wildstyleznl
"No Time To Waste" remix done by @djtheviper online now!! Check http://www.youtube.com/user/wildstyleznl
X
Hardtraxxer
217 posts member since 2010
last seen Dec 2016
GE-WEL-DIGwrote:wildstyleznl
"No Time To Waste" remix done by @djtheviper online now!! Check http://www.youtube.com/user/wildstyleznl
Nee in het zever topic, ik had et al gepostwrote:hee kwam ik dat net niet ook ergens tegen?wrote:Twitter Zatox:
... The work in The studio going really well!! But still try to' make some new kind of hardstyle.... I really need new kind of hardstyle!!Anyway, I'm busy also with the liveset for saturday at Emporiu Festival ! Zatox feat The R3bels! Will be a special Live!!!
new tracks topic dacht ik !
S
wrote:wildstyleznl
Dat is pas een line upwrote:... de lineup van de hardstyle stage op Dominator best wel dik is?
The Highway - Raw Hardstyle
Zatox
Chain Reaction
B-Front
Psyko Punkz
The Machine
Max Enforcer
Anagenetic
Alpha²
Tatanka
Live on Stage:
Crypsis
Donkey Rollers
MC Renegade
Godver dies zeker dik
kom die dag om 10 uur terug van vakantie, en die nacht ga ik weer op vakantie.. dus kan hem niet gaan worden.
er moet toch iemand openen, en psyko punkz heeft toch wel wat redelijk harde tracks.
natuurlijk niet vergeleken met de andere dj's die er staan, maar toch
natuurlijk niet vergeleken met de andere dj's die er staan, maar toch
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
ik heb psyko punkz een paar gezien en dat is ook feel my fire under attack en zatox werkjes hoor.. Zaterdag opende ze zelfs met andromedawrote:Dat is pas een line upwrote:... de lineup van de hardstyle stage op Dominator best wel dik is?
Zatox
Chain Reaction
B-Front
Psyko Punkz
The Machine
Max Enforcer
Anagenetic
Alpha²
Tatanka
Live on Stage:
Crypsis
Donkey Rollers
MC Renegademaar serieus... als er 1 niet in het lijstje past dan is het Psyko Punkz wel..
Als PP in het begin staan is het een goede opbouw naar de rest 
ik vind ze redelijk tussen vrolijk en hard in liggen
ik vind ze redelijk tussen vrolijk en hard in liggen
wist je dat bioweapen Max Enforcer - Gold gaat remixen...
twitter ME
twitter ME
Hope everybody likes my new track 'Gold'. Today an interview with b2s online. I'll tweet the link when it's online:)
Really cool stuff! @bioweaponmusic is remixing 'Gold' !!! Hope you got the outtakes mates?
In vervolg:wrote:wist je dat bioweapen Max Enforcer - Gold gaat remixen...
twitter MEHope everybody likes my new track 'Gold'. Today an interview with b2s online. I'll tweet the link when it's online:)Really cool stuff! @bioweaponmusic is remixing 'Gold' !!! Hope you got the outtakes mates?
we're putting a preview online just before Defqon. Release Inc bioweopon remix is first/2nd week of July![]()
wrote:... de lineup van de hardstyle stage op Dominator best wel dik is?
Zatox
Chain Reaction
B-Front
Psyko Punkz
The Machine
Max Enforcer
Anagenetic
Alpha²
Tatanka
Live on Stage:
Crypsis
Donkey Rollers
MC Renegade
Domme ik wil keer zo'n line up op een Hardstyle festival
Psyko Punkz speelt egt wel hard hoor 
Als je niks te doen heb BEL BIOWEAPON OP!
bioweaponmusic
Ok so we go a working phone in Holland! If you feel like calling us between 0900 and 0000, the number is: 0642049843!
Wordt toch een hele opgave voor de HS-DJ's op Dominator, die moeten zich allemaal realiseren dat iedereen daar voor de hardcore komt en eigenlijk haast niemand zit te wachten op hardstyle. Dus ze moeten overtuigen met snelle en harde hardstyle.
Ik ben benieuwd hoe het gaat bevallen. Een hardstyle-tent op een hardcore-feest is toch een beetje een vreemde eend in de bijt...
Ik ben benieuwd hoe het gaat bevallen. Een hardstyle-tent op een hardcore-feest is toch een beetje een vreemde eend in de bijt...
Dominator heeft toch bijna altijd een hardstyle stage gehad? alleen de laatste 2 edities niet..wrote:Wordt toch een hele opgave voor de HS-DJ's op Dominator, die moeten zich allemaal realiseren dat iedereen daar voor de hardcore komt en eigenlijk haast niemand zit te wachten op hardstyle. Dus ze moeten overtuigen met snelle en harde hardstyle.
En dan kreeg je zoiets...wrote: Dominator heeft toch bijna altijd een hardstyle stage gehad? alleen de laatste 2 edities niet..
View on YouTube
Zo moet je het dus niet aanpakken op een hardcore-feest...
Ik ga is bellen. Hahawrote:Als je niks te doen heb BEL BIOWEAPON OP!
bioweaponmusic
Ok so we go a working phone in Holland! If you feel like calling us between 0900 and 0000, the number is: 0642049843!
EDIT
Ze namen ook nog is de telefoon op. Haha
Die kale vertelde van alles over optredens die ze hebben volgend weekend hier in Nederland en ze waren nu in de Scantraxx studio's. Ze waren in ieder geval van plan om wat collab's te doen met onder andere Headhunterz en Scope DJ.
Best lollig dat ie dat zo vertelde tegen me.
Last edited by Dennis Aka Mash on , edited 3 times in total.
Zany & Max Enforcer track, kan nu al niet wachten!wrote:View on YouTube
S
wrote:Ik ga is bellen. Hahawrote:Als je niks te doen heb BEL BIOWEAPON OP!
bioweaponmusic
EDIT
Die kale vertelde van alles over optredens die ze hebben volgend weekend hier in Nederland en ze waren nu in de Scantraxx studio's. Ze waren in ieder geval van plan om wat collab's te doen met onder andere Headhunterz en Scope DJ.
Vorige zaterdag stond ik langs die kale, was ie op hardcore aan het dansen. Nouja, met z'n armpjes zwaaien
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Haha Geniaal!!! Goed gedaan denniswrote:Ik ga is bellen. Hahawrote:Als je niks te doen heb BEL BIOWEAPON OP!
bioweaponmusic
EDIT
Yeah Max Enfocer & Frontliner.. dat gaat knalwerk opleveren!
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Ook vet dat ze dat zomaar doen!