Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2960, 2961, 2962, 2963, 2964, 2965, 2966 ... 3046  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2020 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ecstatic heeft hier toen in de Q&A aangegeven dat 1 van hun vooral het produceren voor zijn rekening neemt. Neem aan dat deze er dan mee verdergaat.
Ziet toch wel vaak bij duo's waarbij vooral 1 persoon het produceren doet dat er een break-up volgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2020 12:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Ecstatic heeft hier toen in de Q&A aangegeven dat 1 van hun vooral het produceren voor zijn rekening neemt. Neem aan dat deze er dan mee verdergaat.
Ziet toch wel vaak bij duo's waarbij vooral 1 persoon het produceren doet dat er een break-up volgt.


Vaak is dit voor een beginnend duo alleen maar beter ivm buitenlandse boekingen. Waar je voor een act normaal maar 1 ticket hoeft te boeken moet je dan 2 tickets boeken etc. Dan kiest de organidatie liever voor een ander talent van hetzelfde segment waarbij de kosten lager liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2020 13:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roy_ schreef:
Jordy schreef:
Ecstatic heeft hier toen in de Q&A aangegeven dat 1 van hun vooral het produceren voor zijn rekening neemt. Neem aan dat deze er dan mee verdergaat.
Ziet toch wel vaak bij duo's waarbij vooral 1 persoon het produceren doet dat er een break-up volgt.


Vaak is dit voor een beginnend duo alleen maar beter ivm buitenlandse boekingen. Waar je voor een act normaal maar 1 ticket hoeft te boeken moet je dan 2 tickets boeken etc. Dan kiest de organidatie liever voor een ander talent van hetzelfde segment waarbij de kosten lager liggen.


In het buitenland boeit dat vaak niet zo als je een beetje een naam hebt. Ze bieden je nog een hotelkamer voor je oma mee aan. Vaak neem je ook een tourmanager of ander gezelschap mee dus deze vlieger voel ik niet echt op gaan. In Nederland zijn ze veel pinniger.

Bijna ieder duo wat ik me voor de geest kan halen heeft een constructuctie waar één vooral de producer taken op zich neemt en de andere meer een management rol vervuld. Ook dan moet die rolverdeling ook proportioneel zijn en werken. Vaak gaat het anders fout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2020 20:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Degos & Re-Done op FB: 'Going dark, bye.'
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2020 21:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
kbm_ schreef:
Iemand enig idee waarom Qlimax niet meer op Netflix staat?

https://hardtraxx.com/algemeen/stel-je-vraag-t821.html
maar, probeer je Netflix op Engels te zetten.




Ecstatic schreef:
Ecstatic has brought us many great memories together. We have been doing this for a long time now.

In 2021, Ecstatic as you know it won't be the same anymore. We will have a big announcement in the NYE HNGVER stream.

1 van hun alleen verder waarschijnlijk?

Wellicht een album aankondiging, ze hebben namelijk nog een aantal platen op de plank liggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2020 11:58 
 
Hardtraxxer

JeftaElachouri schreef:
Degos & Re-Done op FB: 'Going dark, bye.'


Aiii nokken ze ermee? Toen ik nog draaide bij hetzelfde bookingsbureau gezeten als deze gasten, altijd lachen met ze. Prettig gestoord :thumbsup: . Hadden ook wel een trouwe aanhang binnen de hardstyle scene volgens mij.

Mijn gevoel zegt dat er nog meerdere gaan volgen in deze tijd in de totale dancescene (totaal geen bron oid dus echt mijn gevoel). Gebrek aan motivatie bij veel artiesten. Artiesten werden eerst 'geleefd' door de vele optredens en misschien succes en hebben nu rust, komen met beide benen op de grond te staan en gaan nadenken......
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2020 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardDB schreef:
JeftaElachouri schreef:
Degos & Re-Done op FB: 'Going dark, bye.'


Aiii nokken ze ermee? Toen ik nog draaide bij hetzelfde bookingsbureau gezeten als deze gasten, altijd lachen met ze. Prettig gestoord :thumbsup: . Hadden ook wel een trouwe aanhang binnen de hardstyle scene volgens mij.

Mijn gevoel zegt dat er nog meerdere gaan volgen in deze tijd in de totale dancescene (totaal geen bron oid dus echt mijn gevoel). Gebrek aan motivatie bij veel artiesten. Artiesten werden eerst 'geleefd' door de vele optredens en misschien succes en hebben nu rust, komen met beide benen op de grond te staan en gaan nadenken......


En Degos werkt toch in de zorg o.i.d? Die zou helemaal wel alles in perspectief zien.

Zou het wel echt gi-gan-tisch jammer vinden als ze stoppen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2020 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ze gaan stoppen dan hadden ze dat toch wel anders gedaan dan dit? Nu wordt het mysterieus gehouden, waarom zouden ze het stoppen van hun act mysterieus houden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2020 15:28 
 
Hardtraxxer

makrooy schreef:
Als ze gaan stoppen dan hadden ze dat toch wel anders gedaan dan dit?


Mochten ze stoppen vind het wel bij ze passen moet ik eerlijk zeggen. Lekker rechtdoorzee, duidelijk! Geen blabla...
Maar het is alsnog speculeren natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2020 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardDB schreef:
makrooy schreef:
Als ze gaan stoppen dan hadden ze dat toch wel anders gedaan dan dit?


Mochten ze stoppen vind het wel bij ze passen moet ik eerlijk zeggen. Lekker rechtdoorzee, duidelijk! Geen blabla...
Maar het is alsnog speculeren natuurlijk.


Dit is echt alles behalve duidelijk... Going dark houdt alleen maar in dat ze de communicatie stoppen. Tegenwoordig wordt het gebruikt door mensen die stoppen met social media. Ik zie niet in hoe dit impliceert dat ze stoppen als act.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2020 16:35 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wist je dat... ik vanavond een nieuwe livestream doe? Beginnend met mn nieuwe single "Wait For You" die 15 januari uitkomt :D

De link alvast:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2020 17:12 
 
Hardtraxx Newbie

makrooy schreef:
Citaat:
Ik zie niet in hoe dit impliceert dat ze stoppen als act.


Daarbij hebben ze 1e kerstdag nog een set van 2.5 uur geplaatst met als bijschrift ‘Hopefully we can go back to normal ASAP. Thank you for your support this year and we will see you next year.’

Nu zijn ze zeker niet vies van flink ouwehoeren op z’n tijd, maar als je zowat een decennium al een gewaardeerde plek binnen de scene hebt lijkt het mij toch wat te rigoureus om dan een paar dagen later opeens alles te verwijderen en zonder iets van toelichting te stoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2020 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zag dat PRSPCT Recordings ook hetzelfde heeft gedaan en profielfoto op zwart gezet.

Iemand die detective wilt spelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2020 20:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zal wel een actie tegen de maatregelen zijn denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2020 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal corona wel van verdwijnen ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2020 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Zal wel een actie tegen de maatregelen zijn denk ik.

Neh, Degos, die in de zorg werkt, heeft zich juist uitgesproken om aan de regels te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2020 22:47 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Ik zag dat PRSPCT Recordings ook hetzelfde heeft gedaan en profielfoto op zwart gezet.

Iemand die detective wilt spelen?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2020 13:02 
 
Hardtraxx Addict

PRSPCT Recordings
Citaat:
There has been a lot of unrest and speculations as to what is going on with PRSPCT.
We apologise for this. 2020 has been a crazy year for everyone and a lot has happened.
Tune in 8PM tonight through the PRSPCT Radio App and/or our YT channel for an official statement from the crew.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2020 18:23 
 
Hardtraxx Veteran

Roolertje morgen op bezoek bij de Tweekaz stream.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2020 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prspct gooit dus alle sublabels weg, en brengt alles onder bij het hoofdlabel. Met hierbij meteen een nieuwe huisstijl, nieuw logo, etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2020 22:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
kbm_ schreef:
Iemand enig idee waarom Qlimax niet meer op Netflix staat?

https://hardtraxx.com/algemeen/stel-je-vraag-t821.html
maar, probeer je Netflix op Engels te zetten.

Thanks voor de tip!



quote="Ecstatic"]Ecstatic has brought us many great memories together. We have been doing this for a long time now.

In 2021, Ecstatic as you know it won't be the same anymore. We will have a big announcement in the NYE HNGVER stream.

1 van hun alleen verder waarschijnlijk?[/quote]



Ik denk trouwens dat Ecstatic naar AoC gaat, na al een remix voor Audiotricz van Alchemy of Hardstyle, plus de Headhunterz tribute track die 'ze' gemaakt hebben laatst. Gewoon een gokje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2021 21:43 
 
Hardtraxx Crew

Jordy weg bij Ecstatic, Wouter gaat alleen verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2021 14:41 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Sound Rush:
big announcement today 17:00 cet
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2021 15:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

HardDB schreef:
makrooy schreef:
Als ze gaan stoppen dan hadden ze dat toch wel anders gedaan dan dit?


Mochten ze stoppen vind het wel bij ze passen moet ik eerlijk zeggen. Lekker rechtdoorzee, duidelijk! Geen blabla...
Maar het is alsnog speculeren natuurlijk.


Ergens zorgelijk dat ook dit dan nog voorbij komt (beetje Google)
https://www.marktplaats.nl/a/muziek-en- ... b9c5b7a618

Wil natuurlijk niks concreets zeggen, kan goed ruimte willen maken etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2021 15:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Prspct gooit dus alle sublabels weg, en brengt alles onder bij het hoofdlabel. Met hierbij meteen een nieuwe huisstijl, nieuw logo, etc.



Nieuwe logo gok ik dan zo?
Afbeelding
Vorige  1 ... 2960, 2961, 2962, 2963, 2964, 2965, 2966 ... 3046  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen