Misschien een nieuw festival met camping?
Dat rondlopen/dwalen daar vind ik altijd zo magisch
Bij daglicht hangt daar een sfeer die bij lange na niet kan tippen aan de sfeer 's nachts
Nuracore wrote:@Q-Dance,
Spoontech bunker dan maar ?
wootum wrote:Wel blij dat ze op de zelfde locatie blijven, Airport Weeze blijft voor mij de gaafste outdoor-locatie!
wootum wrote:Jammer zeg![]()
Wel blij dat ze op de zelfde locatie blijven, Airport Weeze blijft voor mij de gaafste outdoor-locatie!
Theracords Classics/Spoontech bunker for old times sake zou wel een kers op de taart zijnRemi wrote:Als ik ergens nou níet kom voor de muziek is het Q-Base wel. Voor mij is het alleen al de beleving, locatie en sfeer die het tof maken.
Nu Decibel de hardtechno heeft geschrapt hoor ik hier eigenlijk wel op een dikke bunker. Volgens mij was die in 2013 voor het laatst.
Hopen op USB area, op Q-Base 2012 de nodige uren doorgebracht!Remi wrote:Nu Decibel de hardtechno heeft geschrapt hoop ik hier eigenlijk wel op een dikke bunker.
Op Q-Base 2013 toevallig ook deze area ontdekt.Soundmasher wrote:Hopen op USB area, op Q-Base 2012 de nodige uren doorgebracht!Remi wrote:Nu Decibel de hardtechno heeft geschrapt hoop ik hier eigenlijk wel op een dikke bunker.
Ja, zonde, heb daar tijden lang doorgebracht evenals in Into The Dark Lands bunker en Prspct hangar. Was mn laatste Q-base geweest.Remi wrote:Als ik ergens nou níet kom voor de muziek is het Q-Base wel. Voor mij is het alleen al de beleving, locatie en sfeer die het tof maken.
Nu Decibel de hardtechno heeft geschrapt hoor ik hier eigenlijk wel op een dikke bunker. Volgens mij was die in 2013 voor het laatst.
Soundmasher wrote: Hopen op USB area, op Q-Base 2012 de nodige uren doorgebracht!
Grim wrote: Op Q-Base 2013 toevallig ook deze area ontdekt.Daar kwam de uitspraak 'bass moet je niet horen, die moet je voelen' volledig tot zijn recht.
Dus dan kan je in principe met de fiets ernaartoe, toch?Unknown wrote:Helaas is dan ook Het Nest festival vlakbij mij om de hoek, dus dat heeft voor mij de voorkeur.
What can you win?
You get to play a set at the PURPLE
Possible track release at Q-dance presents NEXT
An interview at The Wishlist Agency
Fully arranged trip to Defqon.1
Misschien iets voor Thera? Zodat we 'm alsnog kunnen zienGrim wrote:Er is weer een nieuwe dj contest voor defqon
https://defqon1.nl/en/news/bd44a83c-3f4 ... dj-contest
What can you win?
You get to play a set at the PURPLE
Possible track release at Q-dance presents NEXT
An interview at The Wishlist Agency
Fully arranged trip to Defqon.1
Hard4Us wrote:Misschien iets voor Thera? Zodat we 'm alsnog kunnen zien
Echt geen idee wie Sefa is maar leuk!Svbtwee wrote:... Er een collab komt tussen Sefa en D-Sturb