Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2838, 2839, 2840, 2841, 2842, 2843, 2844 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2019 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
De organisatie van Warface stelt verbaasd te zijn over het drugsgebruik tijdens het hardstylefeest, volgens hen is er bij eerdere edities nauwelijks sprake geweest van problematisch drugsgebruik.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2019 17:08 
 
Hardtraxx Veteran

Er komt een vervolg op Our Church:

https://streamable.com/dr8ds
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2019 17:45 
 
Hardtraxxer

Ik heb een hekel om het woord cringe te gebruiken, maar bij dit filmpje is echt wel op z'n plek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2019 19:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goh, wat zou de uitkomst van die poll zijn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2019 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Citaat:
De hardstylescene staat niet per se te boek als een subcultuur van geheelonthouders: stimulerende drugs zoals speed en MDMA (het werkzame bestandsdeel in een xtc-pil) worden vaak met het muziekgenre in verband gebracht.

Daarnaast zijn de bezoekers grote liefhebbers van halve liter flesjes water, die dan ook gretig aftrek vinden. Blijkbaar vinden zij hydrateren tijdens hakken van essentieel belang. En om geld te besparen vullen ze het flesje vaak weer bij op het toilet. Het is immers ook best wel een uitputtende dansstijl.


:lol: :lol: :lol:

Jelmer Visser droeftoeter. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2019 14:01 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2019 15:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

In de podcast hebben ze het ook over een collab met d-sturb en hhz gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2019 18:51 
 
Hardtraxx Veteran

SZP

Citaat:
☣️⚠️CONTAGION⚠️☣️

More info about our debut album soon!
#SZP #Contagion #TheAlbum


Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2019 21:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb net met die Jelmer Visser via Facebook een gesprek gehad over dit artikel. Ik heb aangegeven wat ik van het artikel vond. Daar is hij inhoudelijk op ingegaan en daarin gaf hij aan dat hij het beleid bij hardstylefeesten maar scheef vindt. Hij gaf daarbij aan dat hij het misschien wat minder sarcastisch had moeten opschrijven. Een opvallend detail is dat hij al tien jaar op allerlei soorten feesten komt, daar werkt als fotograaf en dat hij het liefst werkt op hardstylefeesten vanwege de sfeer en de mensen. Toch raar dat hij in het artikel zo'n sneer uitdeelt aan hardstyle :mad: Maar uit zijn manier van reageren bleek wel dat hij mijn klacht serieus nam, haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zatox zijn Instagram is gehacked:

Citaat:
Attention all my fans! My @instagram account has been hacked today so at the moment I got no control over it and I'm in no way connected to what could be posted on it. Trying my best to get it back as soon as possible! In the meanwhile let's keep on staying connected through my other socials. Hope this is gonna be solved asap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 09:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Ik heb net met die Jelmer Visser via Facebook een gesprek gehad over dit artikel. Ik heb aangegeven wat ik van het artikel vond. Daar is hij inhoudelijk op ingegaan en daarin gaf hij aan dat hij het beleid bij hardstylefeesten maar scheef vindt. Hij gaf daarbij aan dat hij het misschien wat minder sarcastisch had moeten opschrijven. Een opvallend detail is dat hij al tien jaar op allerlei soorten feesten komt, daar werkt als fotograaf en dat hij het liefst werkt op hardstylefeesten vanwege de sfeer en de mensen. Toch raar dat hij in het artikel zo'n sneer uitdeelt aan hardstyle :mad: Maar uit zijn manier van reageren bleek wel dat hij mijn klacht serieus nam, haha.

Haha netjes van je. :thumbup:

@Jelmer Visser: zo kun je het hele drugs/gedoog-beleid in Nederland scheef vinden, maar leg het eens naast het zero tolerance war-on-drugs beleid van de VS/Australië. Dan dus liever een scheef beleid wat beter werkt.. paardelul
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 13:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat vind ie dan zo scheef aan het beleid?
Het beleid is toch vrij duidelijk. Je mag geen drugs bezitten of verhandelen. Wordt je gepakt dan mag je de toko verlaten en wordt je overgedragen aan politie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 14:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Denk dat ie vooral doelt op de handhaving van datzelfde beleid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 14:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hij doelde ook vooral op het gebied van handhaving idd. Hij vertelde zelfs wanneer ze het zero tolerance gebied echt zouden handhaven, dat vele feesten gewoon kunnen opdoeken. Mensen gaan niet meer naar een feest en er ontstaan onwijs lange wachtrijen bij het fouilleren. Heeft ie wel een punt. Maar hij vertelde ook dat hij het beleid in Nederland had kunnen bekritiseren in het artikel, maar dat ie dan op zijn sodemieter kreeg van zijn baas. Dus hij weet wel hoe het zit allemaal, maar komt er niet voor uit.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dan zo'n cynische reactie. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 15:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
maar dat ie dan op zijn sodemieter kreeg van zijn baas.



ahh... media....
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oké dus niet het échte probleem aanpakken/aanwijzen, maar een organisatie/feest.. Lekker bezig man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 17:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

Grappig artwork
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 17:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:x

Niet mijn smaak dit artwork :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht altijd dat er wat met je aan de hand was als je hand groter was dan je gezicht
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

EHRNK mocht als winnaar van Hardtraxx Photoshop topic de albumart maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 19:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gaar artwork maar ik ben sinds Black Mirror Society niet meer zo enthousiast geweest voor een album als nu :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 20:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Afbeelding


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahahaha paperclip xd xd
Vorige  1 ... 2838, 2839, 2840, 2841, 2842, 2843, 2844 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen