Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2782, 2783, 2784, 2785, 2786, 2787, 2788 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2018 22:44 

Hardtraxx Newbie

Citaat:
We can all agree that music is no competition

Dus dan is stemmen voor een competitie ook niet nodig.
En wat een grap dat mc villain hier aan mee doet inderdaad, had dan gewoon nog een dj gepakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2018 22:54 

Hardtraxxer

Ik snap het niet echt... Is het nou de bedoeling dat iedereen op die 5 acts stemt zodat ze hoger komen of moet ik geloven dat het om hardstyle in zijn geheel gaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2018 22:55 

Hardtraxx Veteran

De gedachtegang hierachter snap ik nog wel. Het gaat er gewoon om om (euforische) hardstyle op de kaart te brengen.. En dat is ook al dubbel omdat er al jarenlang namen uit de scene in staan..

Maar de keuze voor Villain dan weer niet, had dan eerder bijv. een d-block & s-te-fan, bass modulators gekozen of toch een Radical Redemption aangezien hij ook al langere tijd in de lijst staat. Maak er dan binnen de hardstyle geen onderscheid in zoals nu wel gedaan word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2018 01:05 

Hardtraxx Veteran

rikraben schreef:
Ik snap het niet echt... Is het nou de bedoeling dat iedereen op die 5 acts stemt zodat ze hoger komen of moet ik geloven dat het om hardstyle in zijn geheel gaat?

En het enige wat we er mee zouden bereiken is dat die acts populairder worden en dus duurder en exclusiever. Gaan we ze minder vaak zien draaien of krijgen we hogere ticketprijzen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2018 07:44 

Donateur

Koen schreef:
De gedachtegang hierachter snap ik nog wel. Het gaat er gewoon om om (euforische) hardstyle op de kaart te brengen.. En dat is ook al dubbel omdat er al jarenlang namen uit de scene in staan..

Volgens mij staat euforische hardstyle juist prima op de kaart. Het enige wat je bereikt is inderdaad meer exclusiviteit en artiesten op tour sturen.

Keuze voor Villain in een DJMAG komt mij ook wat vreemd voor. Ik moet wel zeggen dat ik hem sowieso zou nomineren als er 5 acts gekozen moesten worden die de rode lijn hebben gevormd sinds dat ik naar feesten ga. Coone zou daar dan weer absoluut niet bij horen. Villain zou weer eens wat setjes moeten gaan draaien nu hij af en toe ook weer bij een productie betrokken is. Dat setje van wat jaren terug op WISH was echt legendarisch. Een van de eerste classic setjes terwijl hij onder het draaien over z´n eigen platen stond te MC-en. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2018 09:39 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Dat setje van wat jaren terug op WISH was echt legendarisch. Een van de eerste classic setjes terwijl hij onder het draaien over z´n eigen platen stond te MC-en. :D

Mocht je hier een linkje van kunnen vinden, hook me up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2018 09:52 

Donateur

Was trouwens Intents. Volgens mij nooit uitgebracht verder, maar hier een kort stukkie:

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2018 10:17 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
:lol: wat een hoop onzin bij elkaar zeg, ik word echt te oud voor dit soort brand manager ellende. Maak gwn fatsoenlijke platen en val me niet lastig.

Pff of niet. Gevalletje "Wij van Wc-eend adviseren Wc-eend"?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2018 10:25 

Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
TiMOTHYb schreef:
:lol: wat een hoop onzin bij elkaar zeg, ik word echt te oud voor dit soort brand manager ellende. Maak gwn fatsoenlijke platen en val me niet lastig.

Pff of niet. Gevalletje "Wij van Wc-eend adviseren Wc-eend"?

Wel logisch toch, je gaat niet een ander fabrikant als ' beter'. Presenteren als je zelf het type product maakt.

Wij van Microsoft adviseren Apple OS
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2018 10:37 

Donateur

Kom op Nura. Die stemming zou moeten gaan om de beste DJ´s van de wereld. Je kunt nog twisten over de definitie van een DJ maar bedelen om stemmen vanwege de grote solidariteit van de scene en vanwege 'het vooropstellen van familie' is gewoon je reinste onzin. Wat mij betreft is het een soort DVLM stemmen ronselen light. Maar dan zonder de mooie dames met iPads.

Eigenlijk vreemd dat uitgerekend jij het begrijpelijk vindt. Ik kan me nog een rant van je herinneren exact over dit onderwerp (scene moeilijk te penetreren). Daar helpen dit soort initiatieven totaal niet bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2018 11:51 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Was trouwens Intents. Volgens mij nooit uitgebracht verder, maar hier een kort stukkie:

Thanks. Even checken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2018 11:58 

Hardtraxx Veteran

Dat het logisch is betekent niet dat ik het er mee eens ben. Begrijpen staat niet gelijk aan vinden :P Vind het juist helemaal raar om full vin diesel te gaan en dan juist alleen specifiek die artiesten op te noemen. Jooooow de rest zoekt het uit maar wij zijn een hardstyle familie. Je bent een scène met zijn allen.

Verder helemaal eens met je verwoording

Het was slechts een reactie op de vergelijking van Rikkert
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2018 13:32 

Hardtraxx Veteran

Wat ik elders ook heb gereageerd, herhaal ik hier net zo lief nog een keer ; gewoon een leuke proefballon van heren managers om hun acts nog meer te pushen, zodat ze nog meer kunnen cashen. Over de rug van de hardstyle scène notabene.

Gezien de reacties overigens niet al te succesvol.

Maar we zullen het zien in oktober
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2018 13:57 

Donateur

Haha okay, dan had ik je verkeerd geintepreteerd. :)

@RTM hey dan heb ik onbewust op je gereageerd op facebook. Toch wel typerend dat de enige reactie waar ik me in kon vinden van een HT lid komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2018 14:08 

Hardtraxx Veteran

Indoctrinatie
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2018 14:41 

Donateur

You're being played, motherfucker. Like a marionette :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2018 15:57 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
You're being played, motherfucker. Like a marionette :yay:

Weer even opgezet! Blijft heel erg vet :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2018 19:17 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Haha okay, dan had ik je verkeerd geintepreteerd. :)

@RTM hey dan heb ik onbewust op je gereageerd op facebook. Toch wel typerend dat de enige reactie waar ik me in kon vinden van een HT lid komt

Zo gek is dat niet hoor, je hoeft maar een comment random comment sectie te openen op FB en je kunt hem terugvinden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2018 21:56 

Hardtraxx Veteran

He pas op he!

Er is trouwens nog een Rick ter Maat actief op Facebook. Het enige verschil tussen ons is onze haarkleur maar we zijn verder geen (directe) familie. Sommigen denken nog wel eens dat we dezelfde zijn aangezien we in verschillende hardstyle groepen zitten.

off-topic WjD
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2018 08:20 

Hardtraxx Elite

RTM93 schreef:
He pas op he!

Er is trouwens nog een Rick ter Maat actief op Facebook. Het enige verschil tussen ons is onze haarkleur maar we zijn verder geen (directe) familie. Sommigen denken nog wel eens dat we dezelfde zijn aangezien we in verschillende hardstyle groepen zitten.

off-topic WjD

Daarom vond ik jou whatsapp foto dus totaal niet lijken op de facebook foto van die andere gozer. Heeft hij, of jij dat anoniem-account er ook nog bij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2018 10:35 

Donateur

Mogguh heren alles lekkah?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2018 11:00 

Bierkoning

Rick ter Maat wat een bazennaam
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2018 11:39 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Mogguh heren alles lekkah?

Ja lekkah, maat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2018 12:02