Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2856, 2857, 2858, 2859, 2860, 2861, 2862 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 08:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

IPlayOnADesktop schreef:
Er een nieuw lid is bij End of Line? "Bloodlust" nog nooit van gehoord maar je word er binnenkort wel mee rond de oren geslagen waarschijnlijk.


Nieuwe naam van Magnificent, die had al een paar Rookie releases op EOL gehad en stond dit jaar op Loudness. Gozer maakt al jaren vette tracks, dus komt niet uit de lucht vallen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 10:49 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Malice & Rooler proudly present the beginning of a new era.

Welcome to Aggressive Records
-
#welivewefight #AR


Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 12:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nou Rebelion zie je dan ook binnenkort wel naar End Of Line oid verkassen, zeg maar dag tegen Gearbox dan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 12:25 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Nou Rebelion zie je dan ook binnenkort wel naar End Of Line oid verkassen, zeg maar dag tegen Gearbox dan..


Zie persoonlijk Gearbox niet zo snel opdoeken. Kunnen goed hypen, sterke social media presence en (volgens mij)? nog wel genoeg leuke namen om relevant te blijven. Physika is daar sws 1 van imo, held.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 12:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Denk dat ze het nog wel hoog kunnen houden qua hype hoor, daar niet van.

Maar Rooler en Malice zijn naast Rebelion toch wel de grootste acts. Ik zie Rebelion uiteindelijk ook niet zo lang meer er op blijven, ze groeien boven het label uit. Het kan natuurlijk zo zijn dat Aggressive Records onder Gearbox oid valt.

Ik denk persoonlijk dat namen als Physika (Rough Recruits) en Rebelion (End Of Line) ook wel uit het label gaan groeien. Dan hou je als grote acts natuurlijk nog NCrypta, Thyron en Luminite over maar er is wel een aanzienlijk verschil in de populariteit van die 3 en die van Rooler, Malice en Rebelion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 12:38 
 
Hardtraxx Veteran

Ja, daar heb je gelijk in, het zijn natuurlijk wel de grootste namen die nu weggaan ipv de 'kleine'. Ik volg eigenlijk de kleinere namen ook niet echt op GB :$ verder heb je natuurlijk ook nog het Euphoria sublabel, maar dat is allemaal een stuk kleiner dan Digital.

Sowieso lijkt het imo een beetje alsof Gearbox een opstap naar een groter podium is voor de hedendaagse opkomende (raw) naam. Familiaal label, pushen elkaar omhoog, goed op socials. Vanaf het moment dat de artiest naam heeft gemaakt, gaan ze vaak weg, Rebelion EOL, Physika Rough Recruits, Malice/Rooler hebben zo'n grote fanbase opgebouwd dat ze een eigen label starten.

Ben wel milder geworden in mijn blik t.o.v. Gearbox. Rooler is gewoon een eindbaas, Malice hebben tussen hun zeehondkicks toch stiekem ook wel lompe volle kicks ertussen zitten (doel hiermee voornamelijk op die Schranz achtige die ze in sommige platen hebben zitten) en Rebelion lijken iets vaker de melodieuze kant op te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 16:25 
 
Hardtraxxer

Q-Dance heeft 'Heel Holland Hakt' en 'Alles Hier Is Tempo' verwijderd uit de agenda van hun app, de bijbehorende Facebook events zijn ook verwijderd.

EDIT: Beide events zijn geannuleerd, Q-Dance gaat het nieuwe club concept beter uitwerken aan de tekentafel.
Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 16:43 
 
Hardtraxx Veteran

Dafuq :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 16:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oké dan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rommelt ook lekker daar dan. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 17:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oke.
Had verwacht dat het koningsnacht feestje wel zou lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 18:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wel netjes dat ze dit doen en inzien dat dit concept nog werk nodig heeft IPV een afgezaagd feest geven :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2019 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Oke.
Had verwacht dat het koningsnacht feestje wel zou lopen.



Als ze het enkele maanden eerder hadden aangekondigd was dat waarschijnlijk wel het geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2019 00:33 
 
Hardtraxx Newbie

Valt geen groot geld te verdienen in een kleinere zaal; gestaakt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2019 22:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als het om groot geld te doen was, hadden ze er in eerste instantie al niet mee begonnen.

Heb eerder het gevoel dat binnen Q-dance de nieuwe generatie de opdracht heeft gekregen om clubavonden in te vullen, maar dat het nog niet helemaal lekker uitpakt. Nergens op gebaseerd dit, puur speculatie.

In het verleden zijn al vaker kleine concepten mislukt: Seqtion, Inqoming
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2019 15:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Brennan Hearth een boek aan het schrijven is over hoe hij gegroeid is van producer tot DJ en van wereldreiziger tot zakenman..

Citaat:
I’m currently working on a book that will be published later this year.
It describes my journey from home producer to DJ, from globetrotter to businessman and all the ups and downs that come with it.
In this book I write about the hard dance scene that has its own politics, but also has the most dedicated fans in the world! Stay tuned
#ShowYourTrueColors #IAMHARDSTYLE


Bron: FB BH
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2019 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk idee. Alleen zijn zulke boeken vaak pas leuk als er bizarre verhalen in staan. En weet niet of dat bij hem echt het geval is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2019 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geschreven door Code Black
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2019 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wordt dan waarschijnlijk de eerste keer in mijn leven dat ik een boek koop :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2019 16:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Wordt dan waarschijnlijk de eerste keer in mijn leven dat ik een boek koop :D


Ik zat beetje te wachten op deze reactie :lol: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2019 17:47 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2019 19:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Leuk idee. Alleen zijn zulke boeken vaak pas leuk als er bizarre verhalen in staan. En weet niet of dat bij hem echt het geval is.


Ben benieuwd of hij ook over Brennan & Heart begint. Heb hem nog nooit daarover zien praten in tegenstelling tot Thera
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2019 19:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
Parvuz schreef:
Leuk idee. Alleen zijn zulke boeken vaak pas leuk als er bizarre verhalen in staan. En weet niet of dat bij hem echt het geval is.


Ben benieuwd of hij ook over Brennan & Heart begint. Heb hem nog nooit daarover zien praten in tegenstelling tot Thera


Ben ik ook wel benieuwd naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2019 08:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
Parvuz schreef:
Leuk idee. Alleen zijn zulke boeken vaak pas leuk als er bizarre verhalen in staan. En weet niet of dat bij hem echt het geval is.


Ben benieuwd of hij ook over Brennan & Heart begint. Heb hem nog nooit daarover zien praten in tegenstelling tot Thera

Dat is wel waar ja. Maar ik zie wel gebeuren dat hij daar vakkundig omheen gaat lullen/schrijven. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2019 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lees op Partyflock dat Club Rodenburg dicht moet voor een jaar.
https://partyflock.nl/news/34368:Rechte ... moet-dicht
Vorige  1 ... 2856, 2857, 2858, 2859, 2860, 2861, 2862 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen