Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2873, 2874, 2875, 2876, 2877, 2878, 2879 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 12:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Aangezien de Producers Corner pittig dood is vraag ik het maar hier, in de hoop dat iemand me ermee kan helpen.

Ik ben (na heel veel afraffel eq's etc.) voor het eerst echt een track (of wat ik iig heb gemaakt) af te mixen, maar qua eq's weet ik niet zo goed wat de benoemde frequenties zijn voor leads, kicks, percussie etc. Zegmaar dingen af eq'en om ruimte maken voor bijvoorbeeld een lead. Is daar ergens een goede (liefst Nederlandse) uitleg voor te vinden dat iemand snel weet? Of wellicht iets in een afbeelding als een soort chart. Alvast bedankt :D


Stuur maar PM heb laatst een hele waslijst aan basic mixdown tips op de Code Black Producers Group gegooid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 12:52 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Aangezien de Producers Corner pittig dood is vraag ik het maar hier, in de hoop dat iemand me ermee kan helpen.

Ik ben (na heel veel afraffel eq's etc.) voor het eerst echt een track (of wat ik iig heb gemaakt) af te mixen, maar qua eq's weet ik niet zo goed wat de benoemde frequenties zijn voor leads, kicks, percussie etc. Zegmaar dingen af eq'en om ruimte maken voor bijvoorbeeld een lead. Is daar ergens een goede (liefst Nederlandse) uitleg voor te vinden dat iemand snel weet? Of wellicht iets in een afbeelding als een soort chart. Alvast bedankt :D


Als je eventueel nog feedback zoekt na je werkzaamheden, kun je ons even een PM sturen op Facebook. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 13:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Misschien heeft 'ie dan tijd om een toetsenbord met een shift-toets te kopen.


Haha ik had precies hetzelfde :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 14:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thanks voor de input allen :thumbsup:

Ga m'n best weer doen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 15:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:

Doe het dan nog hier, anders gaan meer mensen die wat nodig hebben in de op dat moment meest actieve topics posten :P

algemeen/stel-je-vraag-t821.html

Excuus, zal het in thema houden, komt 'ie:

Wist je dat..... ik (na heel veel afraffel eq's etc.) voor het eerst echt een track (of wat ik iig heb gemaakt) probeer af te mixen, maar qua eq's weet ik niet zo goed wat de benoemde frequenties zijn voor leads, kicks, percussie etc. Zegmaar dingen af eq'en om ruimte maken voor bijvoorbeeld een lead. Is daar ergens een goede (liefst Nederlandse) uitleg voor te vinden dat iemand snel weet? Of wellicht iets in een afbeelding als een soort chart. Alvast bedankt :D


:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 15:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/229240 ... chter.html

Gisteren bij nieuwsuur. Gaat grotendeels over Defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Huilen. Emigreer je toch lekker naar Burkina Faso.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 23:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een aanstellers. Los daarvan: is het niet zo dat de gemeenten en overheid voor de mensen werkt en de festivalgangers duidelijk in de meerderheid zijn. Ik bedoel 56 klachten tegenover 78.000 feesters zegt al genoeg. Ik vind het echt onzin dat die paar zeikerds zoveel aandacht krijgen. Er zijn ook vast mensen die het harder willen hebben op de feesten maar daar hoor je niks over. Vind dat de burgemeester van Dronten het wel goed doet overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 03:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In die video's gaat het ook steeds over 's nachts. Ehm? Het festival is gedaan om 23u. De afterparty in de Blue op zaterdag stond al enorm stil had ik vernomen. Wat wil je dan nog meer? Klagen om te klagen dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 09:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Boer:
'We zitten in een klein stukje Nederland, en daar dienen we elkaar gewoon te respecteren en te accepteren voor wat we doen en wat we zijn, dat vind ik wel heel belangrijk'
Burgemeester:
'Ja ik vind gewoon dit hoort bij het leven, soms heb je gewoon een beetje overlast, en als dat nou het hele jaar zo is zou ik me voor kunnen stellen dat ik daar ook moeite mee zou hebben, nogmaals 12 dagen per jaar......'

Boer moet in mijn ogen inderdaad gewoon het 'probleem' bij zichzelf zien en de 78.000 man die er wel veel plezier aan beleven maar 'respecteren', en niet andersom :x

Burgemeester spijker kop....
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 17:50 
 
Hardtraxxer

Boeren zijn wel de laatste die mogen klagen over (geluids)overlast, woon al heel m'n leven tussen de boeren in, koeien die midden in de nacht beginnen te loeien, tot melkwagens die om 04:00 komen tanken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als DQ volgend jaar 4 dagen is, kan de boer snachts slapen, er is dan geen late afterparty meer.
Nee dan de eerste edities van “Festivaart”,daar werd de volumeknop naar beneden gedraaid in de periode dat de naastgelegen koeien werden gemolken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Da Tweekaz de meeste luisteraars per maand heeft op spotify wat betreft hard dance artiesten?
https://www.instagram.com/p/Bzs_tO9oWC- ... 0xgb7i03xk

Wist helemaal niet dat ze zoveel beluisterd werden joh xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 20:50 
 
Hardtraxxer

makrooy schreef:
Da Tweekaz de meeste luisteraars per maand heeft op spotify wat betreft hard dance artiesten?
https://www.instagram.com/p/Bzs_tO9oWC- ... 0xgb7i03xk

Wist helemaal niet dat ze zoveel beluisterd werden joh xd


Volgens mij in het buitenland een van de populairste hardstyle artiesten die er zijn, en buiten dat zijn Da Tweekaz een van de weinig artiesten waarvan je nog wel eens een nummer voorbij hoort komen in de kroeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 21:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Da Tweekaz de meeste luisteraars per maand heeft op spotify wat betreft hard dance artiesten?
https://www.instagram.com/p/Bzs_tO9oWC- ... 0xgb7i03xk

Wist helemaal niet dat ze zoveel beluisterd werden joh xd


Is er ergens een lijst ofzo waar je dit kan zien? Best benieuwd naar iedereen zijn cijfers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 10:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zou dit niet te maken kunnen hebben met hun plekje op de mainstage van Tomorrowland volgend weekend? Dat mensen alvast wat luisteren om in de stemming te komen of de muziek leren kennen omdat ze misschien nog nooit van Da Wweekaz hebben gehoord xd

Weet niet of dit vorig jaar bij Coone ook zo was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 11:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
makrooy schreef:
Da Tweekaz de meeste luisteraars per maand heeft op spotify wat betreft hard dance artiesten?
https://www.instagram.com/p/Bzs_tO9oWC- ... 0xgb7i03xk

Wist helemaal niet dat ze zoveel beluisterd werden joh xd


Is er ergens een lijst ofzo waar je dit kan zien? Best benieuwd naar iedereen zijn cijfers.



Deze dateert al weer van december 2018, en zo te zien aan da tweekaz is deze niet meer helemaal up to date, maar redditor u/tmboett heeft een google doc gemaakt met een spotify ranking getiteld "Hard with Statistics":

https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... edit#gid=0
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 19:34 
 
Hardtraxx Elite

Komt door al die kermissen in de zomerperiode
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2019 06:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Carminizerz schreef:
https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2292409-recordaantal-muziekfestivals-kan-het-een-tikkie-zachter.html

Gisteren bij nieuwsuur. Gaat grotendeels over Defqon.


Die op de stiltecamping, die vent heeft een shirt aan met Festival Season.. :lol:
Maar snap wel dat er hinder ondervonden kan worden van bass of andere muziek dat meegedragen wordt door de muziek. Echter klagers zijn er altijd, een dagje weg komt niet in ze op
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2019 11:24 
 

nja geluid komt wel ver, zat met intens 6 km verderop op een camping en kon ook alles (en hard ook) horen.

dat had op zich ook best ff minder gekund,
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2019 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bass moe je nie hore, die moe je voele!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2019 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timmy Trumpet 'The Purge - Do It For' heeft gespeeld op Electric Love Festival :lol: :lol: :lol:

https://www.youtube.com/watch?v=fJhqF_z ... u.be&t=317
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2019 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2019 19:11 
 
Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
Wtf :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2019 12:14 
 
Donateur

Lekker klagen

Vorige  1 ... 2873, 2874, 2875, 2876, 2877, 2878, 2879 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen