Dus dan is stemmen voor een competitie ook niet nodig.We can all agree that music is no competition
En wat een grap dat mc villain hier aan mee doet inderdaad, had dan gewoon nog een dj gepakt.
Dus dan is stemmen voor een competitie ook niet nodig.We can all agree that music is no competition
En het enige wat we er mee zouden bereiken is dat die acts populairder worden en dus duurder en exclusiever. Gaan we ze minder vaak zien draaien of krijgen we hogere ticketprijzen.rikraben wrote:Ik snap het niet echt... Is het nou de bedoeling dat iedereen op die 5 acts stemt zodat ze hoger komen of moet ik geloven dat het om hardstyle in zijn geheel gaat?
Volgens mij staat euforische hardstyle juist prima op de kaart. Het enige wat je bereikt is inderdaad meer exclusiviteit en artiesten op tour sturen.Koen wrote:De gedachtegang hierachter snap ik nog wel. Het gaat er gewoon om om (euforische) hardstyle op de kaart te brengen.. En dat is ook al dubbel omdat er al jarenlang namen uit de scene in staan..
Mocht je hier een linkje van kunnen vinden, hook me up.TiMOTHYb wrote:Dat setje van wat jaren terug op WISH was echt legendarisch. Een van de eerste classic setjes terwijl hij onder het draaien over z´n eigen platen stond te MC-en.
Pff of niet. Gevalletje "Wij van Wc-eend adviseren Wc-eend"?TiMOTHYb wrote:wat een hoop onzin bij elkaar zeg, ik word echt te oud voor dit soort brand manager ellende. Maak gwn fatsoenlijke platen en val me niet lastig.
Wel logisch toch, je gaat niet een ander fabrikant als ' beter'. Presenteren als je zelf het type product maakt.Alm1ghty wrote:Pff of niet. Gevalletje "Wij van Wc-eend adviseren Wc-eend"?TiMOTHYb wrote:wat een hoop onzin bij elkaar zeg, ik word echt te oud voor dit soort brand manager ellende. Maak gwn fatsoenlijke platen en val me niet lastig.
Thanks. Even checken.TiMOTHYb wrote:Was trouwens Intents. Volgens mij nooit uitgebracht verder, maar hier een kort stukkie:
View on YouTube
Weer even opgezet! Blijft heel erg vetTiMOTHYb wrote:You're being played, motherfucker. Like a marionette
Zo gek is dat niet hoor, je hoeft maar een comment random comment sectie te openen op FB en je kunt hem terugvindenTiMOTHYb wrote:Haha okay, dan had ik je verkeerd geintepreteerd.![]()
@RTM hey dan heb ik onbewust op je gereageerd op facebook. Toch wel typerend dat de enige reactie waar ik me in kon vinden van een HT lid komt
Daarom vond ik jou whatsapp foto dus totaal niet lijken op de facebook foto van die andere gozer. Heeft hij, of jij dat anoniem-account er ook nog bij?RTM93 wrote:He pas op he!
Er is trouwens nog een Rick ter Maat actief op Facebook. Het enige verschil tussen ons is onze haarkleur maar we zijn verder geen (directe) familie. Sommigen denken nog wel eens dat we dezelfde zijn aangezien we in verschillende hardstyle groepen zitten.
off-topic WjD
Ja lekkah, maat.TiMOTHYb wrote:Mogguh heren alles lekkah?