AlbumGoldenstyle wrote:
Iets met Blademasterz?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Of datzeke wrote:Ja of een Brennan Heart / I Am Hardstyle event in de ziggodome..?
Dit filmpje schreeuwt meer Blademasterz dan I Am Hardstyle
Wel benieuwd. Album zal wel super dik zijn denk ik!
Wel benieuwd. Album zal wel super dik zijn denk ik!
View on Facebook
Voor de liefhebbers. Phuture Noize geeft een kleine masterclass.
Voor de liefhebbers. Phuture Noize geeft een kleine masterclass.
Roughstate met een nieuw label komt, Rough Recruits
-
BHardtraxxer
- 381 posts member since 2018
- last seen Jul 2020
Zal wel een talent label zijn?Desley DD wrote:Roughstate met een nieuw label komt, Rough Recruits
Jep, label om te groeien omschrijven ze.Bryan_Hardstyle wrote:Zal wel een talent label zijn?Desley DD wrote:Roughstate met een nieuw label komt, Rough Recruits
Desley DD wrote:Jep, label om te groeien omschrijven ze.Bryan_Hardstyle wrote:Zal wel een talent label zijn?Desley DD wrote:Roughstate met een nieuw label komt, Rough Recruits
Bedoelen ze hier nou mee dat Rejecta op Rough Recruits komt of op Roughstate zelf?Het zal echter niet alleen talent zijn wat op Roughstate Recruits gaat releasen, ook bekendere namen zullen hier hun tracks uitbrengen. Op deze manier blijft voor de buitenwereld duidelijk waar het mainlabel voor staat: de gevestigde orde Roughstate en enkele bevriende gastartiesten.
De eerste producer die zichzelf mag toevoegen aan deze gevestigde orde is Rejecta. B-Front: “Een talent moet zich met een aantal sterke releases op een rij bewezen hebben om deel van het team van Roughstate te worden. Rejecta is hierin heel goed bezig, maar je hebt ook weleens upcoming talents die met een sterke debuuttrack komen en om wat voor reden dan ook de verwachtingen niet kunnen waarmaken. Dus we gaan niet na 1 sterke debuuttrack beslissen om iemand vast bij Roughstate te houden.“
Mainlabel staat voor de gevestigde orde staat erboven. Rejecta mag zichzelf toevoegen aan de gevestigde orde, dus Rejecta komt op het mainlabel.
Als ze nou Clockartz en The Machine meenemen.
Kunnen we The Machine ook vaker zien mogelijk.
Kunnen we The Machine ook vaker zien mogelijk.
The Machine zie ik nog wel gebeuren ja, lijkt volgens insta stories nog wel goed bevriend te zijn met Adaro. Clockartz verwacht ik niet, die hebben nog niet zo lang hun eigen label.
Ik zou het ook raar hebben gevonden als hij op dat talentenlabel zou komen.. Hij heeft het echt al wel laten zienDelt-A wrote:Mainlabel staat voor de gevestigde orde staat erboven. Rejecta mag zichzelf toevoegen aan de gevestigde orde, dus Rejecta komt op het mainlabel.
Zou het wel een mooi label maken, naast die vier namen nog The Machine, Phuture Noize, Clockartz & Rejecta. Dat maakt de labelnights dan wel een instant go.THArdstyler wrote:The Machine zie ik nog wel gebeuren ja, lijkt volgens insta stories nog wel goed bevriend te zijn met Adaro. Clockartz verwacht ik niet, die hebben nog niet zo lang hun eigen label.
Ik verwacht eigenlijk al heel lang dat Phuture Noize naar Roughstate gaat maar begin mezelf steeds meer af te vragen of dat wel gaat gebeuren.
Hoop het niet, release beleid van Roughstate is echt om van te huilen.Desley DD wrote:Ik verwacht eigenlijk al heel lang dat Phuture Noize naar Roughstate gaat maar begin mezelf steeds meer af te vragen of dat wel gaat gebeuren.
Prefix & Density misschien?
Dan hebben ze ook meteen een goede plek om hun album te releasen.
Dan hebben ze ook meteen een goede plek om hun album te releasen.
Deluzion? Hun laatste release was opvallend genoeg op roughstate.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Wasted Penguinz

E L Y S I A N
Monday 22.10.18 #wastedpenguinz #ELYSIAN #hardstyle #album #evergreen

Ze hebben de platen van het vorige album niet eens allemaal released wtfPedaalemre wrote:Wasted Penguinz
E L Y S I A N
Monday 22.10.18 #wastedpenguinz #ELYSIAN #hardstyle #album #evergreen
De meeste artiesten hebben een contract van een aantal jaren. Het kan zo zijn dat het contract van hem pas over een jaar afloopt en zou dan pas over kunnen gaan naar Roughstate. Hij zou zeker in het straatje passen naar mijn idee maar Dirty Workz artiesten zijn best wel trouw aan het label. Dus misschien blijft hij daar wel gewoon.Desley DD wrote:Ik verwacht eigenlijk al heel lang dat Phuture Noize naar Roughstate gaat maar begin mezelf steeds meer af te vragen of dat wel gaat gebeuren.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Het is ook een label dat al vroeg in hem/hun geloofde en ze aan Anarchy verbond. Denk dat je ook een beetje loyaliteit moet tonen naar zo een label als het je eigen carriere en releasebeleid niet in de weg zit. Hij is op dit moment een van de populairste artiesten in de scene, vooral van de nieuwere namen. Er is ook niet echt een reden om naar een ander label te gaan.Relentless Bass wrote:De meeste artiesten hebben een contract van een aantal jaren. Het kan zo zijn dat het contract van hem pas over een jaar afloopt en zou dan pas over kunnen gaan naar Roughstate. Hij zou zeker in het straatje passen naar mijn idee maar Dirty Workz artiesten zijn best wel trouw aan het label. Dus misschien blijft hij daar wel gewoon.Desley DD wrote:Ik verwacht eigenlijk al heel lang dat Phuture Noize naar Roughstate gaat maar begin mezelf steeds meer af te vragen of dat wel gaat gebeuren.
Zijn we niet vergeten dat PN ook zijn eigen label heeft gestart?