Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 3067  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2009 13:02 

Hardtraxx Veteran

wist je dat het hier tering warm is :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2009 13:06 

Hardtraxx Veteran

wist je dat Dozer weer een nieuwe track heeft:

http://www.youtube.com/watch?v=GalopxDgbrc

vind hem niet zo heel vet eigenlijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2009 15:56 

Hardtraxx Newbie

Wist je dat Scantraxx een statment heeft over You Tube en waarom filmpjes van sommige weg zijn gehaald:
Scantraxx Recordz about YouTube and Internet

For many people Youtube is an easy way to show and share their videos worldwide. Record labels, producers, singers and party people are very active on YouTube and they all sharing their videos. YouTube might even be the future MTV of the Internet. At the moment their is a big confusion about what is wrong and what is right. When are you allowed to upload music? When isn’t it allowed to upload music?

When you decide to upload your personal movies, which contain music of a producer or an artist, which is not written by you, there is a possibility that it will be deleted without any announcement. Any producer, artist or record label has the right to ask YouTube to delete your movie. Why? This is all about copyright.
Scantraxx Recordz is well aware of the fact that it cannot prevent that movies will come online from the Scantraxx artists without an official permission. Better, we don’t want to ban any material.

YouTube is very important for the Hardstyle scene, it even can give producers and artists more exposure. Of course the scene cannot stay alive without the real Hardstyle fans, Scantraxx is aware of that too.
Scantraxx accept the “snippets” from certain tracks you post, but we do not like complete tracks of our catalog appear online in good quality.

Sometimes it happens that a record label decides that certain movies have to be deleted from YouTube.
The Scantraxx Recordz YouTube Channel is well known from the backstage footage, exclusive HQ previews and interviews. This channel is made for real Hardstyle fans and will be updated every week. This channel provides you with the latest information about the artists. It is important that this channel of producers, artists and record labels gets support. Scantraxx wants to guarantee the best quality of our music online and we want to present our Artists and their music as good as possible.

It is not a witch hunt against certain people, not at all, it’s just a sort of protection of bad material from us which appears online. Scantraxx is not able to get a YouTube account or a Partyflock topic deleted or closed, this is not what we want, nor what we ask for. The only thing Scantraxx can do is delete submitted messages with an offensive or abusive character from their own YouTube channel. Respect each other on our channel.

Respect is very important to Scantraxx. Respect to the partypeople and to the producers who provide them with the music they dance to.

With this explanation we hope we have cleared some misunderstandings.

Your Scantraxx crew
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2009 16:11 

Hardtraxx Veteran

Nog steeds geen reden waarom die van Stanley3x0 ook weg is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2009 16:16 

Hardtraxxer

Dakpan schreef:
Nog steeds geen reden waarom die van Stanley3x0 ook weg is...

Maar tobyduohardstyle heeft alweer een nieuw channel
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2009 16:35 

Donateur

Nieuw channel van Toby noemt TobyDuoHardstylez.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2009 17:14 

Hardtraxxer

Wist je dat de nieuwe top 10 van frontliner er is:

01. Frontliner - The First Cut
02. Frontliner & Ruthless - One Bananaz
03. Frontliner - Keep da F
04. Frontliner ft. Mc Villain - Who I am
05. Frontliner - Sunblast
06. Frontliner - Expressionz
07. Frontliner - Toxxxic
08. Frontliner - Greenhouse
09. Proppy & Heady - The Summer of Hardstyle
10. The Prophet - My Religion

Het lijkt er presies op ofdat hij een album maakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2009 17:17 

Hardtraxx Veteran

Sayenjumper schreef:

07. Frontliner - Toxxxic

Waar is die gast mee bezig joh, laat hem nou eerst maar weer eens wat releasen behalve die track op squaretraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2009 17:23 

Hardtraxxer

Dakpan schreef:
Sayenjumper schreef:

07. Frontliner - Toxxxic

Waar is die gast mee bezig joh, laat hem nou eerst maar weer eens wat releasen behalve die track op squaretraxx.

Hij heef took 3 tracks unreleasd die niet in zijn top 10 staan
nl:
Buzzers , Activated en ready

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2009 18:02 

Hardtraxx Veteran

Sayenjumper schreef:
Dakpan schreef:
Sayenjumper schreef:

07. Frontliner - Toxxxic

Hij heef took 3 tracks unreleasd die niet in zijn top 10 staan
nl:
Buzzers , Activated en ready

Ja inderdaad haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2009 18:11 

Hardtraxx Veteran

Ach als het een album is zou ik er niet eens van opkijken.. lekker boeiend.

Ik vind het weghalen van full tracks heel logisch eerlijk gezegd. Dat hoort daar ook gewoon niet.. Hetgene wat Jro_ en Stanley doen is tracks in slechte kwaliteit, ingemixt etcetera posten.. Dat kan toch wel??

En dan vervolgens zelf WEL full tracks online zetten.. Hoe onhandig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2009 18:19 

Hardtraxx Veteran

Reactie Jowan (Fusion) op GHF

Citaat:
Na een hoop gezeik hier gelezen te hebben, vind ik dat ik hier gewoon ff een reactie zal plaatsen vanuit Fusion over het hoe en waarom.
De uitleg die ik aan een YT gebruiker heb gestuurd, die overigens hier ook is gepost, is voor sommigen mensen nog niet duidelijk.
Dus ff opletten, dan probeer ik hier een beknopte uitleg te geven waarom ik sommige YT-video's laat verwijderen:

Ik heb de laatste tijd wat previews van tracks online gezet om te peilen wat het publiek leuk vindt, maar ook om uit te zoeken waar de kliks vandaan komen.
De "insights" op de filmpjes gebruik ik om te bepalen of hardstyle in bepaalde delen van de wereld groeiende is, of juist net niet..
Eerlijk is eerlijk, de markt in Nederland zal op een bepaald moment verzadigd raken, terwijl landen als een Australie, UK of Amerika juist groeiende zijn..
Voor de promotie, marketing en uiteindelijke boekingen is het dus van belang dat we de markt scherp in de gaten houden.
Als mensen de Fusion filmpjes, 1 op 1 gaan kopieren dan hou ik hier geen controle meer op. Daarom heb ik liever dat deze filmpjes als Favoriet worden
aangeklikt, dan staan ze nog op de "eigen" kanalen en ik hou gewoon mijn "insights", lijkt me niet zo gek toch?!

Verder het filmen van events..tja, blijft een lastig verhaal.. van de 1ne kant is het goed qua promotie, van de andere kant raken mensen sneller op een track uitgekeken
of vinden ze dat ze te lang moeten wachten op een release en kopen ze deze niet op het moment dat de track uit komt.
Dit blijf je altijd houden.. en ook de tweestrijd hierover zal altijd blijven. Wie er gelijk heeft, daar kan ik niet over oordelen, het enige wat ik kan zeggen dat het mijn
kostwinning is dus jullie zullen mijn standpunt hierin wel begrijpen.We proberen vanuit Fusion om ook zoveel mogelijk aftermovies te maken van de boekingen van onze artiesten, maar dit is helaas nog niet bij elk optreden mogelijk, gezien de tijd en energie
die erin gestoken moet worden naast alle andere dagelijkse werkzaamheden. En alle Youtube filmpjes die we maken zijn op dit moment geen directe inkomsten-bron, maar wordt als
promotie gezien voor de artiest.
Mochten we over een tijd zoveel hits/views genereren dat we partner kunnen worden bij Youtube, dan krijg je wat reclame bij je filmpjes (third-party content) en kun je financieel er ook nog wat aan
verdienen, alhoewel dit echt centen-neukerij is.. maar goed... vele kleine beetjes maken het dan misschien toch weer interessant, die gedachte hou ik maar in mn achterhoofd.
Conclusie vanuit Fusion: zolang er geen complete sets of complete tracks online worden gezet in een te hoge kwaliteit, zullen we dit toelaten.
Mocht je twijfelen, meldt het Fusion kanaal dan aan als vriend, zet je video prive en deel deze met me, dan check ik het en dan krijg je hier meteen een reactie op. Lijkt me een faire deal.
En als iemand een supervette opname maakt, wie ben ik dan om deze niet te favorieten in het Fusion kanaal.

Wat betreft Scantraxx, begrijp ik hun standpunt ook. Het kanaal van Stanley bevatte gewoon teveel materiaal van oa. het nieuwe Brennan Heart album..
Ik zou het ook laten verwijderen in deze situatie.. Vind het trouwens persoonlijk niet eens slim om een DefQon1 kaartje aan te schaffen voor 60 euro en vervolgens heel de dag
met je arm in de lucht te staan om maar populair te worden op sites als Youtube, partyflock etc.
Misschien is het ook wel leuk om van de muziek, de sfeer en alles wat een feest nog meer te bieden heeft, te genieten. Daar is de scene tenslotte ook groot van geworden!

Waarschijnlijk zijn er weer mensen die van allerlei opmerkingen hebben over mijn bovenstaande uitleg.. so be it..
Ik heb er nu weer tijd genoeg aan besteed om een zo duidelijk mogelijk beeld te geven over het hoe en waarom van Fusion.Ik hou dit topic dus ook verder niet meer in de gaten, als mensen nog wat te vragen hebben, stuur me een berichtje, dan krijg je daar netjes antwoord op.

Terug naar de dagelijkse werkzaamheden, zodat jullie weer snel nieuwe Dag Top-5jes in elkaar kunnen zetten.

mvg.

Johan van Korven
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2009 18:33 

Hardtraxxer

dus nummers dat al gereleasd zijn mogen wel geplaatst worden op youtube
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2009 20:03 

Hardtraxx Elite

Ik moet zeggen dat hij wel gelijk heeft. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2009 21:02 

Hardtraxx Addict

hele goeie uitleg :)

amen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2009 00:43 

Hardtraxx Veteran

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2009 10:19 

Donateur

Degelijke reactie, mooi om te lezen dat hij er zo over denkt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2009 10:21 

Hardtraxxer

wat raar dat dit account nog niet van youtube af is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2009 10:42 

Hardtraxx Veteran

stynch schreef:

Ja inderdaad of Pietpiraat89 die heeft alleen maar Fulls haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2009 10:46 

Donateur

stynch schreef:

Wist je dat ik vind dat "I check my youtube messages very often" niet echt een hele mooie engelse zin vind :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2009 10:47 

Hardtraxxer

Wist je dat dit nummer best vet is, een typische NC mix, maar hij mag er zeker wezen:

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2009 10:53 

Hardtraxx Elite

Ik vind hem helemaal niet zo lekker :D
Origineel is veel beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2009 13:47 

Hardtraxx Addict

vind ik ook, overtreft het origineel niet.
vind dat ze de voorheen saaie mid wel vet hebben gedaan, dus die ga ik dan maar mashen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2009 19:28 

Hardtraxx Veteran

Wist je dat het ook niet mogelijk was voor bepaalde mensen om dingetjes van een andere track te jatten?? ;)

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2009 19:35 

Hardtraxx Veteran

Ik had ook meteen door dat de track niet bijster orgineel is, maar vind het al heel wat dat HHZ is een keer een nummer maakt zonder zo'n standaard nu-style break :) !
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 3067  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen