Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2871, 2872, 2873, 2874, 2875, 2876, 2877 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2019 16:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Denk dat hij daarom ook even off-the-grind gaat.


Grid zegt hij, weet niet of het een typo van jou kant is of dat je Atmozfears verkeert begrijpt, maar hij gaat off the grid om juist veel in de studio te werken (neem ik aan).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2019 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij bedoelt Atmo juist dat hij even stopt met produceren. In die tweets zegt hij zich soms als een machine te voelen die alleen maar voor optredens naar buiten komt, en dat hij meer balans in zn leven wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2019 16:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Volgens mij bedoelt Atmo juist dat hij even stopt met produceren. In die tweets zegt hij zich soms als een machine te voelen die alleen maar voor optredens naar buiten komt, en dat hij meer balans in zn leven wil.


Ah zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2019 16:58 
 
Hardtraxxer

Prefix & Density zijn uit elkaar. Wouter gaat door met hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2019 17:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klopt, ben ik ook helemaal met je eens! :) Zijn projecten zijn echt huge huge. Alleen jammer dat hij zo relatief weinig released aangezien ik eeen aardige fan zijn muziek ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2019 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel zonde na zo'n prachtig album :cry: hopen dat Prefix solo een succes wordt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2019 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Just88 schreef:
Prefix & Density zijn uit elkaar. Wouter gaat door met hardstyle


:cry:
Oprecht heel kut. Zag deze echt niet aankomen.
Hoop wel dat Prefix nu wel meer boekingen gaat krijgen onder zijn nieuwe alias (?), dat is m echt wel gegund :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2019 18:56 
 
Hardtraxx Crew

Fusionmania schreef:
Klopt, ben ik ook helemaal met je eens! :) Zijn projecten zijn echt huge huge. Alleen jammer dat hij zo relatief weinig released aangezien ik eeen aardige fan zijn muziek ben.

Heeft ook wel een beetje te maken met het feit dat hij officieel niet bij een label zit atm lijkt me :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2019 19:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Goldenstyle schreef:
Denk dat hij daarom ook even off-the-grind gaat.


Grid zegt hij, weet niet of het een typo van jou kant is of dat je Atmozfears verkeert begrijpt, maar hij gaat off the grid om juist veel in de studio te werken (neem ik aan).


typfoutje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2019 19:23 
 
Hardtraxx Veteran

MYTZE schreef:
Fusionmania schreef:
Klopt, ben ik ook helemaal met je eens! :) Zijn projecten zijn echt huge huge. Alleen jammer dat hij zo relatief weinig released aangezien ik eeen aardige fan zijn muziek ben.

Heeft ook wel een beetje te maken met het feit dat hij officieel niet bij een label zit atm lijkt me :P


Bij SOH releasede hij ook heel sloom. Dacht trouwens dat ie bij WE R zat en het nu eindelijk allemaal ging lopen, zit die daar nou eigenlijk of niet? :P Lees wisselende dingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2019 20:09 
 
Hardtraxx Crew

Pedaalemre schreef:
MYTZE schreef:
Fusionmania schreef:
Klopt, ben ik ook helemaal met je eens! :) Zijn projecten zijn echt huge huge. Alleen jammer dat hij zo relatief weinig released aangezien ik eeen aardige fan zijn muziek ben.

Heeft ook wel een beetje te maken met het feit dat hij officieel niet bij een label zit atm lijkt me :P


Bij SOH releasede hij ook heel sloom. Dacht trouwens dat ie bij WE R zat en het nu eindelijk allemaal ging lopen, zit die daar nou eigenlijk of niet? :P Lees wisselende dingen.

Ja nouja goed, dat lag volgens mij ook wel een beetje aan SOH xd Gaat nog steeds wel traag daar. Of ie bij WE R zit weten we nog niet volgens mij, is nog niet officieel iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2019 10:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
MYTZE schreef:
Fusionmania schreef:
Klopt, ben ik ook helemaal met je eens! :) Zijn projecten zijn echt huge huge. Alleen jammer dat hij zo relatief weinig released aangezien ik eeen aardige fan zijn muziek ben.

Heeft ook wel een beetje te maken met het feit dat hij officieel niet bij een label zit atm lijkt me :P


Bij SOH releasede hij ook heel sloom. Dacht trouwens dat ie bij WE R zat en het nu eindelijk allemaal ging lopen, zit die daar nou eigenlijk of niet? :P Lees wisselende dingen.


Dr kwam toch een album, of was dat een verspreking? Miss krijgen we wel duidelijkheid op Defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2019 14:49 
 
Hardtraxx Veteran

Q-Dance stuurt mailtjes over De Samenzwering

Feest in Warehouse, 38 euro per ticket voo iets wat compleet onbekend is nog

https://desamenzwering.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2019 15:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

9/11 was an inside job
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2019 15:20 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Q-Dance stuurt mailtjes over De Samenzwering

Feest in Warehouse, 38 euro per ticket voo iets wat compleet onbekend is nog

https://desamenzwering.nl/


Ik zag zoiets ook al op de FB pagina van Multigroove
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2019 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Q-Dance stuurt mailtjes over De Samenzwering

Feest in Warehouse, 38 euro per ticket voo iets wat compleet onbekend is nog

https://desamenzwering.nl/


Iets voor JoeCarioca
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2019 15:57 
 
Hardtraxx Veteran

Justinhafc schreef:
ErikZ schreef:
Q-Dance stuurt mailtjes over De Samenzwering

Feest in Warehouse, 38 euro per ticket voo iets wat compleet onbekend is nog

https://desamenzwering.nl/


Iets voor JoeCarioca


Art of Creation feest confirmed
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2019 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Q-Dance stuurt mailtjes over De Samenzwering

Feest in Warehouse, 38 euro per ticket voo iets wat compleet onbekend is nog

https://desamenzwering.nl/


En dan noemen ze het niet Qonspiracy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2019 23:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gaat om een nieuw feest van Multigroove. Ze hebben blijkbaar ook een secret area op defqon dit weekend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2019 23:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Multigroove heeft dit ook op de eigen socials gepost.
Voorproefje voor dit zal wellicht de Multigroove hosting op Defqon zijn...


edit: wat kbm dus zegt :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2019 00:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Altijd heel secret zo'n podium waar minstens 90db van af komt op een met hekken afgezet terrein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2019 16:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qomplot was beter geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Altijd heel secret zo'n podium waar minstens 90db van af komt op een met hekken afgezet terrein.


"Secret" was het ook absoluut niet, was dezelfde area waar Q-Dance radio gehost werd, zelfde als voorgaande jaren. Was niet te missen eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 16:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wist niet of dit al hier helemaal bekend was..

Ruzie over festivals op Walibi-terrein in Biddinghuizen
Het mag wel een tandje minder met de overlast die wordt veroorzaakt door de festivals op het Walibi-terrein in Biddinghuizen, vinden Nunspeet, Elburg en Oldebroek. De gemeente Dronten heeft echter geen boodschap aan de bezwaren van haar buren aan de overkant van het Veluwemeer en is juist voornemens de mogelijkheden te verruimen.

,,We hebben niets tegen de evenementen op het Walibi-terrein. Laten we dat vooropstellen'', zegt wethouder Jaap Groothuis (Nunspeet) namens de drie Noord-Veluwse gemeenten. ,,Maar de geluidshinder moet acceptabel zijn. Sommige bastonen kunnen bijvoorbeeld best wat minder, zeker omdat de festivals tot vroeg in de ochtend doorgaan. En nu is er ook nog een extra dag toegekend voor DefQon.1, een extra uur voor Lowlands en is er ruimte voor nog meer evenementen.''

Deze verruimingen zijn verwerkt in de nieuwe omgevingsvergunning voor het evenemententerrein van Walibi Holland. DefQon.1, dat komend weekend plaatsvindt, krijgt vanaf volgend jaar de complete vrijdag erbij als festivaldag. En Lowlands mag op zaterdag dus een uurtje langer doorgaan.

Zere been
Dat is tegen het zere been van de gemeenten aan de overkant van het Veluwemeer. Nunspeet, Elburg en Oldebroek maakten eerder dit jaar daarom ook bezwaar tegen de aanpassingen. Buurgemeente Dronten heeft daar echter niets mee gedaan. ,,Dat vinden we jammer'', zegt wethouder Groothuis. ,,Daarom hebben we, in samenspraak met de gemeenten Elburg en Olderbroek, besloten om in beroep te gaan.''

De gemeente Dronten heeft hiervan 'kennisgenomen', zegt woordvoerder Huib Veldhuijsen. ,,We hebben aangeboden onze reactie in een gesprek nader toe te lichten. Van dat aanbod is geen gebruik gemaakt. Overigens wordt door de Noord-Veluwse gemeenten gesuggereerd dat de geluidsnorm met 12 tot 13 decibel wordt verruimd. Dat is niet het geval. En tegenover de extra DefQon.1-dag staat ook dat de nachtactiviteiten worden teruggebracht van 04.00 naar 01.00 uur.''

Overlast
Volgens Veldhuijsen wordt bovendien alles in het werk gesteld om de overlast voor de Noordwest-Veluwe tot een minimum te beperken. ,,Zo heeft de organisatie deze editie het terrein zo ingericht dat er geen open tenten richting het Veluwemeer staan. Wat daar het effect van is, gaan we dit weekend meten.''

In hoeverre de inwoners van de Noordwest-Veluwe overlast ervaren van de polderfestivals, is afhankelijk van de windrichting. Dancefestijn DefQon.1 begint morgenavond om 20.00 uur. Volgens de voorspellingen komt de wind dan uit noordelijke richting. Dat betekent dat Nunspeet de volle laag krijgt. Er is zelfs een kans dat de muziek dan tot in Harderwijk is te horen. Zaterdag draait de wind naar het zuidoosten, wat betekent dat de overlast voor de Noordwest-Veluwe waarschijnlijk beperkt is. Zondag komt de wind uit westelijke richting, wat met name nadelig is voor Elburg.


https://www.destentor.nl/nunspeet/ruzie ... ~a77c82a7/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou zeggen verruim Defqon en Lowlands, en haal er een ander evenement weg, zoals de Pinksterconferentie van de Opwekking.
Vorige  1 ... 2871, 2872, 2873, 2874, 2875, 2876, 2877 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen