Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3030, 3031, 3032, 3033, 3034, 3035, 3036  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2023 17:29 

Hardtraxx Veteran

..dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2023 20:11 

Hardtraxx Veteran

Neeeee, beter eh
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2023 21:51 

Hardtraxx Veteran

Sound Rush het Defqon 2024 anthem maakt!

Euphorisch :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2023 08:28 

Hardtraxx Veteran

jaron123 schreef:

Geen idee wat ik moet verwachten eigenlijk. Ze kunnen heel goed euforisch maken maar maken de laatste tijden ook platen wet een wat harder tintje. En met de trend van vandaag verwacht ik toch stiekem wel iets van zaagkicks ofzo rond het midden of eind van de plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2023 08:52 

Hardtraxxer

jaron123 schreef:

Hopelijk op een soort Invincible/Defqon Tribute-achtige plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2023 09:12 

Hardtraxx Veteran

Ze zeiden oude euphorische sounds en reverse bass
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2023 12:39 

Hardtraxxer

mag het hopen ja, de meeste recente tracks van hun zijn beslist niet hoe ik een defqon anthem zie.

maar ja aangezien Qlimax al een paar jaar vake klotekicks etc heeft en nu hard driver het zelfs extreem erg maakt hou ik mn hard vast met wat Q goed gaat vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2023 13:08 

Hardtraxxer

Houden wij je hart wel vast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2023 13:13 

Hardtraxx Veteran

Riiss schreef:
Houden wij je hart wel vast.

Kan nie beloven dat ik er zuinig mee om ga
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2023 17:03 

Hardtraxx Elite

HardDB schreef:
MYTZE schreef:
Art of Creation schreef:
A personal message from our founders: we are saying goodbye to our Eternity label and talents. Full story in the video and we wish them all the best for their future careers

https://www.instagram.com/p/CyjGTeHrO1T/

Die gasten zijn nog wisselvalliger als mijn vrouw....

Wat is hier wisselvallig aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2023 18:39 

Hardtraxx Veteran

Wel echt enorm zonde voor die gasten.
Wiqtory,Break of Dawn(al eerder weg) Final Day, en in mindere mate dan A-Rize en JGSW zijn geen meter opgeschoten met hun carrière.
Vooral voor Wiqtory vind ik het enorm jammer, die had zoveel goeie platen klaar liggen maar is volgens mij gewoon totaal kapot gemaakt door dat labelmanager of hoe je het ook mag noemen wie die tracks van hem beoordeelde.
Hoop dat voor die gasten er een mooi label komt, DWX of Scantraxx zal ze wel oppikken denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2023 19:12 

Hardtraxx Veteran

Millard Fillmore schreef:
..

Feit dat ze eerst met veel bombarie een talent label starten en vervolgens niet de moeite doen om het fatsoenlijk te doen en dan de stekker er maar weer uit trekken. Wisselvallig misschien niet helemaal het goeie woord maar het is wel ondoordacht, zonder overtuiging en kwalijk richting de talenten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2023 19:59 

Hardtraxxer

24-02-2024

B-front en Phuture noize komen met iets groots, volgens hun socials :huh: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2023 01:50 

Hardtraxx Elite

A-Rize naar Scantraxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2023 16:23 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Millard Fillmore schreef:
..

Feit dat ze eerst met veel bombarie een talent label starten en vervolgens niet de moeite doen om het fatsoenlijk te doen en dan de stekker er maar weer uit trekken. Wisselvallig misschien niet helemaal het goeie woord maar het is wel ondoordacht, zonder overtuiging en kwalijk richting de talenten.

is dat niet de samenvatting van het hele Art Of Creation label?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2023 17:08 

Hardtraxx Elite

Binnenkort: Wildstylez naar Scantraxx

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2023 17:22 

Hardtraxx Crew

Fusionmania schreef:
A-Rize naar Scantraxx

Had verwacht dat ie naar Silver zou gaan, maar gaat dus gelijk naar main label. Netjes, mooie stap voor hem :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2023 10:47 

Hardtraxxer

zeke schreef:
Binnenkort: Wildstylez naar Scantraxx

:P

zou wat ziin, na al zn omzwervingen en gefaalde labels gewoon weer terugkomen waar hij begon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2023 08:40 

Hardtraxx Veteran

oot schreef:
24-02-2024

B-front en Phuture noize komen met iets groots, volgens hun socials :huh: :thumbsup:

Album samen? Zie met enige regelmaat al iets voorbij komen als The Enlightenment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2023 14:25 

Hardtraxx Veteran

jaron123 schreef:
Wiqtory,Break of Dawn(al eerder weg) Final Day, en in mindere mate dan A-Rize en JGSW zijn geen meter opgeschoten met hun carrière.
Vooral voor Wiqtory vind ik het enorm jammer, die had zoveel goeie platen klaar liggen maar is volgens mij gewoon totaal kapot gemaakt door dat labelmanager of hoe je het ook mag noemen wie die tracks van hem beoordeelde.
Hoop dat voor die gasten er een mooi label komt, DWX of Scantraxx zal ze wel oppikken denk ik.

En hoe maakt een A&R iemand kapot?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2023 15:00 

Hardtraxx Veteran

Fantazoo schreef:
oot schreef:
24-02-2024

Album samen? Zie met enige regelmaat al iets voorbij komen als The Enlightenment.

't is op een zaterdag, dus verwacht sowieso een event. Wellicht een album release event.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2023 14:59 

Hardtraxx Elite

Basshunterzz schreef:
jaron123 schreef:

Volgens LinkedIn is/was Lars van het DJ duo altijd larstig & rob gas d'r op verantwoordelijk voor oa Wiqtory :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2023 15:02 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
jaron123 schreef:

Nouja ik zeg ook volgens mij, maar hij heeft maar 2 platen gereleased in 2 jaar tijd ofzo?(Breathe en Tale of Tomorrow).
En had nog veel meer platen klaar liggen die dus niet goed genoeg bevonden zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2023 22:20 

Hardtraxxer

Die gasten zijn nog wisselvalliger als mijn vrouw....[/quote]
Wat is hier wisselvallig aan?[/quote]

Dit is niet het eerst label wat beide heren hebben hè!?! Hard with Style, Digital age. Nu weer dit verhaal…
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2023 08:54 

Hardtraxx Veteran

HardDB schreef:
Dit is niet het eerst label wat beide heren hebben hè!?! Hard with Style, Digital age. Nu weer dit verhaal…

Je kunt je dan ook wel afvragen of het nog wel zo zinvol is als artiest om je eigen label met meerdere artiesten te hebben. Je moet er meer energie, tijd en geld insteken dan dat het oplevert gok ik. Dan is het na 3-4 jaar wel mooi geweest denk ik.
Vorige  1 ... 3030, 3031, 3032, 3033, 3034, 3035, 3036  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen