Audiofreq 2.0: Nieuwe muziek van Audiofreq. Volgens hem "coming soon".

Jammer. Maakte altijd toffe platen vind ik.Unknown wrote:Deni & Chaser would like to thank you for all your support through the years.
There is a reason behind the big silence, a lot of significant changes happened in both of our private lives, therefore, our musical goals are also changed. You can rest assured that Hardstyle will stay always close to both of our hearts.
Who knows we might come back in the future?
Heel benieuwd naar dit! Ook al zal het (denk ik) voornamelijk geen hardstyle zijn, maar zijn producties zijn kwalitatief zo enorm hoog dat ik gewoon enthousiast wordt van de kwaliteitKhadber wrote:
Audiofreq 2.0: Nieuwe muziek van Audiofreq. Volgens hem "coming soon".
Vond ik ook alleen wist het gros van zijn tracks mij eigenlijk nooit te pakken..Broken Balance wrote:Vond hem juist behoorlijk gevarieerd. Had hij op zijn albums niet een zooi aan verschillende genres en stijlen? Lijkt mij het tegenovergestelde van "op elkaar lijken".
Qlimax 2018 | The Game Changer will take place on Saturday the 24th of November. For those staying at home during this show spectacle: we will stream the event live from the GelreDome at Q-dance.com. Q-dance Radio will also broadcast live from Qlimax during the night.
Same, wereldplaat, maar tering die komt al weer uit 2013... bizar hahakbm_ wrote:Audiofreq - Pressure is voor mij echt een van de beste platen ooit gemaakt! Wat een enorme drive zit daarin.
Als het meer van dat is, kan ik echt niet wachten
HARDSHOCK FESTIVAL
The superior stronghold has been found! Brace yourselves for a Hardshock Festival experience unlike any other! Open your minds and follow the booming echos that weave ferociously through the trees. Be mindful, you must be careful not to get lost - there are many paths to take. Each one will lead you to Hardcore secrets of epic proportions. The question is, are you ready for what you'll find?
On June 1st, 2019, we're going to show you what we're made of at our unique new location in the woods! Prepare yourself for Hardshock Festival 2019!
Wilde er heel graag naar toe ook. Helaas nooit geweest. Ben heel benieuwd naar de nieuwe locatie 'in the woods'.Broken Balance wrote:Zeer benieuwd.
2 jaar terug op het laatst moeten afzeggen. Hoop wel dat ze iets aan de prijs gaan doen, die was wel vrij hoog voor wat je kreeg imo. Iets duidelijkere area's zouden ook chill zijn. Gewoon een main, millennium, early, industrial en terror/frechcore.
als dat het geval zou zijn zou ik echt letterlijk kruipend kunnen gaanBroken Balance wrote: Wellicht het Amsterdamse bos.
The Ace of Bass wrote:On June 1st, 2019
Wellicht in de bossen van Busselo ?The Ace of Bass wrote:Wilde er heel graag naar toe ook. Helaas nooit geweest. Ben heel benieuwd naar de nieuwe locatie 'in the woods'.Broken Balance wrote:Zeer benieuwd.
2 jaar terug op het laatst moeten afzeggen. Hoop wel dat ze iets aan de prijs gaan doen, die was wel vrij hoog voor wat je kreeg imo. Iets duidelijkere area's zouden ook chill zijn. Gewoon een main, millennium, early, industrial en terror/frechcore.
Enige idee waar dat kan zijn?
Weer zo'n doorsnee video imo waarin sommige uitspraken wel heel zwaar worden uitgedragenPedaalemre wrote:video
iemand van onze feestgroep meende HelledoornThe Ace of Bass wrote:Wilde er heel graag naar toe ook. Helaas nooit geweest. Ben heel benieuwd naar de nieuwe locatie 'in the woods'.Broken Balance wrote:Zeer benieuwd.
Enige idee waar dat kan zijn?
Een postmoderne sjamaan, die het publiek in z'n roes brengt.Pedaalemre wrote:View on YouTube