Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2836, 2837, 2838, 2839, 2840, 2841, 2842 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2019 12:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mijnjaskwijt schreef:
Evil Activities gaat in 2019 weer met muziek komen
En in The Sitdown heeft E-Life een duidelijke mening over dat artiesten binnen de Hardstyle meer buiten de lijntjes mogen kleuren. Ook vertelt Kelly over dat 1+1=3 de juiste formule is voor een goede samenwerking en waarom hij dat vindt.
Ohja en ze vertellen waarom ze bijna nooit op early feesten staan.



Hahaha kan echt genieten van dit soort ongemakkelijke en slechte interviews. Volgens mij denkt die E-Life echt dat 'ie een wereldster is, neemt zichzelf wel heel serieus in dit interview :lol:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2019 12:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjumpeen schreef:
mijnjaskwijt schreef:
Evil Activities gaat in 2019 weer met muziek komen
En in The Sitdown heeft E-Life een duidelijke mening over dat artiesten binnen de Hardstyle meer buiten de lijntjes mogen kleuren. Ook vertelt Kelly over dat 1+1=3 de juiste formule is voor een goede samenwerking en waarom hij dat vindt.
Ohja en ze vertellen waarom ze bijna nooit op early feesten staan.



Hahaha kan echt genieten van dit soort ongemakkelijke en slechte interviews. Volgens mij denkt die E-Life echt dat 'ie een wereldster is, neemt zichzelf wel heel serieus in dit interview :lol:.


Ongemakkelijk interview zeker, maar dat ligt meer aan de interviewster. Andere podcasts ook geluisterd en man man, dat kan echt wel beter. Maar wat je over E-Life zegt herken ik niet. Dat ie zichzelf ietwat serieus neemt misschien wel, maar ik hoor vooral iemand die enorm veel passie heeft voor wat hij doet. Komt op mij helemaal niet arrogant over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2019 12:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
patrickjumpeen schreef:
mijnjaskwijt schreef:
Evil Activities gaat in 2019 weer met muziek komen
En in The Sitdown heeft E-Life een duidelijke mening over dat artiesten binnen de Hardstyle meer buiten de lijntjes mogen kleuren. Ook vertelt Kelly over dat 1+1=3 de juiste formule is voor een goede samenwerking en waarom hij dat vindt.
Ohja en ze vertellen waarom ze bijna nooit op early feesten staan.



Hahaha kan echt genieten van dit soort ongemakkelijke en slechte interviews. Volgens mij denkt die E-Life echt dat 'ie een wereldster is, neemt zichzelf wel heel serieus in dit interview :lol:.


Ongemakkelijk interview zeker, maar dat ligt meer aan de interviewster. Andere podcasts ook geluisterd en man man, dat kan echt wel beter. Maar wat je over E-Life zegt herken ik niet. Dat ie zichzelf ietwat serieus neemt misschien wel, maar ik hoor vooral iemand die enorm veel passie heeft voor wat hij doet. Komt op mij helemaal niet arrogant over.


Hahaa jaa bedoel ook ongemakkelijk vanuit die interviewster. Hij zal idd veel passie hebben voor de muziek enzo, maar in dit interview zet hij zichzelf wel heel erg neer alsof hij echt een muzikant is terwijl hij niet heel veel meer doet dan ''Prahhh" en '''raise your shirt like a helicopter'' roepen(ff heel overdreven gezegd natuurlijk). Denk dat niemand evil activities gaat opzoeken op feesten omdat ze E-Life zo graag willen zien schreeuwen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2019 12:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat is natuurlijk meer hoe wij er in Nederland in staan. In Zuid-Amerika bijvoorbeeld zal hij ook veel meer als "held" gezien worden. Kijk maar naar Villain, die wordt daar op handen gedragen. In Nederland wordt hij ook zeker gerespecteerd, maar niet meer dan dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2019 12:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

E-Life is naast MC ook nog gewoon rapper volgens mij, dus hij kan zichzelf prima een artiest noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2019 13:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nja weet niet of jullie het helemaal geluisterd hebben, maar naar mijn idee overschat hij zn rol bij Evil Activities wel heel erg, zo komt het in dit interview wel heel erg over. Maarja zal wel aan mij liggen dan(heb helemaal niks met mc's).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2019 13:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

patrickjumpeen schreef:
Nja weet niet of jullie het helemaal geluisterd hebben, maar naar mijn idee overschat hij zn rol bij Evil Activities wel heel erg, zo komt het in dit interview wel heel erg over. Maarja zal wel aan mij liggen dan(heb helemaal niks met mc's).


E-Life is al een tijd officieel lid van Evil Activities (was vroeger ook Kelly + nog iemand en een MC). Hij verzorgt in ieder geval de vocalen en helpt met live-acts. Geen idee verder hoeveel studioinvloed hij heeft, maar hij is wel veel met muziek bezig, ook buiten EA om. Hij is ook al sinds 1996 in de hardcore scene bezig en doet er buiten qua rap volgens mij ook nog dingen, zodoende zou ik hem eerder een artiest noemen dan zomaar een MC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2019 14:19 
 
Hardtraxx Newbie

patrickjumpeen schreef:
fflkkr schreef:
patrickjumpeen schreef:
Hahaha kan echt genieten van dit soort ongemakkelijke en slechte interviews. Volgens mij denkt die E-Life echt dat 'ie een wereldster is, neemt zichzelf wel heel serieus in dit interview :lol:.


Ongemakkelijk interview zeker, maar dat ligt meer aan de interviewster. Andere podcasts ook geluisterd en man man, dat kan echt wel beter. Maar wat je over E-Life zegt herken ik niet. Dat ie zichzelf ietwat serieus neemt misschien wel, maar ik hoor vooral iemand die enorm veel passie heeft voor wat hij doet. Komt op mij helemaal niet arrogant over.


Hahaa jaa bedoel ook ongemakkelijk vanuit die interviewster. Hij zal idd veel passie hebben voor de muziek enzo, maar in dit interview zet hij zichzelf wel heel erg neer alsof hij echt een muzikant is terwijl hij niet heel veel meer doet dan ''Prahhh" en '''raise your shirt like a helicopter'' roepen(ff heel overdreven gezegd natuurlijk). Denk dat niemand evil activities gaat opzoeken op feesten omdat ze E-Life zo graag willen zien schreeuwen :lol:



Even een vraagje voor wie mij een ongemakkelijke interviewster vinden: Wat kan ik dan verbeteren? :-) Als jullie de volgende keer ook gelijk feedback erbij schrijven, dan kan ik er het bij het volgende interview meteen mee aan de slag. Thanks alvast! Ohja en je kan het altijd privé sturen. Feedback is namelijk altijd welkom :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2019 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

EDIT: laat maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2019 11:39 
 
Hardtraxxer

mijnjaskwijt schreef:
Even een vraagje voor wie mij een ongemakkelijke interviewster vinden: Wat kan ik dan verbeteren? :-) Als jullie de volgende keer ook gelijk feedback erbij schrijven, dan kan ik er het bij het volgende interview meteen mee aan de slag. Thanks alvast! Ohja en je kan het altijd privé sturen. Feedback is namelijk altijd welkom :-)

Ik heb geen enkele andere Sitdown geluisterd dan de eerste met Adaro, dus ik kan over deze met EA (nog) niets zinnigs zeggen. Wat me bij het interview met Adaro op viel (of aan stoorde eigenlijk) is dat je niet voorbereid genoeg over kwam. Het eerste wat nu in me op komt is jereactie wanneer Adaro vertelt een hit te hebben gehad met Driftwood - Dat vond ik eerlijk gezegd best schrijnend.

Dat is echt heel eenvoudig op Google te vinden en alleen daardoor al kreeg ik het gevoel dat er niet goed genoeg voorbereid was. Ik zal straks eens naar de andere afleveringen luisteren, kan ik je misschien wat meer feedback geven.

Zo'n interview opnemen is echt niet makkelijk. Dus kan alleen maar respect hebben dat je het gewoon doet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2019 12:04 
 
Hardtraxx Newbie

Kevv1990 schreef:
mijnjaskwijt schreef:
Even een vraagje voor wie mij een ongemakkelijke interviewster vinden: Wat kan ik dan verbeteren? :-) Als jullie de volgende keer ook gelijk feedback erbij schrijven, dan kan ik er het bij het volgende interview meteen mee aan de slag. Thanks alvast! Ohja en je kan het altijd privé sturen. Feedback is namelijk altijd welkom :-)

Ik heb geen enkele andere Sitdown geluisterd dan de eerste met Adaro, dus ik kan over deze met EA (nog) niets zinnigs zeggen. Wat me bij het interview met Adaro op viel (of aan stoorde eigenlijk) is dat je niet voorbereid genoeg over kwam. Het eerste wat nu in me op komt is jereactie wanneer Adaro vertelt een hit te hebben gehad met Driftwood - Dat vond ik eerlijk gezegd best schrijnend.

Dat is echt heel eenvoudig op Google te vinden en alleen daardoor al kreeg ik het gevoel dat er niet goed genoeg voorbereid was. Ik zal straks eens naar de andere afleveringen luisteren, kan ik je misschien wat meer feedback geven.

Zo'n interview opnemen is echt niet makkelijk. Dus kan alleen maar respect hebben dat je het gewoon doet!


Thanks! Aan deze feedback heb ik zeker wat. De andere feedback kan je privé sturen, zodat we niet teveel off topic gaan :-) Ik ben nog steeds in opstartende fase en ik wil mezelf blijven ontwikkelen. Heb je een idee of wil je dingen anders zien? Stuur me gerust een bericht. Ik ga hier graag over in gesprek namelijk :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2019 12:43 
 
Hardtraxx Veteran

nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2019 16:58 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2019 22:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hey Dov, ik ben Tim. Hopelijk nu even geen DJ XX 2019 Remix van een oude Prophet plaat. Is echt helemaal kut met peren. Groetjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:

Wat is HHZ ineens oud geworden
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:


Cringe
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben wel benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 21:09 
 
Hardtraxx Veteran

Frontliner vader geworden is?

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

- nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Frontliner vader geworden is?

Hoop voor hem dat het een lief veulentje geworden is
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 12:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Pedaalemre schreef:
Frontliner vader geworden is?

Hoop voor hem dat het een lief veulentje geworden is

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 13:00 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
THArdstyler schreef:
Pedaalemre schreef:
Frontliner vader geworden is?

Hoop voor hem dat het een lief veulentje geworden is

:lol:


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 15:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Pedaalemre schreef:
Frontliner vader geworden is?

Hoop voor hem dat het een lief veulentje geworden is


Het is of een..

Afbeelding

geworden, of inderdaad een..

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 15:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kinderachtig
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 15:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Kinderachtig


Zegt degene die Mark With A Tarrel als forum naam heeft xd
Vorige  1 ... 2836, 2837, 2838, 2839, 2840, 2841, 2842 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen