Ik ga iig even kijken, ik waardeer het dat headhunterz iets anders gaat proberen, iig wat softers wat op gaat bouwen naar hardstyle. Ik laat me verrassen, en zo vroeg op de dag is dat softere niet zo erg.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Vroeg op de dag niet, dan is hardtrance prima. Zolang hij zich maar niet weer laat beinvloeden met als die shit en van die softe shit gaat producen wat hij vervolgens hardstyle noemt..
Dit... ik ben ook benieuwdwrote:Ik ga iig even kijken, ik waardeer het dat headhunterz iets anders gaat proberen, iig wat softers wat op gaat bouwen naar hardstyle. Ik laat me verrassen, en zo vroeg op de dag is dat softere niet zo erg.
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Hmm ik vind dat dubstyle ook prima te doen, hoe hij het gaat noemen ofwat dat is dus nog onbekend, daar laat ik me ook nog niet over uit. Ik geef het eerst gewoon een kans zaterdag. En of hij het hardstyle noemt dan ofniet, als ik het leuk vind luister ik het en anders niet.wrote:Vroeg op de dag niet, dan is hardtrance prima. Zolang hij zich maar niet weer laat beinvloeden met als die shit en van die softe shit gaat producen wat hij vervolgens hardstyle noemt..
Hardcore ligt toch nog wel boven de 160
? Maar dit klinkt wel heeel vet! Kreeg wel ff een smile op me gezicht 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
12:30 - 13:30 BLUE Slim Shore
13:30 - 14:00 WHITE Pavelow
14:00 - 15:00 RED Coone
16:00 - 17:00 BLUE Zany
13:30 - 14:00 WHITE Pavelow
14:00 - 15:00 RED Coone
16:00 - 17:00 BLUE Zany
Noisecontrollers maken het Decibel anthem. Bron: B2s Nieuwbrief:
Deze week in B2S TV: Een interview met DJ Panic, de laatste nieuwtjes omtrent Decibel en de Noisecontrollers over het Decibel anthem.
Deze week in B2S TV: Een interview met DJ Panic, de laatste nieuwtjes omtrent Decibel en de Noisecontrollers over het Decibel anthem.
Ja ok maar de bpm kan altidj opgevoerd worden en dat ie hardcore gaat draaien vind ik een plus puntje (en daar bedoel ik me post mee)wrote:Hardcore ligt toch nog wel boven de 160? Maar dit klinkt wel heeel vet! Kreeg wel ff een smile op me gezicht
als het net zo anthem word als inqontrol 2009 vind ik het best! maar geen happy gedoewrote:Noisecontrollers maken het Decibel anthem. Bron: B2s Nieuwbrief:
Jha, Wildstylez stottert wel een beetje! Ben benieuwd wat hij terecht gaat brengen.
Wildstylez goes hardcore
.
Ben benieuwd en ga proberen heel de dag via radio een beetje proberen mee te luisteren uiteraard..
Wildstylez goes hardcore
Ben benieuwd en ga proberen heel de dag via radio een beetje proberen mee te luisteren uiteraard..
-
S
Ik niet. Voor een zomerse plaat heb je Wildstylez nodig imo.wrote:als het net zo anthem word als inqontrol 2009 vind ik het best! maar geen happy gedoe
zat meer te denken aan de crew van saifamwrote:Ik niet. Voor een zomerse plaat heb je Wildstylez nodig imo.wrote:als het net zo anthem word als inqontrol 2009 vind ik het best! maar geen happy gedoe
Tjezus wat WS laat horen
en ik ben benieuwd naar de NC, ene kant hoopte ik toch iemand anders maar ik kom zo niet op een naam.
-
PHardtraxxer
- 174 posts member since 2009
- last seen Jul 2012
wat ik wil is een b-front anthem! 
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Alphaverb
Finished my remix for Roland today! I've got 2 versions now, but i'll let them decide which one they like better
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Roland ?
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
ben inderdaad ook benieuwd,, van avio records is het niemand want daar heet niemand roland? (Roland is volgens mij trouwens ook een synth)wrote:Roland ?
Hij heeft de afsluiting op Roland Garros verzorgt!wrote:Roland ?
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Ja ik las ergens dat hij een Roland keyboard heeft, maar die Roland zal hij wel niet bedoelen zekerwrote:ben inderdaad ook benieuwd,, van avio records is het niemand want daar heet niemand roland? (Roland is volgens mij trouwens ook een synth)wrote:Roland ?
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
iemand van bass modulators heet roland, net gevonden.
Ach ja ik ga wel kijken bij Wildstylez uiteindelijk. We zien wel wat het wordt.
Twitter Bas Oskam, snap er niet veel van maar NC sluit dus ook af?
The word is out!! I will also close the Red stage at Defqon 1!!!/via @wildstyleznl Will be awsome! Im there! !!!!!
The word is out!! I will also close the Red stage at Defqon 1!!!/via @wildstyleznl Will be awsome! Im there! !!!!!