wrote:4 Wildstylez - No Time To Waste (Pavelow Remix)wrote:Had ik eigenlijk ook wel bij de sound of defqon verwacht.wrote:jammer dat er geen pavelow op de defqon cd staat
beter kijken![]()
ook goeiemorgen.
zal me ogen ff van het nachtkastje halen
wrote:4 Wildstylez - No Time To Waste (Pavelow Remix)wrote:Had ik eigenlijk ook wel bij de sound of defqon verwacht.wrote:jammer dat er geen pavelow op de defqon cd staat
beter kijken![]()
Had ik stiekem ook op gehoopt!wrote: Ja okee, maar ik heb het over een eigen nummer. Soundflip of Beautifull en rich ofzo
Defqon.1 Festival wordt ook dit jaar weer LIVE uitgezonden op Q-dance Radio.
En net als voorgaande jaren kun je Defqon.1 weer LIVE in de ether volgen op: 105.8FM
In een straal van ongeveer 15 kilometer rond het festivalterrein is Defqon.1 LIVE te ontvangen.
Defqon.1 Festival
Tijd: 11.00 - 23.00
Frequentie: 105.8 FM
Online: http://radio.q-dance.nl
MSN: qdanceradio@live.nl
Defqon.1 Live wordt gepresenteerd door Jeff E.
De programmering van de live-uitzending wordt op de woensdag voor Defqon.1 bekend gemaakt.
Wat is dat voor een kneusje?wrote:Wildstylez - No Time To Waste, official Defqon.1 Anthem (The Viper's Black Mix)
DJMKN93
13 uur geleden
Racist enough title?!
Waar vind ik die?!wrote:wist je dat die mix van Crypsis op de site van Dominator wel iets te lekker is.
SHOWTEK UND BRENNAN HEART.wrote:View on YouTube
BASS ATTACKE!wrote:SHOWTEK UND BRENNAN HEART.wrote:View on YouTube
Wist je dat.. Hij veel vocals voor hun releases zelf doet? (2 Follow, Rock Ya Attitude, Overclipping, Raise Your Hands Up)wrote:Wist je dat... die kale van de Psyko Punkz zelf de vocals van Rock Ya Attitude ingesproken heeft?
JA DIE HOLLANDSE KASEwrote:BASS ATTACKE!wrote:SHOWTEK UND BRENNAN HEART.wrote:View on YouTube
MUSS ICH HABEN!
Nope... wist ik niet.. wist het alleen van Rock Ya Attitude! Maar vind het wel erg vet klinkenwrote:Wist je dat.. Hij veel vocals voor hun releases zelf doet? (2 Follow, Rock Ya Attitude, Overclipping, Raise Your Hands Up)wrote:Wist je dat... die kale van de Psyko Punkz zelf de vocals van Rock Ya Attitude ingesproken heeft?
Misschien las hij het als afkorting voor 'the viper is black'? Ofwel: het gif is zwart?wrote:Wat is dat voor een kneusje?wrote:Wildstylez - No Time To Waste, official Defqon.1 Anthem (The Viper's Black Mix)
DJMKN93
13 uur geleden
Racist enough title?!
Als ik iets diep haat dan zijn het wel mensen die het minste van het geringste racistisch vinden. Het woord "zwart" alleen al, kom op zeg. Sterf
wrote:Wildstylez - No Time To Waste, official Defqon.1 Anthem (The Viper's Black Mix)
DJMKN93
13 uur geleden
Racist enough title?!
@DJMKN93 It's the BLACK mix, because it's a hardcore remix.. The BLACK area at Defqon.1 is the hardcore area..
12 uur geleden
Qdancedotnl
LOL
Wist je al... dat ik dat in ieder geval al wistwrote:Nope... wist ik niet.. wist het alleen van Rock Ya Attitude! Maar vind het wel erg vet klinkenwrote:Wist je dat.. Hij veel vocals voor hun releases zelf doet? (2 Follow, Rock Ya Attitude, Overclipping, Raise Your Hands Up)wrote:Wist je dat... die kale van de Psyko Punkz zelf de vocals van Rock Ya Attitude ingesproken heeft?![]()
+1, In & Out klinkt ook lekkerwrote:Ik net de preview van Put This On Youtube(Wildstylez Remix) op Astral heb beluisterd en hij fucking lekker klinkt