Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2822, 2823, 2824, 2825, 2826, 2827, 2828 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2018 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Audiofreq 2.0: Nieuwe muziek van Audiofreq. Volgens hem "coming soon".
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2018 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Deni & Chaser would like to thank you for all your support through the years.
There is a reason behind the big silence, a lot of significant changes happened in both of our private lives, therefore, our musical goals are also changed. You can rest assured that Hardstyle will stay always close to both of our hearts.

Who knows we might come back in the future?


Jammer. Maakte altijd toffe platen vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2018 13:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Afbeelding

Audiofreq 2.0: Nieuwe muziek van Audiofreq. Volgens hem "coming soon".


Heel benieuwd naar dit! Ook al zal het (denk ik) voornamelijk geen hardstyle zijn, maar zijn producties zijn kwalitatief zo enorm hoog dat ik gewoon enthousiast wordt van de kwaliteit :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2018 13:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vond het eerder altijd erg op elkaar lijken waardoor ik nooit naar een setje van hem moest. Ben benieuwd of hij nu wat gevarieerder kan zijn met zijn soundbank.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2018 13:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vond hem juist behoorlijk gevarieerd. Had hij op zijn albums niet een zooi aan verschillende genres en stijlen? Lijkt mij het tegenovergestelde van "op elkaar lijken".
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2018 14:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Vond hem juist behoorlijk gevarieerd. Had hij op zijn albums niet een zooi aan verschillende genres en stijlen? Lijkt mij het tegenovergestelde van "op elkaar lijken".


Vond ik ook alleen wist het gros van zijn tracks mij eigenlijk nooit te pakken.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2018 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was idd juist heel gevarieerd altijd ja.
En heel veel verschillende genres met toch altijd hardstyle invloeden, ik ben echt fan van die man.

Heb ook echt genoten vorig jaar van zijn set op UV Defqon :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2018 14:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Je moet er inderdaad wel van houden ja. Ik vind het echt super vet om naar te luisteren die verschillende invloeden van andere genres. En hoe hij het allemaal produceert is echt next level :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2018 15:37 
 
Hardtraxxer

Ben ook benieuwd wat voor stijl het wordt, hij leek idd wel klaar te zijn met hardstyle. Z'n hardstyle platen waren het bij mij meestal net niet, op een enkele uitzondering na. Z'n UK hardcore platen van voor zn hardstyle tijd vond ik dan vaak wel weer erg lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2018 17:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Q-Dance op FB:

Citaat:

Qlimax 2018 | The Game Changer will take place on Saturday the 24th of November. For those staying at home during this show spectacle: we will stream the event live from the GelreDome at Q-dance.com. Q-dance Radio will also broadcast live from Qlimax during the night.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2018 21:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Audiofreq - Pressure is voor mij echt een van de beste platen ooit gemaakt! Wat een enorme drive zit daarin.
Als het meer van dat is, kan ik echt niet wachten :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kbm_ schreef:
Audiofreq - Pressure is voor mij echt een van de beste platen ooit gemaakt! Wat een enorme drive zit daarin.
Als het meer van dat is, kan ik echt niet wachten :love:


Same, wereldplaat, maar tering die komt al weer uit 2013... bizar haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 12:48 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 12:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
HARDSHOCK FESTIVAL

The superior stronghold has been found! Brace yourselves for a Hardshock Festival experience unlike any other! Open your minds and follow the booming echos that weave ferociously through the trees. Be mindful, you must be careful not to get lost - there are many paths to take. Each one will lead you to Hardcore secrets of epic proportions. The question is, are you ready for what you'll find?

On June 1st, 2019, we're going to show you what we're made of at our unique new location in the woods! Prepare yourself for Hardshock Festival 2019!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 12:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zeer benieuwd.

2 jaar terug op het laatst moeten afzeggen. Hoop wel dat ze iets aan de prijs gaan doen, die was wel vrij hoog voor wat je kreeg imo. Iets duidelijkere area's zouden ook chill zijn. Gewoon een main, millennium, early, industrial en terror/frechcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 12:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Zeer benieuwd.

2 jaar terug op het laatst moeten afzeggen. Hoop wel dat ze iets aan de prijs gaan doen, die was wel vrij hoog voor wat je kreeg imo. Iets duidelijkere area's zouden ook chill zijn. Gewoon een main, millennium, early, industrial en terror/frechcore.

Wilde er heel graag naar toe ook. Helaas nooit geweest. Ben heel benieuwd naar de nieuwe locatie 'in the woods'.
Enige idee waar dat kan zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 12:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Kan door heel Nederland wel zijn eerlijk gezegd. Gezien er geen strand bij zit denk ik niet dingen als de Decibel locatie, Dominator locatie of Fatality locatie.

Natuurbos mag sowieso niet. Wellicht het Amsterdamse bos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 13:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Wellicht het Amsterdamse bos.

als dat het geval zou zijn zou ik echt letterlijk kruipend kunnen gaan :P
Ze geven daar wel techno feestjes + camping, dus het zou kunnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 14:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
On June 1st, 2019


:mad: :mad: Jammer, maar ik ga Intents er niet voor laten schieten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 16:33 
 
Hardtraxx Veteran

The Ace of Bass schreef:
Broken Balance schreef:
Zeer benieuwd.

2 jaar terug op het laatst moeten afzeggen. Hoop wel dat ze iets aan de prijs gaan doen, die was wel vrij hoog voor wat je kreeg imo. Iets duidelijkere area's zouden ook chill zijn. Gewoon een main, millennium, early, industrial en terror/frechcore.

Wilde er heel graag naar toe ook. Helaas nooit geweest. Ben heel benieuwd naar de nieuwe locatie 'in the woods'.
Enige idee waar dat kan zijn?

Wellicht in de bossen van Busselo ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
video

Weer zo'n doorsnee video imo waarin sommige uitspraken wel heel zwaar worden uitgedragen :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 17:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
Broken Balance schreef:
Zeer benieuwd.

2 jaar terug op het laatst moeten afzeggen. Hoop wel dat ze iets aan de prijs gaan doen, die was wel vrij hoog voor wat je kreeg imo. Iets duidelijkere area's zouden ook chill zijn. Gewoon een main, millennium, early, industrial en terror/frechcore.

Wilde er heel graag naar toe ook. Helaas nooit geweest. Ben heel benieuwd naar de nieuwe locatie 'in the woods'.
Enige idee waar dat kan zijn?

iemand van onze feestgroep meende Helledoorn
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 19:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:

Een postmoderne sjamaan, die het publiek in z'n roes brengt.

Ik ga echt goed op die diepzinnige shit van de laatste tijd. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Album van Prefix & Density, komt uit op Rough Recruits.

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 20:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

:loving:
Vorige  1 ... 2822, 2823, 2824, 2825, 2826, 2827, 2828 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen