Zou dat erg raar vinden. Remember de MW vs Deetox fittie?wrote:Zal wel naar roughstate gaan of eol
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Het zoveelste qoncept..
-
AHardtraxxer
- 72 posts member since 2018
- last seen 11 days ago
De namen waar ze een Q in kunnen douwen raken toch wel eens op lijkt mij... Alhoewel... Dikke PiQ
Drie Bier
-
A
Hardtraqqs

Dit is de tweede editie toch al ?wrote:Het zoveelste qoncept..
Ik zit al sinds de één-na-laatste Freaqshow te wachten op Masquerade aangezien ze toen als thema die maskertjes hadden maar het zal wel nooit gebeuren.
Last edited by Sarabande on , edited 1 time in total.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
goed overdreven weerwrote:Het zoveelste qoncept..
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Okwrote:goed overdreven weerwrote:Het zoveelste qoncept..
Vorig jaar was het Wow Wowwrote:Dit is de tweede editie toch al ?wrote:Het zoveelste qoncept..
Volgens mij is Q ook flink zoekende naar concepten.. Line-up maar eens afwachten maar ik denk dat het gewoon vieren met vrienden wordt 
Owjawrote:Vorig jaar was het Wow Wowwrote:Dit is de tweede editie toch al ?wrote:Het zoveelste qoncept..
Dat de naam beter bekt of wat bedoel je?wrote:Owjawrote:Vorig jaar was het Wow Wowwrote: Dit is de tweede editie toch al ?moet wel zeggen dat dit concept beter smaakt dan' Wow Wow'
wrote:Ik zit al sinds de één-na-laatste Freaqshow te wachten op Masquerade aangezien ze toen als thema die maskertjes hadden maar het zal wel nooit gebeuren.
Claptone gebruikt voor zn special shows al "the masquerade", dus denk niet zo snel dat Q-dance dat gaat en mag gebruiken als naam voor feest.
Bekende rock & blues gitarist
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Pohhhh, dat kan wel eens mega dik gaan worden 
Lekker bijtijds wel!wrote:View on Facebook
Aaaaah men...Dit kan zo vet worden!
Hoop idd iets zoals de Feestfabriek. Toch wel echt één van de beste feestjes waar ik ben geweest.