Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2886, 2887, 2888, 2889, 2890, 2891, 2892 ... 3043  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2019 23:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
JeftaElachouri schreef:
https://www.instagram.com/p/B2W63YHiOCF/?igshid=qvieqsiqbmc3

Iemand een idee wat dit is? In de reacties zag ik dat dit het vorige account was van de Tijdmachine.


Deze page komt ook bovenaan wanneer je lose your mind zoekt.

De tekst van de post (Japans):
最初の招待状が送信されました = Eerste uitnodiging verzonden


De website staat op naam van de oprichter van lose your mind.
Misschien toch tijd voor een Craft 2.0? :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2019 10:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
JeftaElachouri schreef:
https://www.instagram.com/p/B2W63YHiOCF/?igshid=qvieqsiqbmc3

Iemand een idee wat dit is? In de reacties zag ik dat dit het vorige account was van de Tijdmachine.


Deze page komt ook bovenaan wanneer je lose your mind zoekt.

De tekst van de post (Japans):
最初の招待状が送信されました = Eerste uitnodiging verzonden

:woot: 't zal toch niet he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2019 10:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

In de privacyverklaring van 13.l staat als emailadres [email protected] -.-

Het duurt 24 uur?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2019 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens KVK staat Uitgeverij Dertien ook op t zelfde adres ingeschreven als LYM.
Is al ingeschreven sinds april 2018.
Volgens de privacyverklaring duurt de campagne tot 31-12-2019
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2019 11:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nou...laat het speculeren maar beginnen dan.
13...13 artiesten?

Kleine edit: domeinnaam is geregistreerd op naam van Jeroen Sijtsma. Was al redelijk duidelijk dat het vanuit LYM komt, maar alsnog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2019 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
Nou...laat het speculeren maar beginnen dan.
13...13 artiesten?


Ik denk ongeluksgetal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2019 00:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik denk mooie unieke pr-stunt. Er wordt nu al over geluld :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2019 08:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Krijg nog geld van 'm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2019 09:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Krijg nog geld van 'm.

Kun je een kaartje voor Daylight voor kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2019 10:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
RomanAnthony schreef:
Krijg nog geld van 'm.

Kun je een kaartje voor Daylight voor kopen.


Ja of een pakje hagelslag in de plaatselijke super. Krijg je elk jaar ook gewoon 10 Daylight kaarten gratis bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2019 12:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
Nou...laat het speculeren maar beginnen dan.
13...13 artiesten?

Kleine edit: domeinnaam is geregistreerd op naam van Jeroen Sijtsma. Was al redelijk duidelijk dat het vanuit LYM komt, maar alsnog.


LYM waren twee mensen he, Rob en Jeroen. Als ik me goed kan herinneren kwamen de meeste "fouten" in dingen als communicatie en organisatie (buiten natuurlijk de onfortuinlijke gang van zaken waar niemand wat aan kon doen) van Rob zijn kant. Volgens mij was Jeroen bij de opheffing van LYM in zijn eentje bij Q gaan werken. Wellicht dat hij nu terug is, maar ik denk niet dat het weer onder LYM komt. Jeroen was altijd een goede gast, open en had verstand van zaken.

Nadelen die LYM had waren gewoon de communicatie, afspraken niet nakomen, grote verbeterpunten tijdens feesten laten liggen en "Ambassadors" die elke negatieve reactie of kritiek de grond in stampten (zelfs een die zei dat mensen maar moesten gaan gebruiken om het warm te krijgen ipv dat ze de NDSM fatsoenlijk opwarmde bij De Tijdmachine). Ik denk dat Jeroen wel iets moois op kan zetten als hij het doet, in de zelfde trend als Shockerz eigenlijk bezig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2019 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rob is hier ook weleens aanwezig, toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2019 13:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Rob is hier ook weleens aanwezig, toch?


Klopt, je kan hem herkennen aan dat hij veel op Chris One lijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2019 14:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zaten wel meer mensen bij LYM dan bovengenoemde.

Was Jeroen niet het management van Heady gaan doen? Dacht een keer zoiets gehoord te hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2019 14:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Zaten wel meer mensen bij LYM dan bovengenoemde.

Was Jeroen niet het management van Heady gaan doen? Dacht een keer zoiets gehoord te hebben


Heady zijn moeder was altijd zijn persoonlijke manager, ik weet niet of dit onderhand nog steeds zo is. Dit was voor zijn overstap naar house namelijk en toen bestond LYM nog. Misschien dat Jeroen hem managede via Q toen HHZ net terug kwam in de hardstyle, voor AoC opgericht werd. Ook geen idee wie AoC beheert trouwens, het is hun eigen label, meer kan ik niet vinden.

Headhunterz valt verder onder een bookings agency samen met Wildstylez en die wordt niet door Jeroen gerund iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2019 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.hardnews.nl/craft-festival- ... lissement/

Citaat:
Naast het festival betekent dit voorlopig ook het einde voor alle overige concepten en evenementen die onder 13 BV vallen, waaronder evenementen als Damaris en Amsterdam Kookt.


LYM was dus een dochterorganisatie van 13 BV. En deze nieuwe tekenen van leven geeft vooralsnog dus ook geen garantie dat het met LYM te maken heeft, het kan net zo goed voor een van de andere concepten zijn die onder 13 BV vielen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2019 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Alm1ghty schreef:
Rob is hier ook weleens aanwezig, toch?


Klopt, je kan hem herkennen aan dat hij veel op Chris One lijkt.

Kerstcadeau van mijn ouders aan de kringloop gedoneerd, ik ga weer gamen houdoe he
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2019 15:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
The Ace of Bass schreef:
Nou...laat het speculeren maar beginnen dan.
13...13 artiesten?

Kleine edit: domeinnaam is geregistreerd op naam van Jeroen Sijtsma. Was al redelijk duidelijk dat het vanuit LYM komt, maar alsnog.


LYM waren twee mensen he, Rob en Jeroen. Als ik me goed kan herinneren kwamen de meeste "fouten" in dingen als communicatie en organisatie (buiten natuurlijk de onfortuinlijke gang van zaken waar niemand wat aan kon doen) van Rob zijn kant. Volgens mij was Jeroen bij de opheffing van LYM in zijn eentje bij Q gaan werken. Wellicht dat hij nu terug is, maar ik denk niet dat het weer onder LYM komt. Jeroen was altijd een goede gast, open en had verstand van zaken.


Sorry, maar dit klopt niet geheel. LYM is opgericht door Jeroen maar er werkte vanaf dag 1 meer mensen aan mee en de taken die je nu benoemt werden grotendeels door Jeroen zelf bedacht/uitgevoerd. In mijn periode had ik uiteenlopende taken voor zowel projecten van LYM als bij de andere festivals van XIII (Amsterdam Kookt & Damaris Festival). Dit zat in hetzelfde kantoor.

Wat Jeroen tegenwoordig doet weet ik een beetje (video productie voor Youtubers, bijv Kalvijn), er is een boek uitgekomen vanuit de uitgeverij XIII, maar ik weet niet wat hij van plan is met het oude LYM Instagram account.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2019 16:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Khadber schreef:
Pedaalemre schreef:

Dit wil ik!


Dit is toch gewoon release 100 dan? Geen feest waarschijnlijk


Toch een feest :D in de 013 Tilburg

https://www.hardnews.nl/noisecontroller ... evenement/

Edit: zie nu pas dat die al in feesten sectie was gepost :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2019 17:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

High Voltage schreef:
The word is out that I’m now part of the Minus Is More crew. Lately I’ve been locking myself up in the studio to work on some new and improved shit, more to be announced. ‘Cursed’ and ‘Watch Me’ will be out soon on the MiM imprint!

— That being said, I want to take the opportunity to give my sincere appreciation and respect to the Nightbreed Records wolves with their ongoing journey.
Being part of your original and infamous wolfpack was an honor and a privilege!

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2019 17:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zal dat ook inhaken op het feit dat Nosferatu zijn nieuwste plaat op Masters Of Hardcore is uitgekomen in plaats van Neophyte Records?

Wellicht dat hij de overstap maakt van Make You Dance naar Most Wanted.

Neophyte Records lijkt sowieso een beetje dood. Kasparov is naar PIJN! Records, Tha Playah heeft zijn eigen label, Neophyte en Evil Activities/Max Enforcer lijken compleet op de achtergrond te zitten en nu is Nosferatu ook weg. Dat laat niet veel over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2019 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Zal dat ook inhaken op het feit dat Nosferatu zijn nieuwste plaat op Masters Of Hardcore is uitgekomen in plaats van Neophyte Records?

Wellicht dat hij de overstap maakt van Make You Dance naar Most Wanted.

Neophyte Records lijkt sowieso een beetje dood. Kasparov is naar PIJN! Records, Tha Playah heeft zijn eigen label, Neophyte en Evil Activities/Max Enforcer lijken compleet op de achtergrond te zitten en nu is Nosferatu ook weg. Dat laat niet veel over.


Deels hetzelfde idee over het boverstaande maar Nosferatu is toch niet hetzelfde als high Voltage aangezien dit een Hardcore alias is?

Of zit er meer achter wat ik gemist heb?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2019 17:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Broken Balance schreef:
Zal dat ook inhaken op het feit dat Nosferatu zijn nieuwste plaat op Masters Of Hardcore is uitgekomen in plaats van Neophyte Records?

Wellicht dat hij de overstap maakt van Make You Dance naar Most Wanted.

Neophyte Records lijkt sowieso een beetje dood. Kasparov is naar PIJN! Records, Tha Playah heeft zijn eigen label, Neophyte en Evil Activities/Max Enforcer lijken compleet op de achtergrond te zitten en nu is Nosferatu ook weg. Dat laat niet veel over.


Deels hetzelfde idee over het boverstaande maar Nosferatu is toch niet hetzelfde als high Voltage aangezien dit een Hardcore alias is?

Of zit er meer achter wat ik gemist heb?


Nosferatu en High Voltage zijn de zelfde persoon, ik neem aan dat het vreemd kan zijn als je twee aliassen hebt waarbij er altijd een onder de concurrent staat. Wanneer High Voltage naar Most Wanted gaat, zal Nosferatu daar ook wel heen gaan.

Zeker gezien High Voltage nu naar MiM gaat en Nosferatu zijn laatste release op Masters Of Hardcore (Most Wanted) is in plaats van Neophyte Records (Make You Dance).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2019 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Discover the stories behind some of the biggest hardstyle hits of all time with Qlassics: a brand-new Q-dance format that takes you back in time. The first episode will premier this Thursday, and revolves around Music Made Addict by D-Block & S-te-Fan. #Q20YRS


Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2019 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit zijn mooie dingen! ^^
Vorige  1 ... 2886, 2887, 2888, 2889, 2890, 2891, 2892 ... 3043  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen