Next Dimensional World kwam ie toch als eerste mee?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Haha de saxguy. Hilarisch die vent. 
Haha ik vind dit gewoon heel knap gedaan mooi werk 
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
View on YouTube
Voor wat het waard is, een disstrack van EZG over JeBroer. De reden daarvoor is dat JeBroer vond dat hij de eerste rapper op hardstyle was. Maar ze zijn het beide niet, overigens, die hardstyle die ze er in verwerken is niet van een hoogstaand niveau imo
Voor wat het waard is, een disstrack van EZG over JeBroer. De reden daarvoor is dat JeBroer vond dat hij de eerste rapper op hardstyle was. Maar ze zijn het beide niet, overigens, die hardstyle die ze er in verwerken is niet van een hoogstaand niveau imo
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 9 days ago
Dus, wanneer gaan ze vechten?Hard4Us wrote:View on YouTube
Welke kant kies JIJ?Hard4Us wrote:View on YouTube
= JeBroerSowieso Jebroer.
Die diss klinkt nergens naar joh
Die diss klinkt nergens naar joh
Iemand bekend met die Vero app? Praktisch alle artiesten hebben het ineens
@BH video,
Dat gitaar stuk met die piano
heel mooi
Dat gitaar stuk met die piano
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 12 days ago
Die cringe reacties onder die YT video's ook altijd.Alm1ghty wrote:Welke kant kies JIJ?Hard4Us wrote:View on YouTube
= JeBroer
= EZG
-
VHardtraxxer
- 91 posts member since 2013
- last seen 2 days ago
Nee, maar lijkt mij een nogal schimmige app: https://www.tijd.be/ondernemen/media-ma ... ro/9987222JeroenB93 wrote:Iemand bekend met die Vero app? Praktisch alle artiesten hebben het ineens
Niet aan beginnen dus. Thanksvuxajoro wrote:Nee, maar lijkt mij een nogal schimmige app: https://www.tijd.be/ondernemen/media-ma ... ro/9987222JeroenB93 wrote:Iemand bekend met die Vero app? Praktisch alle artiesten hebben het ineens
Want een kansloze gast die EZG.
Denken dat je ergens de eerste in bent.
Het mag ook echt geen hardstyle heten.
Denken dat je ergens de eerste in bent.
Het mag ook echt geen hardstyle heten.
Die reacties zijn nog kanslozer. Stel 12 jarige.
-
KHardtraxxer
- 186 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
"Nieuwe" social media app vergelijkbaar met Instagram en Facebook. Grootste verschil is dat Vero (nog) geen advertenties biedt en daarom dus geen gare algoritmes heeft om content te laten zien aan de gebruiker. Je ziet content van wie je volgt, op volgorde van wanneer het geplaatst is, terwijl Instagram eigenlijk bepaalt wat jij wanneer ziet.JeroenB93 wrote:Iemand bekend met die Vero app? Praktisch alle artiesten hebben het ineens
De reden dat alle artiesten Vero willen pushen is kort gezegd dat ze niet hoeven te betalen om hun volgers te bereiken. Iets waar Instagram en FB de laatste tijd erg veel kritiek op krijgen.
Waar de fuck heb ik net naar geluisterd, wat kansloos. Spijtig, want met die 'soort van melo' zou je best nog eens een fatsoenlijke track kunnen maken
Edit: ging over EZG
Edit: ging over EZG
Last edited by sonnebloem on 01 Mar 2018 09:29, edited 1 time in total.
Nou inderdaad.JeroenB93 wrote:Niet aan beginnen dus. Thanksvuxajoro wrote:Nee, maar lijkt mij een nogal schimmige app: https://www.tijd.be/ondernemen/media-ma ... ro/9987222JeroenB93 wrote:Iemand bekend met die Vero app? Praktisch alle artiesten hebben het ineens
Opzich juich ik het wel toe als er diensten zijn zonder reclame, advertenties, algoritmes etc.
maar na het lezen van dat artikel vertrouw je het nu al niet meer.
Het feit dat mensen binnenkort gaan moeten betalen voor het platform gaat ook niet goed zijn voor de gebruikersaantallen.
Dit mag natuurlijk ook wel in een ander perspectief geplaatst worden. Het is niet zo dat Facebook, Twitter, Instagram en Snapchat geen toegang hebben tot persoonlijke informatie, die informatie zullen zij ook echt niet zo snel weg doen. Beetje open deuren intrappen dit artikel.zeke wrote:Nou inderdaad.JeroenB93 wrote:Niet aan beginnen dus. Thanksvuxajoro wrote: Nee, maar lijkt mij een nogal schimmige app: https://www.tijd.be/ondernemen/media-ma ... ro/9987222
Opzich juich ik het wel toe als er diensten zijn zonder reclame, advertenties, algoritmes etc.
maar na het lezen van dat artikel vertrouw je het nu al niet meer.
Ja echt zo lol, iedereen doet alsof ze slim zijn door vero niet te vertrouwen, terwijl FB een van de smerigste bedrijven is als het gaat om privacy.