Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2854, 2855, 2856, 2857, 2858, 2859, 2860 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2019 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Fusionmania schreef:
Na alle waarschijnlijkheid Atmozfears weg is bij The Spirit of Hardstyle en nu bij het nieuwe label van Brennan Heart zit, I Am Hardstyle.

Bron:
https://www.facebook.com/10639632938475 ... 961320166/


Op basis van dit artikel lijkt Atmozfears er nog niet bij te zitten.
https://partyflock.nl/news/34323:I-AM-H ... -The-Label


Bij de foto staat ook de volgende tekst:

Brennan Heart schreef:
Yesterday we celebrated our label launch in an intimate setting with friends, colleagues & fans. Really proud of all the artists!! #IAMHARDSTYLE #Label #Family @ Netherlands
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2019 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Het is soms ook één grote overdreven act ook. :lol: Alsof iemand het boeit wie dit is en alsof nog niemand weet wie het is...

Maak er dan een echt dikke (live)act van met een Rorschach masker.

Kan het niet zijn dat hij zich zo probeert te verstoppen? Van wat ik me kan herinneren is Shockerz toen gestopt, omdat hij het draaien niks vond (schijnwerpers etc., beetje zelfde als Michel Pollen). Misschien durft hij het op deze manier wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2019 11:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat is toch triest dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2019 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Dat is toch triest dan.

Hoezo is dat nou weer triest? :/ Niet iedereen vindt al die aandacht et cetera even fijn. Angerfist vind je ook triest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2019 11:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Angerfist vind het juist prachtig volgens mij.

Maar als wat jij zegt echt waar is, dat ie eigenlijk niet wil draaien en verstoppertje aan het spelen is, ja dat vind ik dan triest. Ga dan ook niet draaien. Je verstoppen onder een zwart doekje gaat echt niet helpen.

En dat kan je dan ook niet zomaar vergelijken met andere acts die een masker op hebben, die zijn zich namelijk niet aan het verstoppen, die doen een act waar het bij hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2019 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Angerfist vind het juist prachtig volgens mij.

Maar als wat jij zegt echt waar is, dat ie eigenlijk niet wil draaien en verstoppertje aan het spelen is, ja dat vind ik dan triest. Ga dan ook niet draaien. Je verstoppen onder een zwart doekje gaat echt niet helpen.

En dat kan je dan ook niet zomaar vergelijken met andere acts die een masker op hebben, die zijn zich namelijk niet aan het verstoppen, die doen een act waar het bij hoort.

https://www.ad.nl/show/gemaskerde-dj-angerfist-mysterie-is-onderdeel-van-het-succes~a7eb3c6e/
Angerfist wilde ook nooit optreden en vandaar is ook zijn masker gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2019 12:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wat hierboven wordt gezegd.

Angerfist (Danny) houdt niet van de aandacht en in de schijnwerper te staan als zijn eigen persoon. Als alter-ego Angerfist met het Skimasker waar hij niet herkend werd, overkwam hij een beetje de angst daarvoor. Je zegt wel dat hij het prachtig vindt, maar heb jij zijn uitdrukkingen en lichaamstaal gezien toen hij in 2002 begon met optreden, achter een masker?

Hij kan er nu prima over zijn podiumangst zijn maar het skimasker is deel van de act geworden dus hij doet het nu ook niet meer af.

Hij werd aangemoedigd door Masters Of Hardcore (label, ofwel door Bass-D) om op te treden omdat de mensen graag zijn sounds live wouden horen, het masker heeft hij gebruikt om de podiumangst te overwinnen, het is echt niet dat hij niet wou draaien of zo.

Niks mis mee als dat de achterliggende gedachte is, klinkt meer als een gebrek aan inzicht van jou dan een gebrek van de artiest op zich. Als het is voor een act zoals Gunz is het een ander verhaal natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2019 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet niet of je het tegen mij of tegen zeke hebt, maar wat jij zegt bedoelde ik ook inderdaad. Beetje verkeerd verwoord door te zeggen dat hij niet wilde optreden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2019 13:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Weet niet of je het tegen mij of tegen zeke hebt, maar wat jij zegt bedoelde ik ook inderdaad. Beetje verkeerd verwoord door te zeggen dat hij niet wilde optreden ;)


Tegen zeke was dat :P
Daarom zei ik ook als bevestiging van jouw artikel "Wat hierboven wordt gezegd" :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2019 14:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik lees in dat artikel van AD anders helemaal niks over podiumangst.

Citaat:
“Dat ik ooit met masker ben gaan optreden, is een van mijn allerbeste beslissingen ooit”, vertelt hij. “Het straalt dreiging uit en past goed bij mijn muziek. Daarbij: het mysterie is onderdeel van het succes.”

Lekker anoniem
Toch nam hij het masker ook uit aarzeling. "Ik wilde vroeger helemaal niet optreden, maar gewoon lekker anoniem muziek maken. Tot mijn platenlabel zei: als je wat wilt, dan moet je op gaan treden." Met capuchon en masker stapte hij het podium op. "Het bleek zelfs de ideale combinatie. Zo kon ik lekker anoniem blijven en het masker past goed bij de act Angerfist.”



Dat masker deed ie dus blijkbaar op om anoniem te blijven.
Niet willen optreden is iets anders dan niet durven optreden. En dus is dit naar mijn idee nog steeds niet te vergelijken met shockerz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2019 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Angerfist wou niet optreden en een masker helpt hem daarbij. Shockers durft schijnbaar niet op te treden en een masker helpt daarbij. Wat is hier het verschil?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2019 15:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Er is nog een interview met Angerfist waar hij dat wel zegt, kan me zo even niet voor de geest halen welke website dat was maar dat had iemand hier toen op het forum gepost.

Dan nog gaat het om het feit dat men liever niet een bekend gezicht wordt maar graag wel de muziek naar hun fans brengen dus doen ze dit als oplossing. Als het Shockerz/Aftershock echt om een marketingding of bekendheidsding ging en aandacht waarom is hij dan gaan ghostproducen?

Jij komt met het hele argument "wil niet optreden". Want als je niet wilt optreden, waarom zou je het in godsnaam dan wel doen met een masker op, dat is nog steeds optreden. Hun houden niet van in de schijnwerper staan en dat is heel wat anders. Makkelijk te vergelijken met een groot aandeel YouTubers dat houdt van filmpjes voor anderen maken maar ze willen hun gezicht e.d. niet laten zien om verschillende privéredenen waar het niet een publiek figuur/bekend gezicht worden ook onder valt.

En dat is de vergelijking met Angerfist, hij hield ook niet van in de schijnwerpers staan en dat soort dingen omdat hij een studiopersoon is (stond ook in dat interview). Hij gebruikt het masker om toch de muziek live naar zijn fans te brengen, en dat is dan zielig gedrag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2019 15:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Jij komt met het hele argument "wil niet optreden".

Kom ik met dat argument? Ik reageer enkel op THArdstyler die zegt: "omdat hij het draaien niks vond"
Jij maak daar nu in je eigen woorden van "wil niet optreden"

Citaat:
Hij gebruikt het masker om toch de muziek live naar zijn fans te brengen, en dat is dan zielig gedrag?

uhm.. nee. Ik zeg toch ook nergens dat wat Angerfist doet, zielig gedrag is.

Je ben zoals gewoonlijk de boel weer behoorlijk uit z'n verband aan het trekken om je eigen gelijk er doorheen te drammen.

En als je dan niet in de schijnwerpers wil staan, ga dan ook niet op de foto met je zwarte doekje. Dan sta je alsnog in de schijnwerpers we zien alleen je gezicht niet. Ik heb het nu dus over shockerz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2019 15:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Indrukwekkend dat Shockerz inmiddels al met Angerfist wordt vergeleken. Die jongen heeft echt de wereld aan z'n voeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2019 15:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Citaat:
Jij komt met het hele argument "wil niet optreden".

Kom ik met dat argument? Ik reageer enkel op THArdstyler die zegt: "omdat hij het draaien niks vond"
Jij maak daar nu in je eigen woorden van "wil niet optreden"


Waarachter hij zegt schijnwerpers e.d. ofwel in de schijnwerpers staan, die link lijkt de rest wel te snappen.

zeke schreef:
zeke schreef:
Broken Balance schreef:
Hij gebruikt het masker om toch de muziek live naar zijn fans te brengen, en dat is dan zielig gedrag?

uhm.. nee. Ik zeg toch ook nergens dat wat Angerfist doet, zielig gedrag is.


Je ben zoals gewoonlijk de boel weer behoorlijk uit z'n verband aan het trekken om je eigen gelijk er doorheen te drammen.


zeke schreef:
Maar als wat jij zegt echt waar is, dat ie eigenlijk niet wil draaien en verstoppertje aan het spelen is, ja dat vind ik dan triest.


Ik zie het..

Je interpreteert het zelf verkeerd, noemt het triest, en vervolgens ontkennen dat je het triest vindt..
Er was al uitleg en correctie gegeven en je kiest er zelf voor om het nog steeds op de zelfde manier te interpreteren.

Hoe moeilijk is het om de keuze van een persoon te respecteren dat een diegene niet in de publieke belangstelling (MET ZIJN GEZICHT/IDENTITEIT voor de duidelijkheid) wilt staan maar wel een passie voor de muziek en de muziek aan het publiek brengen heeft? Dan is dit de perfecte oplossing.

Als je Angerfist, The Pitcher e.d. voor je haalt is het eerste wat je voor je ziet het masker van Angerfist en bij The Pitcher is het Luc, zelfde bij Warface.

zeke schreef:
En als je dan niet in de schijnwerpers wil staan, ga dan ook niet op de foto met je zwarte doekje. Dan sta je alsnog in de schijnwerpers we zien alleen je gezicht niet. Ik heb het nu dus over shockerz.


Want je mag verborgen niet op de foto inderdaad, de manier waarop hij ook wil gaan optreden, waar men hem alsnog op feesten gaat zien.. Gelijk ook maar het publiek verbieden foto's en filmpjes te maken tijdens zijn gigs?

Jouw logica vriend.. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2019 16:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
en vervolgens ontkennen dat je het triest vindt..

Dat doe ik helemaal niet.
Jij haalt de dingen door elkaar door het stukje over Angerfist er bij te betrekken.

Citaat:
Want je mag verborgen niet op de foto inderdaad, de manier waarop hij ook wil gaan optreden, waar men hem alsnog op feesten gaat zien.. Gelijk ook maar het publiek verbieden foto's en filmpjes te maken tijdens zijn gigs?

Ga je weer.
Waarom zou het niet mogen? Ik verbied toch niks.
Ik noem het op omdat ik het opmerkelijk vind dat shockerz er dan wel voor kiest om op een foto te staan, met een groot bereik via de socials, maar tegelijkertijd eigenlijk niet in de schijnwerpers wil staan. Promotie in de vorm van tekst, foto of video zijn wat mij betreft ook 'schijnwerpers'.

Maar laat ook maar.
Er valt met jou toch nooit een normale discussie te voeren zonder dat je weer beweringen doet die helemaal niet gezegd zijn, de zaken anders gaat verwoorden zodat het jou gelijk geeft of van een mug een olifant gaat maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2019 16:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Citaat:
en vervolgens ontkennen dat je het triest vindt..

Dat doe ik helemaal niet.
Jij haalt de dingen door elkaar door het stukje over Angerfist er bij te betrekken.

Maar laat ook maar.
Er valt met jou toch nooit een normale discussie te voeren zonder dat je weer beweringen doet die helemaal niet gezegd zijn, de zaken anders gaat verwoorden zodat het jou gelijk geeft of van een mug een olifant gaat maken.


:lol:

Je kan ook gewoon toegeven dat je THArdstyler verkeerd had geïnterpreteerd omdat zijn post nog niet volledig qua info was in plaats van alles in mijn schoenen schuiven :kiss2:

Maar wat jij wilt.

OT:

Broken Balance schreef:
DJIPE en The Purge hebben een collab gemaakt. Hij is gedraaid op Convoi door DJIPE en op Qapital door The Purge.

Was zelf bij de set van DJIPE maar hij draaide meerdere nieuwe platen dus ik kon hem er niet echt uitpikken.


Hierbij de bron en de preview:

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2019 16:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Man man man, en dat om een lapje voor je bakkes :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2019 19:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The R3belz komt met een mini-album met in totaal 7 nieuwe solo tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2019 20:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ron schreef:
The R3belz komt met een mini-album met in totaal 7 nieuwe solo tracks.


Kijk, dit is betere hap! Vandaag Deep Black al op repeat staan namelijk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2019 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Ron schreef:
The R3belz komt met een mini-album met in totaal 7 nieuwe solo tracks.


Kijk, dit is betere hap! Vandaag Deep Black al op repeat staan namelijk :loving:

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2019 17:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Digital Punk naar Roughstate!
Prima toevoeging, past perfect bij dit label. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2019 17:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/events/291637898381289/

Prefix & Density album showcase geven :yay:

Timetable en line-up komen binnekort
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2019 19:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
https://www.facebook.com/events/291637898381289/

Prefix & Density album showcase geven :yay:

Timetable en line-up komen binnekort


Vet, alleen ga ik niet 2,5 uur heen en terug rijden voor een feest van 5 uurtjes :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2019 19:33 
 
Hardtraxx Addict

Nice, lekker keer met de fiets naar een hardstyle gerelateerd feestje. Aparte keuze qua locatie, want is normaal meer voor uitgaan bedoeld, maar alsnog prima. Het gaat erom dat deze heren een album release party krijgen, want dat hebben ze dik verdiend. Ik ben aanwezig in ieder geval :D
Vorige  1 ... 2854, 2855, 2856, 2857, 2858, 2859, 2860 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen