschoten met hun carrière.
Vooral voor Wiqtory vind ik het enorm jammer, die had zoveel goeie platen klaar liggen maar is volgens mij gewoon totaal kapot gemaakt door dat labelmanager of hoe je het ook mag noemen wie die tracks van hem beoordeelde.
Hoop dat voor die gasten er een mooi label komt, DWX of Scantraxx zal ze wel oppikken denk ik.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 4 days ago
Millard Fillmore wrote:..
Feit dat ze eerst met veel bombarie een talent label starten en vervolgens niet de moeite doen om het fatsoenlijk te doen en dan de stekker er maar weer uit trekken. Wisselvallig misschien niet helemaal het goeie woord maar het is wel ondoordacht, zonder overtuiging en kwalijk richting de talenten.
Hardtraxxer
150 posts member since 2017
last seen 1 day ago
24-02-2024

B-front en Phuture noize komen met iets groots, volgens hun socials :huh: :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 17 minutes ago
A-Rize naar Scantraxx
Hardtraxx Veteran
last seen 54 minutes ago
Rickzel wrote:
Millard Fillmore wrote:..
Feit dat ze eerst met veel bombarie een talent label starten en vervolgens niet de moeite doen om het fatsoenlijk te doen en dan de stekker er maar weer uit trekken. Wisselvallig misschien niet helemaal het goeie woord maar het is wel ondoordacht, zonder overtuiging en kwalijk richting de talenten.
is dat niet de samenvatting van het hele Art Of Creation label?
Hardtraxx Elite
2806 posts member since 2011
online now
Binnenkort: Wildstylez naar Scantraxx

:P
M
Hardtraxx Veteran
14200 posts member since 2013
Fusionmania wrote:A-Rize naar Scantraxx
Had verwacht dat ie naar Silver zou gaan, maar gaat dus gelijk naar main label. Netjes, mooie stap voor hem :D
Hardtraxx Veteran
last seen 54 minutes ago
zeke wrote:Binnenkort: Wildstylez naar Scantraxx

:P
zou wat ziin, na al zn omzwervingen en gefaalde labels gewoon weer terugkomen waar hij begon.
Hardtraxx Veteran
3892 posts member since 2013
last seen 3 days ago
oot wrote:24-02-2024

B-front en Phuture noize komen met iets groots, volgens hun socials :huh: :thumbsup:
Album samen? Zie met enige regelmaat al iets voorbij komen als The Enlightenment.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 24 days ago
jaron123 wrote:Wel echt enorm zonde voor die gasten.
Wiqtory,Break of Dawn(al eerder weg) Final Day, en in mindere mate dan A-Rize en JGSW zijn geen meter opgeschoten met hun carrière.
Vooral voor Wiqtory vind ik het enorm jammer, die had zoveel goeie platen klaar liggen maar is volgens mij gewoon totaal kapot gemaakt door dat labelmanager of hoe je het ook mag noemen wie die tracks van hem beoordeelde.
Hoop dat voor die gasten er een mooi label komt, DWX of Scantraxx zal ze wel oppikken denk ik.
En hoe maakt een A&R iemand kapot?
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 27 days ago
Fantazoo wrote:
oot wrote:24-02-2024

Album samen? Zie met enige regelmaat al iets voorbij komen als The Enlightenment.
't is op een zaterdag, dus verwacht sowieso een event. Wellicht een album release event.
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 17 minutes ago
Basshunterzz wrote:
Volgens LinkedIn is/was Lars van het DJ duo altijd larstig & rob gas d'r op verantwoordelijk voor oa Wiqtory :P
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
Basshunterzz wrote:
Nouja ik zeg ook volgens mij, maar hij heeft maar 2 platen gereleased in 2 jaar tijd ofzo?(Breathe en Tale of Tomorrow).
En had nog veel meer platen klaar liggen die dus niet goed genoeg bevonden zijn.
H
Hardtraxxer
478 posts member since 2019
last seen 12 days ago
Die gasten zijn nog wisselvalliger als mijn vrouw....[/quote]
Wat is hier wisselvallig aan?[/quote]

Dit is niet het eerst label wat beide heren hebben hè!?! Hard with Style, Digital age. Nu weer dit verhaal…
Hardtraxx Veteran
14700 posts member since 2009
last seen 6 hours ago
HardDB wrote: Dit is niet het eerst label wat beide heren hebben hè!?! Hard with Style, Digital age. Nu weer dit verhaal…
Je kunt je dan ook wel afvragen of het nog wel zo zinvol is als artiest om je eigen label met meerdere artiesten te hebben. Je moet er meer energie, tijd en geld insteken dan dat het oplevert gok ik. Dan is het na 3-4 jaar wel mooi geweest denk ik.

Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 18 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago