Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2820, 2821, 2822, 2823, 2824, 2825, 2826 ... 3043  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 21:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stinson schreef:
BKJN gaat verhuizen naar Breda Breepark (aka Radical Dome)


Ben benieuwd hoe dat gaat lopen, van ong 3500 naar 11000 man is een stevige stap, en het is nou niet alsof het altijd binnen een dag uitverkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 22:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Volkslied?
Darkest Moment is aan de andere weer precies hetzelfde als America, maar dan zonder het volkslied. Leuk dat hij een paar archetypes heeft, maar goed...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Steffnov schreef:
Volkslied?
Darkest Moment is aan de andere weer precies hetzelfde als America, maar dan zonder het volkslied. Leuk dat hij een paar archetypes heeft, maar goed...


Pledge of allegiance, ook goed :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 23:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha wist niet echt hoe of wat eigenlijk en toen ik ging zoeken kwam ik bij Em uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 18:50 
 
Hardtraxx Veteran

broodjebeenham schreef:
Stinson schreef:
BKJN gaat verhuizen naar Breda Breepark (aka Radical Dome)


Ben benieuwd hoe dat gaat lopen, van ong 3500 naar 11000 man is een stevige stap, en het is nou niet alsof het altijd binnen een dag uitverkocht.

Stap 1 Huur een grote locatie.
Stap 2 boek sefa
Stap 3 ?
Stap 4 profit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 19:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
broodjebeenham schreef:
Ben benieuwd hoe dat gaat lopen, van ong 3500 naar 11000 man is een stevige stap, en het is nou niet alsof het altijd binnen een dag uitverkocht.

Stap 1 Huur een grote locatie.
Stap 2 boek sefa
Stap 3 ?
Stap 4 profit.

Ik zou zelf stap 3 vullen met zoveel mogelijk intersubjectieve shit. Dat verkoopt echt als een malle
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 19:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik zou zelf stap 3 vullen met zoveel mogelijk intersubjectieve shit. Dat verkoopt echt als een malle


Hardtraxx woord van het jaar is gevonden volgens mij haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 21:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bkjn militia
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 21:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PartyCock LIVE
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 23:15 
 
Hardtraxxer

Cockraiser LIVE
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 14:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nice :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Origineel enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 14:47 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Origineel enzo.


Kwestie van tijd voordat HardNews met een nieuw artikel komt en deze namen als speculatie over een nieuwe live-act gebruikt
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 17:11 
 
Hardtraxx Veteran

XQ Da Tweekaz :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 18:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Qua populariteit snap ik wel dat ze Da Tweekaz doen.
Beetje vreemd alleen om Da Tweekaz voor Coone te kiezen.

Also, ben net ziek geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke interview (so far) met degos & Re-Done, bij 21:45 tot aan 23:00 moest ik toch bij een aantal gebruikers van hier denken :whistle:

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 20:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind dat vrij simpel gezegd tbh.

Tuurlijk, als je alleen maar alles is kut roept is dat natuurlijk dom en dan moet je jezelf ook afvragen waarom je het luistert. Maar gewoon normale kritiek waarom iemand iets niet leuk vindt moet je toch met een normaal oog kunnen bekijken en verwerken of gewoon naast je neer kunnen leggen. Of je er wat mee doet is een tweede natuurlijk.

Ik waardeer persoonlijk eerlijkheid meer dan dat neppe alles is geweldig geslijm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 21:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Leuke interview (so far) met degos & Re-Done, bij 21:45 tot aan 23:00 moest ik toch bij een aantal gebruikers van hier denken :whistle:


Ik vind het altijd zo kut als DJ's zeiken over het commentaar dat ze niet leuk vinden, ik denk dan focus op de positieve comments die je wel leuk vindt en laat de negatieve links liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Velocity schreef:
makrooy schreef:
Leuke interview (so far) met degos & Re-Done, bij 21:45 tot aan 23:00 moest ik toch bij een aantal gebruikers van hier denken :whistle:


Ik vind het altijd zo kut als DJ's zeiken over het commentaar dat ze niet leuk vinden, ik denk dan focus op de positieve comments die je wel leuk vindt en laat de negatieve links liggen.


Ik denk niet dat hij kritiek op hun eigen platen bedoelt, maar in het algemeen fans die alles kut vinden. Komt zo over op mij iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Velocity schreef:
makrooy schreef:
Leuke interview (so far) met degos & Re-Done, bij 21:45 tot aan 23:00 moest ik toch bij een aantal gebruikers van hier denken :whistle:


Ik vind het altijd zo kut als DJ's zeiken over het commentaar dat ze niet leuk vinden, ik denk dan focus op de positieve comments die je wel leuk vindt en laat de negatieve links liggen.


Ik denk niet dat hij kritiek op hun eigen platen bedoelt, maar in het algemeen fans die alles kut vinden. Komt zo over op mij iig.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oh noo nu ben ik gebait :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 18:16 
 
Hardtraxx Veteran

https://www.q-dance.com/en/videos/q-dan ... -a-new-day

Citaat:
After his succesful Black Mirror Society album, Phuture Noize returns to Q-dance Records with a new EP. The EP is called 'A New Day' and contains three tracks, each with their own message. Watch the teaser of the title track now and discover the story behind the EP with the man himself.

A New Day is the follow-up of my album Black Mirror Society, which I released earlier this year. This EP contains three brand-new never before heard tracks. Just as the album, this EP focuses on the impact of social media on our lives. The title track, A New Day, is especially linked to this theme, as it expresses the hope for a less digital-addicted world. This track is also the ‘sequel’ to We Are The Future, the final track of Black Mirror Society. In my opinion, this really is a track that motivates you to make the most out of your day, even when everything is against you. One of the track's lyric is: “When the world starts to crumble, I am looking for diamonds in the rubble”, which roughly translates to ‘fuck the world, I’ll find my own happiness’.

The second track of the EP is Hyperspace, which is about the stress the originates from this situation. You’re not always heading the right way when searching for happiness. For me, Hyperspace is a track for people that haven’t found their luck yet, especially when that’s their main goal in life.

The third track, Edge of Glory, contains a more encouraging message. Don’t lose hope, you’re literally on the edge of glory (hence the lyrics “there is light on the edge of the darkside”). I believe that a ‘fuck the world’ approach is the right way to go in the end.

Phuture Noize will play the tracks of his A New Day EP for the very first time at Qlimax. The EP will be released on November 6 (December :list:) on Q-dance Records.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 19:20 
 

release eerst maar eens de fulls (of uberhaupt het album digitaal)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 20:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoe zit het met z'n label eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 22:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pffffffft. dIe PN trakcs :thumbsup:
Vorige  1 ... 2820, 2821, 2822, 2823, 2824, 2825, 2826 ... 3043  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen