Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Rebirth Events wrote:Alleen voor de ekte liefhebbers... (L)

https://arep.co/m/euphoric
Heel erg benieuwd naar!
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 23 hours ago
Rebirth Events wrote:Alleen voor de ekte liefhebbers... (L)

https://arep.co/m/euphoric
Sowieso aanwezig!
B
Hardtraxxer
249 posts member since 2022
last seen Sep 2025
Jaaaa :yay: Heerlijk concept. Pff ik kan nu al kwijlen van de potentie in de mogelijke line up.. Progressive Hardstyle Live, Jay Reeve Reevolution, Wasted Penguinz, Ecstatic, Solstice... Man man man, kom maar door!! :bomb:
T
Artist
294 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Goud!! :bomb:
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Birdieb1992 wrote:Jaaaa :yay: Heerlijk concept. Pff ik kan nu al kwijlen van de potentie in de mogelijke line up.. Progressive Hardstyle Live, Jay Reeve Reevolution, Wasted Penguinz, Ecstatic, Solstice... Man man man, kom maar door!! :bomb:
D-Charged, Serzo, Envine, Galactixx, Demi Kanon, Adrenalize, Refuzion etc. etc.

Dit kan wel eens een fantastische line-up worden.
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
Jaa geef D-Charged eens zijn welverdiende podium, hoop die man echt nog eens live te zien! :worship:
Hardtraxxer
446 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Fusionmania wrote:Jaa geef D-Charged eens zijn welverdiende podium, hoop die man echt nog eens live te zien! :worship:
Helemaal mee eens! Hoop zijn platen eens live te mogen aanschouwen :worship:

Voor de rest hoop ik op namen als:
Rebourne, Solstice, Firelite, Ezenia (!), Serzo, The Vision, The Pitcher, Wasted Penguinz, Jay Reeve, Refuzion, Audiotricz, Demi Kanon, Devin Wild (wellicht later op de avond/afsluiter), Envine
B
Hardtraxxer
249 posts member since 2022
last seen Sep 2025
Maximize wrote:
Birdieb1992 wrote:Jaaaa :yay: Heerlijk concept. Pff ik kan nu al kwijlen van de potentie in de mogelijke line up.. Progressive Hardstyle Live, Jay Reeve Reevolution, Wasted Penguinz, Ecstatic, Solstice... Man man man, kom maar door!! :bomb:
D-Charged, Serzo, Envine, Galactixx, Demi Kanon, Adrenalize, Refuzion etc. etc.

Dit kan wel eens een fantastische line-up worden.
Zeker weten, deze namen net zo goed! Dank voor de aanvulling ^^
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Fusionmania wrote:Jaa geef D-Charged eens zijn welverdiende podium, hoop die man echt nog eens live te zien! :worship:
Ben het hier zo erg mee eens. Maakt super vette producties, maar heeft volgens mij alleen op Rebirth gestaan dit jaar. Had niet misstaan op een DefQon, Decibel en Intents als je het mij vraagt.

Oh en Rekall lijkt me ook wel mooi voor dit Rebirth feest.
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2012
last seen 1 hour ago
Maximize wrote:Oh en Rekall lijkt me ook wel mooi voor dit Rebirth feest.
Was vroeger onderdeel van d'Stylerz.
Hardtraxxer
809 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Klinkt zeker leuk! Maar ook eens met het eerdergenoemde dat bijvoorbeeld Utrecht ook een leuke plek zou zijn voor hardstylefeestjes. Op ADE en een enkel feest in AfasLive/ZiggoDome na is het een verschrikkelijk leven als hardstyleliefhebber in de grote boze randstad :/
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 4 days ago
Jullie hebben tenminste nog fatsoenlijk openbaar vervoer jankies. Als ik na 20:00 naar huis wil vanuit Brabant kom ik niet verder richting de achterhoek dan Arnhem :lol:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Wou zeggen haha, alleen bij de randstad is het OV nog enigszins een optie voor mij.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Ach, vanuit Zeeland is ook elk feest een halve wereldreis en wij hebben verder ook niets in de buurt. Dan maar het beste maken van de reis zelf.
Hardtraxx Veteran
4490 posts member since 2016
last seen 2 days ago
Godverdomme moet gewoon 20 minuten rijden naar de 013, teringeind.
Hardtraxx Veteran
3487 posts member since 2017
last seen 3 hours ago
ULTIMO wrote:Godverdomme moet gewoon 20 minuten rijden naar de 013, teringeind.
Rebirth, Intents, Decibel, 013, alles op de fiets hier.
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 23 hours ago
Mark With A Tarrel wrote:
Zowel een huis in Tilburg als in Eindhoven, dus voeg daar ook nog eens Supersized, Wish en Dominator op de fiets aan toe :cool:
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 3 hours ago
wootum wrote:
Mark With A Tarrel wrote:
Zowel een huis in Tilburg als in Eindhoven, dus voeg daar ook nog eens Supersized, Wish en Dominator op de fiets aan toe :cool:
Meer dan een uur fietsen naar Wish, ik pas.
Wel Klokgebouw, Effenaar, Dynamo, Vibes (Beursgebouw) in Eindhoven :cool:
R
Artist
130 posts member since 2010
last seen 8 days ago
Maximize wrote:
Oh en Rekall lijkt me ook wel mooi voor dit Rebirth feest.
Dat is lief van jou :loving:
Hardtraxx Veteran
5525 posts member since 2010
Retrospect gaat wat andere muziek doen? Via zijn Instagram:
Yoooo ppl! You haven’t heard from me for a while and I’m here to break the silence. I’m going to take a break from Retrospect. I’ve been focusing more on the production side of music which I really enjoy so much at the moment. I feel like I’m finally getting to the level I wanna be at, not only producing wise but also musical wise. Learning some instruments along the way. It’s not really a bad thing at all. I’m doing 75h + every week in the studio and I would’ve never been able to do that while maintaining a dj act. I want to reach my full potential in the studio and thats why, for now, i quit djing.

So yeah ppl, this journey ends after 6 or 7 years? It’s truly been the best thing that ever happened to me in my entire life and i can’t thank the people enough who were part of Retrospects journey.

For now, goodbye (L)

I’m playing one of my last gigs as Retrospect at the Qontinent this Sunday at the Mainstage! See you there
#hardstyle
Hardtraxx Veteran
last seen 3 hours ago
Hij wil gewoon produceren ipv DJ zijn, dus producties maken voor anderen. Dat heeft ie altijd al wel gedaan.
Hardtraxx Veteran
4490 posts member since 2016
last seen 2 days ago
Heb bij defqon toen zijn set gekeken en als DJ presteert ie naar mijn mening niet echt. Vooral veel hitjes van een paar jaar geleden ipv eigen werk, terwijl zijn eigen werk echt ontzettend goed is vind ik. Control your mind en Believe in the music heb ik nog steeds geregeld op staan :loving:
Sowieso had ie bijna geen boekingen toch?
Hardtraxx Veteran
ULTIMO wrote:Heb bij defqon toen zijn set gekeken en als DJ presteert ie naar mijn mening niet echt. Vooral veel hitjes van een paar jaar geleden ipv eigen werk, terwijl zijn eigen werk echt ontzettend goed is vind ik. Control your mind en Believe in the music heb ik nog steeds geregeld op staan :loving:
Sowieso had ie bijna geen boekingen toch?
*We raadplegen het fenomeen Partyflock*, vorig jaar 10 boekingen en dit jaar tot nu toe 2.
Het eerdere werk vond ik persoonlijk het mooist. Void, God, Say Whatever, Reflection, dat werk.
Hardtraxx Veteran
last seen 3 hours ago
Onder Altijd Larstig & Rob Gas Erop maakt ie ook leuke plaatjes.
Hardtraxx Veteran
Mark With A Tarrel wrote:Onder Altijd Larstig & Rob Gas Erop maakt ie ook leuke plaatjes.
Dat is echt een nieuwtje voor mij. Retrospect als producer voor dit duo.

Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 20 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 14 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 23 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago