Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Image

Audiofreq 2.0: Nieuwe muziek van Audiofreq. Volgens hem "coming soon".
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Unknown wrote:Deni & Chaser would like to thank you for all your support through the years.
There is a reason behind the big silence, a lot of significant changes happened in both of our private lives, therefore, our musical goals are also changed. You can rest assured that Hardstyle will stay always close to both of our hearts.

Who knows we might come back in the future?
Jammer. Maakte altijd toffe platen vind ik.
Hardtraxxer
341 posts member since 2017
last seen Mar 2021
Khadber wrote:Image

Audiofreq 2.0: Nieuwe muziek van Audiofreq. Volgens hem "coming soon".
Heel benieuwd naar dit! Ook al zal het (denk ik) voornamelijk geen hardstyle zijn, maar zijn producties zijn kwalitatief zo enorm hoog dat ik gewoon enthousiast wordt van de kwaliteit :innocent:
Hardtraxxer
828 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Vond het eerder altijd erg op elkaar lijken waardoor ik nooit naar een setje van hem moest. Ben benieuwd of hij nu wat gevarieerder kan zijn met zijn soundbank.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Vond hem juist behoorlijk gevarieerd. Had hij op zijn albums niet een zooi aan verschillende genres en stijlen? Lijkt mij het tegenovergestelde van "op elkaar lijken".
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Broken Balance wrote:Vond hem juist behoorlijk gevarieerd. Had hij op zijn albums niet een zooi aan verschillende genres en stijlen? Lijkt mij het tegenovergestelde van "op elkaar lijken".
Vond ik ook alleen wist het gros van zijn tracks mij eigenlijk nooit te pakken.. :/
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 11 days ago
Was idd juist heel gevarieerd altijd ja.
En heel veel verschillende genres met toch altijd hardstyle invloeden, ik ben echt fan van die man.

Heb ook echt genoten vorig jaar van zijn set op UV Defqon :worship:
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 7 hours ago
Je moet er inderdaad wel van houden ja. Ik vind het echt super vet om naar te luisteren die verschillende invloeden van andere genres. En hoe hij het allemaal produceert is echt next level :worship:
Y
Hardtraxxer
184 posts member since 2017
last seen May 2024
Ben ook benieuwd wat voor stijl het wordt, hij leek idd wel klaar te zijn met hardstyle. Z'n hardstyle platen waren het bij mij meestal net niet, op een enkele uitzondering na. Z'n UK hardcore platen van voor zn hardstyle tijd vond ik dan vaak wel weer erg lekker.
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2021
Q-Dance op FB:

Qlimax 2018 | The Game Changer will take place on Saturday the 24th of November. For those staying at home during this show spectacle: we will stream the event live from the GelreDome at Q-dance.com. Q-dance Radio will also broadcast live from Qlimax during the night.
Hardtraxxer
476 posts member since 2016
Audiofreq - Pressure is voor mij echt een van de beste platen ooit gemaakt! Wat een enorme drive zit daarin.
Als het meer van dat is, kan ik echt niet wachten :love:
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
kbm_ wrote:Audiofreq - Pressure is voor mij echt een van de beste platen ooit gemaakt! Wat een enorme drive zit daarin.
Als het meer van dat is, kan ik echt niet wachten :love:
Same, wereldplaat, maar tering die komt al weer uit 2013... bizar haha
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
View on YouTube
Hardtraxx Addict
1796 posts member since 2009
last seen Feb 2026
HARDSHOCK FESTIVAL

The superior stronghold has been found! Brace yourselves for a Hardshock Festival experience unlike any other! Open your minds and follow the booming echos that weave ferociously through the trees. Be mindful, you must be careful not to get lost - there are many paths to take. Each one will lead you to Hardcore secrets of epic proportions. The question is, are you ready for what you'll find?

On June 1st, 2019, we're going to show you what we're made of at our unique new location in the woods! Prepare yourself for Hardshock Festival 2019!
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Zeer benieuwd.

2 jaar terug op het laatst moeten afzeggen. Hoop wel dat ze iets aan de prijs gaan doen, die was wel vrij hoog voor wat je kreeg imo. Iets duidelijkere area's zouden ook chill zijn. Gewoon een main, millennium, early, industrial en terror/frechcore.
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2026
Broken Balance wrote:Zeer benieuwd.

2 jaar terug op het laatst moeten afzeggen. Hoop wel dat ze iets aan de prijs gaan doen, die was wel vrij hoog voor wat je kreeg imo. Iets duidelijkere area's zouden ook chill zijn. Gewoon een main, millennium, early, industrial en terror/frechcore.
Wilde er heel graag naar toe ook. Helaas nooit geweest. Ben heel benieuwd naar de nieuwe locatie 'in the woods'.
Enige idee waar dat kan zijn?
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Kan door heel Nederland wel zijn eerlijk gezegd. Gezien er geen strand bij zit denk ik niet dingen als de Decibel locatie, Dominator locatie of Fatality locatie.

Natuurbos mag sowieso niet. Wellicht het Amsterdamse bos.
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2026
Broken Balance wrote: Wellicht het Amsterdamse bos.
als dat het geval zou zijn zou ik echt letterlijk kruipend kunnen gaan :P
Ze geven daar wel techno feestjes + camping, dus het zou kunnen
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2021
The Ace of Bass wrote:On June 1st, 2019
:mad: :mad: Jammer, maar ik ga Intents er niet voor laten schieten!
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 9 days ago
The Ace of Bass wrote:

Wilde er heel graag naar toe ook. Helaas nooit geweest. Ben heel benieuwd naar de nieuwe locatie 'in the woods'.
Wellicht in de bossen van Busselo ?
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Pedaalemre wrote:video
Weer zo'n doorsnee video imo waarin sommige uitspraken wel heel zwaar worden uitgedragen :sleep:
Hardtraxx Addict
1162 posts member since 2016
last seen Feb 2023
The Ace of Bass wrote:

iemand van onze feestgroep meende Helledoorn
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Pedaalemre wrote:View on YouTube
Een postmoderne sjamaan, die het publiek in z'n roes brengt.

Ik ga echt goed op die diepzinnige shit van de laatste tijd. :lol:
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 35 minutes ago
Album van Prefix & Density, komt uit op Rough Recruits.

View on Facebook
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 34 minutes ago
:loving: