Ja.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Dat is dan dat meisje zonder hoofd?
Wtf ik dacht altijd dat die gozer super serieus was maar wtf dit soort bullshit verwacht ik eerder bij Frontliner thuis ofzoNuracore wrote:Zieke trash party bij NC
Mooi optrekje hebben ze daar in Haarlem. Mag ook wel voor 2 miljoen haha
-
A
ja haha droge ventULTIMO wrote:Wtf ik dacht altijd dat die gozer super serieus was maar wtf dit soort bullshit verwacht ik eerder bij Frontliner thuis ofzoNuracore wrote:Zieke trash party bij NC
ULTIMO wrote:Wtf ik dacht altijd dat die gozer super serieus was maar wtf dit soort bullshit verwacht ik eerder bij Frontliner thuis ofzoNuracore wrote:Zieke trash party bij NC
Top hoe dat paard die plant omtrekt en NC er een beetje bij zit te lachen 
Pffffpatrickjeb wrote:Top hoe dat paard die plant omtrekt en NC er een beetje bij zit te lachen
Jezuspatrickjeb wrote:Top hoe dat paard die plant omtrekt en NC er een beetje bij zit te lachen
Hardtraxx Boulevard gaat weer lekkerhurricane wrote:Mooi optrekje hebben ze daar in Haarlem. Mag ook wel voor 2 miljoen haha
Leuk filmpje wel
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Valt ook wel mee toch. Wij zijn met zn allen gewoon 'fan' van deze muziek en als 'fan' vind je ook dingen uit het privé leven van artiesten interessant om te weten.fflkkr wrote: Hardtraxx Boulevard gaat weer lekker![]()
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Ziggo op kanaal 13 dit weekend concerten uitzend
En vooral snachts Q dance events
Dag - show - tijd
Vrijdag Qapital 1.45
Zaterdag XQ Holland 1.00
Zondag Freaqshow 1.30
Dag - show - tijd
Vrijdag Qapital 1.45
Zaterdag XQ Holland 1.00
Zondag Freaqshow 1.30
Heel erg benieuwd naar de collab!
€1.925.000 hatsikidee Hardtraxx Panorama at your servicehurricane wrote:Mooi optrekje hebben ze daar in Haarlem. Mag ook wel voor 2 miljoen haha
https://www.funda.nl/koop/verkocht/haar ... kerweg-55/Alm1ghty wrote:€1.925.000 hatsikidee Hardtraxx Panorama at your servicehurricane wrote:Mooi optrekje hebben ze daar in Haarlem. Mag ook wel voor 2 miljoen haha
Gr
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 12 days ago
Opnames ingepland.. Ben benieuwd of ze de beelden van Q gebruiken en welke dj's ze in anderhalf a 2 uur aan bod laten komen..rakkietakkie wrote:Ziggo op kanaal 13 dit weekend concerten uitzend
Dag - show - tijd
Vrijdag Qapital 1.45
Zaterdag XQ Holland 1.00
Zondag Freaqshow 1.30
Ik wilde dan weer niet op adresgegevens ingaanULTIMO wrote:https://www.funda.nl/koop/verkocht/haar ... kerweg-55/Alm1ghty wrote:€1.925.000 hatsikidee Hardtraxx Panorama at your servicehurricane wrote: Mooi optrekje hebben ze daar in Haarlem. Mag ook wel voor 2 miljoen haha
Gr
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Ik vind 't echt een fucking lelijk huis in ieder geval.
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Prachtig huis. Over smaak valt niet te twisten.Pedaalemre wrote:Ik vind 't echt een fucking lelijk huis in ieder geval.