Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 29 mei 2010 19:47 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
JolleNL schreef:
Jup want 2010 is het jaar van B-front gok ik zo. :P Samen met nog een paar artiesten.

B-Front, Frontliner & Zatox denk ik toch zo

Ik denk dat je daar Psyko Punkz zeker mag bij zetten.
Bericht Geplaatst op 29 mei 2010 21:20 

Hardtraxx Veteran

Hardstylez schreef:
PNXRMX schreef:
JolleNL schreef:
Jup want 2010 is het jaar van B-front gok ik zo. :P Samen met nog een paar artiesten.

Nee. Die zijn zo overschat.. :/
Bericht Geplaatst op 29 mei 2010 22:07 

Donateur

2010 wordt het jaar van Noisecontrollers, Wildstylez en Frontliner. En een beetje van Zatox. Dat hebben Q-dance en Scantraxx van tevoren bepaald.

Weet je ook gelijk wie er op Qlimax staan...
Bericht Geplaatst op 29 mei 2010 23:40 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
2010 wordt het jaar van Noisecontrollers, Wildstylez en Frontliner. En een beetje van Zatox. Dat hebben Q-dance en Scantraxx van tevoren bepaald.

Zatox? :woot:
Bericht Geplaatst op 29 mei 2010 23:59 

Aan het typen...

2010 wordt het jaar van the machine, geck-o en titan voor mij :) en wetende dat er een nieuw album gaat komen, waarschijnlijk ook activator :drool:
Bericht Geplaatst op 30 mei 2010 00:42 

Donateur

Dj Skitzo schreef:
dawasiknie schreef:

Zatox? :woot:

Kunnen ze haast niet meer omheen sinds ze hem hebben overgeslagen voor Inqontrol en Defqon, bovendien is hij onder het overgrootste deel van de liefhebbers intussen de nieuwe held geworden.
Gezien het lijntje tussen Scantraxx, The Prophet en het label van Zatox gaat die de komende tijd overal staan. Maar dat zou niet meer dan volledig terecht zijn ;)
Bericht Geplaatst op 30 mei 2010 00:48 

Hardtraxx Veteran

... je kan lachen als je de WEB van Rock ya Attitude afluistert je Jeroen van Koningsbrugge hoort? xdxdxd
Bericht Geplaatst op 30 mei 2010 01:03 

Hardtraxx Elite

@ tomb wtf? :P leg uit!

wist je dat in dit ongelofelijk foute nummer een sound zit, die verdacht veel lijkt op de synth die Wildstylez heeft gebruikt in No Time To Waste http://www.dumpert.nl/mediabase/966491/e1439e7d/vlaamse_zomerhit_2010.html
Bericht Geplaatst op 30 mei 2010 01:29 

Qre8ive schreef:
dawasiknie schreef:

Weet je ook gelijk wie er op Qlimax staan..

Noisecontrollers gaat dik af ja in mijn ogen.
Bericht Geplaatst op 30 mei 2010 02:39 

Hardtraxxer

:thumbup:
Bericht Geplaatst op 30 mei 2010 04:38 

Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
@ tomb wtf? :P leg uit!

wist je dat in dit ongelofelijk foute nummer een sound zit, die verdacht veel lijkt op de synth die Wildstylez heeft gebruikt in No Time To Waste http://www.dumpert.nl/mediabase/966491/e1439e7d/vlaamse_zomerhit_2010.html

lol idd :P
Bericht Geplaatst op 30 mei 2010 05:15 

Hardtraxx Elite

Edwinn schreef:
Hardstylez schreef:
PNXRMX schreef:

Nee. Die zijn zo overschat.. :/

Wat mij betreft onderschat. Die gasten gaan goed worden als ze deze lijn doorzetten :thumbup:

Qre8ive schreef:
dawasiknie schreef:

Ja alsof Q-Dance en Scantraxx kunnen bepalen wat het publiek leuk moet vinden?

Met het gunnen van anthems / afsluiters op feesten, eigen area's, afspraken over remixes en XQ hebben ze een aardige vinger in de pap. Of het echt gebeurt blijft voor ieder een mysterie natuurlijk, maar dat het zou kunnen als ze het zouden willen: ja lijkt me wel.
Bericht Geplaatst op 30 mei 2010 10:53 

Donateur

Qre8ive schreef:
dawasiknie schreef:

Ja alsof Q-Dance en Scantraxx kunnen bepalen wat het publiek leuk moet vinden?

Ze zijn sterk genoeg om dat te kunnen bepalen bij het huidige publiek, zeker weten. Hoe vaker ze optreden hoe leuker het publiek ze gaat vinden want goed zijn ze toch wel.

Scantraxx schuift een paar artiesten naar voren die bezig zijn met veel producties of een album/ander project en Q-dance geeft ze alle gelegenheid om op te treden, zie Frontliner en Wildstylez. En in het geval van Noisecontrollers: die krijgen wss een eigen XQ dus daar ga je ook nog wel wat van horen.
Bericht Geplaatst op 30 mei 2010 11:32 

Aan het typen...

Qre8ive schreef:
Scantraxx komt gewoon overal voor omdat ze een populair label zijn met veel bekende artiesten... maar daardoor bepalen hun niet ineens wat hun artiesten met elkaar samen moeten doen enz. Dat doen artiesten gewoon zelf hoor. Verder is het Q-Dance die gewoon bekende artiesten kiest voor anthems/afsluiters, waardoor je al heel snel bij scantraxx of fusion uit komt.

Als je bijvoorbeeld naar zatox kijkt... ik help hem mee met zijn youtube videos e.d., dat heeft q-dance of scantraxx echt niet aan mij gevraagd maar zatox zelf.

Zijn ze niet o.a. zo populair omdat ze door Q gepusht worden op ieder feest? Ik betwijfel of een headhunterz of een brennan heart nog zo populair was geweest als ze net als bijvoorbeeld een activator niet op de grote feesten staan.
De massa bepaald op dit moment de lineups van feesten, maar aangezien de massa alles behalve kritisch is kan o.a. Q-dance zelf bepalen wie er populair word, tenzij iemand heel slecht is, zoals gostosa. Bij de top40 is het net zo, artiesten kopen zendtijd op de grote radiostations, omdat hoe vaker zij hun plaat draaien, des te populairder de plaat is. En zeg niet dat de massa wel kritisch is, want ik kan me niet voorstellen dat je blij bent met telkens dezelfde mensen op ieder feest, die ook nog eens ontzettend voorspelbaar zijn in hun draaiwerk en soms ook nog eens slecht mixen ook.
En je noemt zatox, de mensen die zich een klein beetje verdiept hebben in de hardstyle, zoals bijv de mensen op dit forum prijzen allemaal zatox de lucht in. Eigenlijk al sinds zijn EP van vorig jaar. En waar stond hij sindsdien? Qlimax? Qountdown? InQontrol? Zelfs Defqon, waar zo'n 100 artiesten optreden..
Of is zatox nog niet doorgebroken bij het grote publiek? En wanneer is dat wel het geval? Juist als bijvoorbeeld Q-dance hem promoot door hem veel te boeken.
Bericht Geplaatst op 30 mei 2010 11:41 

Aan het typen...

Waarom is Profite nog niet doorgebroken dan? Hij maakt kwalitatief net zulke goede platen als de gemiddelde scantraxx artiest. Zijn platen zijn minstens zo toegankelijk. Toch hoor ik er bijna niemand over.
Ja, zijn platen zijn nou niet echt vernieuwend en nee het is ook totaal niet mijn stijl, maar datzelfde geld voor de meeste scantraxx platen die wel inslaan als een bom.
Enige verschil is dat Profite niet gepromoot wordt door een scantraxx noch door q-dance.

Edit: Ik weet ook wel dat zatox al langer mee gaat dan vandaag de dag. Ik ben dan ook meer fan van zijn oude stijl dan van zijn nieuwe platen. Het punt is alleen, zatox is nu immens populair onder de liefhebbers en hij is op de afgelopen 4-5 grote events van Q-dance gewoon overgeslagen. Jij beweerde immers dat de artiesten in de lineups stonden, omdat ze zo populair zijn. En nu is iemand immens populair en staat er weer een Brennan Heart of een D-Block & S-te-Fan ipv een Zatox.
Dat kan 2 dingen betekenen: 1. Zatox is nog niet doorgebroken bij de massa? Hoe kan dit, hij heeft 3 4-trackers gemaakt en iedere plaat daarvan werd goed ontvangen. Of zou de opinie van de massa misschien toch afhangen van wat Q-dance promoot.
2. Het publiek bepaalt zelf de lineup dus niet, maar Q en zorgt ervoor dat scantraxx artiesten een streepje voor hebben.
Bericht Geplaatst op 30 mei 2010 11:50 

Hardtraxx Addict

http://www.aviopodcast.nl/

AVIO Podcast Episode #05 // Intractable One
01. Alphaverb & Intractable One – Defence Readiness Condition
02. Kai Tracid – Destiny’s Path (Warmduscher Remix)
03. The Prophet & Brennan Heart – Attakk
04. Intractable One – Play The Games (Make The Rules Edit)
05. Williams Syndrome – Emotions
06. Bazzleggerz – Heads Will Be Bootlegged
07. Alphaverb – Back
08. Zany – Angel Of The Sun
09. Crypsis – Oppose The Majors
10. Intractable One – Ginger
11. B-Front & Frontliner – Become The Sky
12. Slim Shore – Syren
13. Alphaverb & Intractable One – More Is What They Get (Shortcut)
14. Geck-o vs Thera – Trespassing
15. Intractable One – Dikke Bleek (Original ‘Drum & Bleek’ Mix)
16. Pendulum – Salt In The Wounds

Kan geen downlaod vinden het is een site player ;)
Bericht Geplaatst op 30 mei 2010 11:54 

Aan het typen...

Maar de huidige top maakt toch ook iedere keer hetzelfde? Op een uitzondering na? Of geld er, als je eenmaal een hit hebt gescoord, dan heb je altijd recht om op de mainstage/iedere gig te staan?
En lees mijn edit ook nog even van de vorige post ;)
Bericht Geplaatst op 30 mei 2010 13:09 

Hardtraxx Veteran

beatproviderseu

RT @Scantraxxnl: @beatproviderseu added to the great list of Artistz at Scantraxx Recordz: http://bit.ly/bJG3Cd 20 minutes ago via TweetDeck

* Reply
* Retweet
Bericht Geplaatst op 30 mei 2010 13:18 

Hardtraxx Veteran

Logisch als je vast bij A2 Records zit. Er staat nog 1 vakje open.. ;)
Bericht Geplaatst op 30 mei 2010 13:21 

Aan het typen...

Wasted Penguinz, maar dat was toch al officieus bekend toch?
Bericht Geplaatst op 30 mei 2010 14:40 

Hardtraxx Veteran

waarom staat er op de blademasterz site, more sooon, of staat dat er altijd al?
Bericht Geplaatst op 30 mei 2010 16:15 

Hardtraxx Veteran

Dj Skitzo schreef:

Blademasterz is er niet meer. Is nu Brennan Heart Live, met MC Da Syndrome. Dus denk niet dat dat nog actueel is.
Bericht Geplaatst op 30 mei 2010 19:32 

Hardtraxx Veteran

Dj Skitzo schreef:

Masterblade. :loving:
Bericht Geplaatst op 30 mei 2010 21:23 

Hardtraxx Veteran

tomb schreef:
... je kan lachen als je de WEB van Rock ya Attitude afluistert je Jeroen van Koningsbrugge hoort? xdxdxd

Nee nee het gaat over je attitude, en die uitspraak ook xd .

Attie-tu-duh
Bericht Geplaatst op 30 mei 2010 23:32 

Hardtraxx Addict

eindelijk! :)
nice, heel erg mooi gedaan
Vorige  1 ... 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen