Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2932, 2933, 2934, 2935, 2936, 2937, 2938 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2020 14:18 
 
Hardtraxx Veteran

Ze zeiden wel dat ze er nu eindelijk tijd voor hadden en ermee bezig waren door de corona tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2020 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Hopen dat Wildstylez duidelijkheid kan geven over het Project One album!


Kan hij wel, doet hij niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2020 14:23 
 
Hardtraxx Elite

Grim schreef:
hotymoty schreef:
Hopen dat Wildstylez duidelijkheid kan geven over het Project One album!


Kan hij wel, doet hij niet

En waarom niet dan? Maand geleden zei Headhunterz dat ze het album af zouden maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2020 14:28 
 
Hardtraxx Veteran

Fuck uberhaupt een album releasen als er geen feesten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2020 14:32 
 
Hardtraxx Elite

Pedaalemre schreef:
Fuck uberhaupt een album releasen als er geen feesten zijn.

Hoezo? Mensen snakken daar juist naar in deze tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2020 14:33 
 
Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Pedaalemre schreef:
Fuck uberhaupt een album releasen als er geen feesten zijn.

Hoezo? Mensen snakken daar juist naar in deze tijd.


Maar zij als artiesten wellicht niet. Geen response kunnen zien op de nieuwe tracks, mensen die de nieuwe tracks later
niet zullen kunnen linken aan een festivalherinnering, etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2020 14:37 
 
Hardtraxx Elite

Pedaalemre schreef:
hotymoty schreef:
Pedaalemre schreef:
Fuck uberhaupt een album releasen als er geen feesten zijn.

Hoezo? Mensen snakken daar juist naar in deze tijd.


Maar zij als artiesten wellicht niet. Geen response kunnen zien op de nieuwe tracks, mensen die de nieuwe tracks later
niet zullen kunnen linken aan een festivalherinnering, etc.

Alle platen op hun album zijn ook veelvuldig gedraaid op feesten. Zowel door hun soloalias als Project One zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2020 14:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Alle platen op hun album zijn ook veelvuldig gedraaid op feesten. Zowel door hun soloalias als Project One zelf.

Dit ind.. Als ze er nog veel langer mee wachten doen ze een Ran-d'tje.. Alle al bekende nummers op een schijfje branden en de wereld in slingeren..
Enige verschil is dat bijna alle nummers nog niet gereleased zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2020 19:18 
 
Hardtraxx Elite

Ik denk ook dat Headhunterz & Wildstylez niet meer afhankelijk zijn van het releasen van een album op het perfecte moment. Daarnaast wachten mensen volgens mij al 2 jaar op een album van Project One.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2020 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Ik denk ook dat Headhunterz & Wildstylez niet meer afhankelijk zijn van het releasen van een album op het perfecte moment. Daarnaast wachten mensen volgens mij al 2 jaar op een album van Project One.


Dan kan een half jaartje er ook nog wel makkelijk bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2020 16:25 
 
Hardtraxx Elite

Het album van Sound Rush zal in totaal 10 tracks bevatten, waaronder vijf collabs. Ze moeten nog twee grote collabs en één remix afmaken.

Bron: Sound Rush op Qonnect.

Edit:
Het Project One album zal tussen de 10 en 15 tracks bevatten. Headhunterz is momenteel bezig met het afronden van The Upside Down. De releasedate is nog onbekend en Wildstylez deed hier best wel vaag over ("somewhere this year").

Bron: Headhunterz in commentsection bij de set van Wildstylez.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2020 19:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Upside Down zal nog wel even met rechten uit Stranger Things kant te maken hebben. Sample van o.a. Eleven enz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2020 19:50 
 
Hardtraxx Elite

Revolting Against schreef:
The Upside Down zal nog wel even met rechten uit Stranger Things kant te maken hebben. Sample van o.a. Eleven enz.

Upside Down is echt een parel, vooral de climax met de vocalen ertussen die geedit zijn. Hoop dat zij de rechten kunnen fixen en anders de vocalen van Eleven weglaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2020 12:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Pedaalemre schreef:
Fuck uberhaupt een album releasen als er geen feesten zijn.

Hoezo? Mensen snakken daar juist naar in deze tijd.

Interessante tegenstelling is dit. Laatste jaren zaten sommige artiesten releases echt schandalig lang uit te stellen, ging af en toe helemaal nergens over. Komt uiteindelijk natuurlijk voor 90% omdat boekingen het geld opleveren en ze zo exclusiviteit afdwingen. Krijg nooit echt de indruk alsof echt alles op alles wordt gezet om een release te pushen iig. Die inkomsten zijn nu ineens allemaal weg..

Je ziet hetzelfde gebeuren bij organisaties: ineens wordt de thuiskijkerluisteraar weer interessant. Vind het zelf nog steeds intens zonde dat Q niet meer zoiets als die oude DefQon DVD's maakt. Een opzet met Tellem, wat interviews met artiesten en coverage van feesten zou ik vet vinden. Dat cinema gebeuren van aftermovies heeft me nooit zo getrokken. Net of je naar een bioscoop trailer zit te kijken. Qua sfeer komt het vaak alleen maar overeen met de eindshow, anthem of 2 grote hits. Als je de Feestfabriek DVD of DefQon 2010 ofzo kijkt krijg je veel meer 't gevoel van die feesten mee.

Groot probleem bij hardere stijlen is toch wel dat het grote publiek het waarschijnlijk niet de hele dag op de bank gaat zitten kijken. Of op de achtergrond aan heeft staan tijdens de vrijmibo. Dat is wel lekker aan die house setjes op mooie locaties die je nu voorbij ziet komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2020 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op alle grotere feesten worden de sets gewoon helemaal gefilmd en volledig op YouTube geknald. Dat icm met een aftermovie maakt dat een dvd nog maar weinig toevoegd.

Ben het wel met je eens dat die beelden rondom het festival echt goud zijn. Lekker het tentje opzetten en primitief barbecuen op defqon. Top sfeerbeelden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2020 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Interessante tegenstelling is dit. Laatste jaren zaten sommige artiesten releases echt schandalig lang uit te stellen, ging af en toe helemaal nergens over. Komt uiteindelijk natuurlijk voor 90% omdat boekingen het geld opleveren en ze zo exclusiviteit afdwingen. Krijg nooit echt de indruk alsof echt alles op alles wordt gezet om een release te pushen iig. Die inkomsten zijn nu ineens allemaal weg..

Denk dat er wel een kern van waarheid in zit jah. Al denk ik dat in de meeste gevallen de artiesten er weinig over te vertellen hadden maar meer het label/ management hier achter zat. Behalve grote namen als een Brennan Heart, die denk ik zelf weer veel invloed hadden in t labelmanagement :P
Hoe t ook zei, een snel releasebeleid vind ik wel prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2020 12:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

@ Ultimo dat vind ik dan weer wat anders. Is gewoon de set record van vroeger mét beeld.

@ hurricane, hoe groter de artiest hoe meer vinger in de pap. Geloof er geen fluit van dat Heady of WS niet ff kunnen verzoeken om een release een paar maanden naar voren te trekken omdat het nu echt wel lang genoeg geduurd heeft. Bij minder grote artiesten (met minder invloed) duurt het vaak ook maar een fractie van de tijd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2020 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:

Mijn naam is Robert, ik ben/was de founder/eigenaar/voorzitter van Fear.FM, samen met meer dan 100 vrijwilligers (bestuur, managers, dj’s) hebben wij in het verleden Fear.FM online gehouden. Het valt mij op dat hier met enige regelmaat naar oude setjes van Fear.FM gezocht wordt. Nu is het dat wij destijds alle setjes van Fear.FM veilig hebben gesteld en dus in staat zijn om deze met jullie te delen.

Omdat het nostalgische Fear.FM gevoel :) nog steeds kriebelt, en ik door de COVID-19 ellende toch wat tijd over heb, heb ik weer wat leven op de www.fear.fm site gebracht in de vorm van een simpele website met een radio stream.

En nu komt mijn aanbod, mochten jullie de wens / behoeften hebben om een specifieke mix terug te horen dan kunnen jullie dit verzoek onder dit bericht plaatsen waarna ik de set op zal zoeken en in de playlist zal plaatsen zodat jullie deze kunnen beluisteren / opnemen.

Met deze actie verwacht ik een vervolg vraag; komt Fear.FM dan terug? Hier kan ik op het moment geen zinnig antwoord op geven omdat dit een spontane actie betreft en het niet duidelijk is of er überhaupt nog behoeften is want er is inmiddels genoeg concurrentie zoals als Spotify en YouTube.
Maar mocht je wat kunnen betekenen voor Fear.FM schroom dan niet om contact te zoeken met [email protected] ,laat dan even weten wat je voor Fear.FM zou kunnen betekenen.

Jullie in ieder geval alvast bedankt voor jullie enthousiasme!

Groet,
Robert / Fear.FM
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2020 19:40 
 
Hardtraxx Addict

:woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2020 21:50 
 
Hardtraxx Elite

hotymoty schreef:
Revolting Against schreef:
The Upside Down zal nog wel even met rechten uit Stranger Things kant te maken hebben. Sample van o.a. Eleven enz.

Upside Down is echt een parel, vooral de climax met de vocalen ertussen die geedit zijn. Hoop dat zij de rechten kunnen fixen en anders de vocalen van Eleven weglaten.

Dan liever niet releasen. Vocalen maken de plaat compleet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2020 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FearFM. Wat een tijden waren dat. Ga ik zeker op zetten komende tijd. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2020 10:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
FearFM. Wat een tijden waren dat. Ga ik zeker op zetten komende tijd. :thumbsup:


Ja Fear Top 100 was genieten! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2020 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Silver Bullet krijgt deze zomer een release, aldus Phuture Noize
(zie fb)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2020 14:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Silver Bullet krijgt deze zomer een release, aldus Phuture Noize
(zie fb)


Citaat:
so yeah it is happening, silver bullet - coming this summer. there is so much stuff to reveal, all the music will be all new. we are working on creating a visual expierence online since there wont be any shows happening soon. i have no release date yet but it is coming this summer. ill be showing bits and pieces of the album in the coming few months
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2020 16:06 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Sub Zero Project
WE HAVE A WINNER EXPLORATION OF SPACE IS COMING REAL SOON
Vorige  1 ... 2932, 2933, 2934, 2935, 2936, 2937, 2938 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen