Via goegol translate vertaald van Spaans naar Engelswrote:Vinketiefus, wat een beroerd Engels.
Benieuwd wat hij nu gaat doen
Via goegol translate vertaald van Spaans naar Engelswrote:Vinketiefus, wat een beroerd Engels.
Was dit niet altijd al de uitkomst geweest maar stelde hij het steeds uit?
Uiteindelijk stopt iedereenwrote:Was dit niet altijd al de uitkomst geweest maar stelde hij het steeds uit?
Ja eens. Gelukkig springen Element en Adjuzt een beetje in dat gat, hoewel zij qua tracklists/sets natuurlijk wel minder spannend zijn.wrote:Uiteindelijk stopt iedereenwrote:Was dit niet altijd al de uitkomst geweest maar stelde hij het steeds uit?![]()
Maar dat is gvd #badnews. Weer een artiest die ik erg kan waarderen die stopt
Correctie: heeft gemaakt en komt donderdag uitwrote:Peacock die een remix gaat maken van Touch a star.
Ben benieuwd.
Met zon naam is het gewoon tering herriewrote:Correctie: heeft gemaakt en komt donderdag uitwrote:Peacock die een remix gaat maken van Touch a star.
Ben benieuwd.
Echt he?! We versnellen het nummer wat, nieuw kickje eronder en het is een peacock remix...pff!Met zon naam is het gewoon tering herrie
In de videoclip is een half orkest te zien. Alles opnieuw ingezongen etc. Heeft meer werk ingezeten dan de gemiddelde plaat. Dus ff versnellen en nieuw kickje eronder is te makkelijk gezegd.wrote: Echt he?! We versnellen het nummer wat, nieuw kickje eronder en het is een peacock remix...pff!
Videoclip = niet studiowerk he.wrote:In de videoclip is een half orkest te zien. Alles opnieuw ingezongen etc. Heeft meer werk ingezeten dan de gemiddelde plaat. Dus ff versnellen en nieuw kickje eronder is te makkelijk gezegd.wrote: Echt he?! We versnellen het nummer wat, nieuw kickje eronder en het is een peacock remix...pff!
FYI; een filmcomposer zoals Junkie XL oid doet vaak het arrangement met plugins in een DAW, waarna het vertaald wordt naar bladmuziek en het alsnog wordt opgenomen door muzikanten voor betere expressie etc (ik noem hier Junkie XL omdat hij dat proces laat zien op zijn YouTube). In de hard dance enzo is het dan alsnog laten opnemen meestal niet zo interessant, wel vet wanneer het wel gebeurd zoals bij deze plaatwrote:I chose to make it a bit more "concert style", with the angel voice of Adina, combined with the beautiful piano of Sacha, the epic violins from Ewa & Kim, the electric guitar by Jochem and our sweet Lilly, that had sang the ending of the track.
Wow! Hier kun je wel zien dat veel artiesten het van de streams moeten hebben qua populariteit
Bijzonder lijstje toch wel. Amper Art of Creation artiesten, wat ik wel opmerkelijk vindwrote:Wow! Hier kun je wel zien dat veel artiesten het van de streams moeten hebben qua populariteit
The Hardstyle DJs walked through the album together last night and confirmed it live on Instagram: the B-Frontliner album is coming this year.
Dit geloof ik pas als ik hem op spotify zie.wrote:Volgens Hardnews het B-Frontliner album er dit jaar echt komt.
https://www.hardnews.nl/en/b-front-fron ... this-year/
The Hardstyle DJs walked through the album together last night and confirmed it live on Instagram: the B-Frontliner album is coming this year.