Veel respect om dit gewoon te doen. Kan me goed voorstellen met hun tourschema's dat je ook tijd wil maken voor familie en vrienden.Nuracore wrote:Non-hardstyle maar Hardwell stopt er voor onbepaalde tijd mee.
Tour en prestatiedruk is te hoog
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
https://www.q-dance.com/en/news/intervi ... st-stories
Interview met D-Block & S-te-Fan over Ghost Stories.
Die man vliegt en doet overal interviews en staat altijd klaar voor mede artiesten en fans. Groot gelijk, soms moet je ook even stapje terug nemen.makrooy wrote:Veel respect om dit gewoon te doen. Kan me goed voorstellen met hun tourschema's dat je ook tijd wil maken voor familie en vrienden.Nuracore wrote:Non-hardstyle maar Hardwell stopt er voor onbepaalde tijd mee.
Heel wijs en sterk om te doen. Na een tijdje weer doen hoe t allemaal begon. Muziek maken die je zelf vet vind. Natuurlijk kun je zo’n besluit nemen als je het qua financiën niet zwaar gaat krijgen. Hoop voor hem dat hij na een tijdje gewoon weer mooie muziek maakt die hij zelf wil maken en rustig aan kan doen met boekingen.Nuracore wrote:Non-hardstyle maar Hardwell stopt er voor onbepaalde tijd mee.
Wie weet maakt hij nog wel war hardstyle straks. Want volgens mij vind hij dat wel echt leuk en past dat nu niet bij het merk Hardwell.
Duke wrote:https://www.q-dance.com/en/news/interview-d-block-and-s-te-fan-or-ghost-stories
HHZ/NC ?Some of these collabs are highly anticipated, as we know that some of our fans have been waiting for these to happen for nearly ten years.
-
KHardtraxxer
- 186 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
In b4 Hardwell surprise comeback op Defqon volgend jaarParvuz wrote:Wie weet maakt hij nog wel war hardstyle straks. Want volgens mij vind hij dat wel echt leuk en past dat nu niet bij het merk Hardwell.
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 7 days ago
Nee, dit jaar al op Qlimax; een gamechanger.Kevv1990 wrote:In b4 Hardwell surprise comeback op Defqon volgend jaarParvuz wrote:Wie weet maakt hij nog wel war hardstyle straks. Want volgens mij vind hij dat wel echt leuk en past dat nu niet bij het merk Hardwell.
Eindelijk een HHZ & DBSTFLeonidas wrote:HHZ/NC ?Some of these collabs are highly anticipated, as we know that some of our fans have been waiting for these to happen for nearly ten years.
SZP op FB:
Dear Aussie fans, unfortunately Thomas has received devastating family news, for which he cannot travel to Australia for Defqon.1.
Nigel will still be there to represent both of us as Sub Zero Project.
So, we hope to see you at the front row during our set at Defqon.1 and feel free to send your thoughts and wishes to Thomas.
Thank you for your understanding and support!
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Dat is die wat kleinerepatrickjeb wrote:Welke is Thomas?
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 8 days ago
Ze zijn allebei even lang :p
Thomas heeft ietwat bruin haar, Nigel pikzwart.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
https://www.instagram.com/p/BnrFVHvC2W7 ... 60roztrn8x B-Frontliner hadden zij al een logo etc?
.. Keltek een P1 remix heeft gemaakt.
Bron: instastory
Bron: instastory
-
MHardtraxx Veteran
- 14182 posts member since 2013
Sefa heeft ook een remix gemaakt, Art Of Creation volgens mij. Dus zal wel een remix ep komen 
Last edited by MYTZE on 14 Sep 2018 17:08, edited 1 time in total.
Phuture Noize toch ook? Zei hij ook op zn Facebook post in de Phuture Noize Fangroup, dat hij met remix bezig is.
Een PN remix van halfway there of fantasy or realityGoldenstyle wrote:Phuture Noize toch ook? Zei hij ook op zn Facebook post in de Phuture Noize Fangroup, dat hij met remix bezig is.
Ben dus niet de enige die dit heel graag wil zienLV1 wrote:Een PN remix van halfway there of fantasy or realityGoldenstyle wrote:Phuture Noize toch ook? Zei hij ook op zn Facebook post in de Phuture Noize Fangroup, dat hij met remix bezig is.
Ik heb bij Nigel altijd het idee alsof ie rechtstreeks uit de heavy-metal scene is weggelopen.RTM93 wrote:Ze zijn allebei even lang :p
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Ah, op foto's lijkt het meestal wel zo dat Thomas wat kleiner is dan Nigel. Btw, herinner ik het mij goed dat Thomas hier ergens uit de regio komt? (Goor ofzo)?RTM93 wrote:Ze zijn allebei even lang :p
Gaan we weer net zolang over de lengte van de SZP-leden lullen als dat we over het nieuwe logo van B2S hebben gedaan? H A R D T R A X X 
-
MHardtraxx Veteran
- 14182 posts member since 2013
Hengelo volgens mijPedaalemre wrote:Ah, op foto's lijkt het meestal wel zo dat Thomas wat kleiner is dan Nigel. Btw, herinner ik het mij goed dat Thomas hier ergens uit de regio komt? (Goor ofzo)?RTM93 wrote:Ze zijn allebei even lang :p