Qre8ive schreef:
Scantraxx komt gewoon overal voor omdat ze een populair label zijn met veel bekende artiesten... maar daardoor bepalen hun niet ineens wat hun artiesten met elkaar samen moeten doen enz. Dat doen artiesten gewoon zelf hoor. Verder is het Q-Dance die gewoon bekende artiesten kiest voor anthems/afsluiters, waardoor je al heel snel bij scantraxx of fusion uit komt.
Als je bijvoorbeeld naar zatox kijkt... ik help hem mee met zijn youtube videos e.d., dat heeft q-dance of scantraxx echt niet aan mij gevraagd maar zatox zelf.
Zijn ze niet o.a. zo populair omdat ze door Q gepusht worden op ieder feest? Ik betwijfel of een headhunterz of een brennan heart nog zo populair was geweest als ze net als bijvoorbeeld een activator niet op de grote feesten staan.
De massa bepaald op dit moment de lineups van feesten, maar aangezien de massa alles behalve kritisch is kan o.a. Q-dance zelf bepalen wie er populair word, tenzij iemand heel slecht is, zoals gostosa. Bij de top40 is het net zo, artiesten kopen zendtijd op de grote radiostations, omdat hoe vaker zij hun plaat draaien, des te populairder de plaat is. En zeg niet dat de massa wel kritisch is, want ik kan me niet voorstellen dat je blij bent met telkens dezelfde mensen op ieder feest, die ook nog eens ontzettend voorspelbaar zijn in hun draaiwerk en soms ook nog eens slecht mixen ook.
En je noemt zatox, de mensen die zich een klein beetje verdiept hebben in de hardstyle, zoals bijv de mensen op dit forum prijzen allemaal zatox de lucht in. Eigenlijk al sinds zijn EP van vorig jaar. En waar stond hij sindsdien? Qlimax? Qountdown? InQontrol? Zelfs Defqon, waar zo'n 100 artiesten optreden..
Of is zatox nog niet doorgebroken bij het grote publiek? En wanneer is dat wel het geval? Juist als bijvoorbeeld Q-dance hem promoot door hem veel te boeken.