Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2725, 2726, 2727, 2728, 2729, 2730, 2731 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 01:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Pipa schreef:
JeroenB93 schreef:
Zal je zien dat 1 van z'n nieuwe tracks in de trailer van Defqon zal zitten ofzo.

Over Defqon gesproken, krijgen we daar binnenkort niet een bericht over toevallig?

Weekend is al bekend, het enige waar ze nog mee bezig zijn is die donderdag


Leuk hoor het idee van een lang feest, maar ik snap het idee van die donderdag niet zo goed. Het gros van Nederland moet gewoon werken op die dagen namelijk. Waarom is dat zo'n must om er bij te hebben.

Oprecht benieuwd van mensen die er echt animo voor hebben.


Niet alleen dat, voor mensen die een studie volgen is t ook kut. Als ik 2 dagen niet kom mis ik gelijk een hoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 01:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Ik ben meer benieuwd hoe de closing op de zondag er uit gaat zien, nu eigenlijk alle Legends al voorbij zijn gekomen.


Spobbertiet schreef:
Ik gok 1,5 uur Showtek

Ik vermoed ook dat het Showtek gaat zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 09:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Pipa schreef:
JeroenB93 schreef:
Zal je zien dat 1 van z'n nieuwe tracks in de trailer van Defqon zal zitten ofzo.

Over Defqon gesproken, krijgen we daar binnenkort niet een bericht over toevallig?

Weekend is al bekend, het enige waar ze nog mee bezig zijn is die donderdag


Leuk hoor het idee van een lang feest, maar ik snap het idee van die donderdag niet zo goed. Het gros van Nederland moet gewoon werken op die dagen namelijk. Waarom is dat zo'n must om er bij te hebben.

Oprecht benieuwd van mensen die er echt animo voor hebben.


Ik hoop echt dat ze die donderdag er niet bij gaan trekken. 4 dagen is voor mij weer net iets te veel van het goede. Dan kan ik er natuurlijk voor kiezen om pas op de vrijdag te gaan, maar de opening zal dan ook een dag eerder plaatsvinden en de sfeer die daar dan hangt is niet te vergelijken met de andere dagen. Dan zou ik dus 3 'normale' festivaldagen hebben..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Millard Fillmore schreef:
JeroenB93 schreef:
Zal je zien dat 1 van z'n nieuwe tracks in de trailer van Defqon zal zitten ofzo.

Over Defqon gesproken, krijgen we daar binnenkort niet een bericht over toevallig?

Mooi bruggetje. Denk dat Headhunterz wel een prominente plek krijgt tijdens Defqon dit jaar

Dat 'ie op de main staat is wel een zekerheidje..
Alleen de vraag is op welke dag en welk tijdstip? Overdag op de RED lijkt me qua sfeer toch zonde van zo'n hype (van wat er nog van over is). Begin van de avond denk ik zelf


Als ze een beetje durven zetten ze hem gewoon op een normale tijd, de mensen komen dan toch wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
JeroenB93 schreef:
Zal je zien dat 1 van z'n nieuwe tracks in de trailer van Defqon zal zitten ofzo.

Over Defqon gesproken, krijgen we daar binnenkort niet een bericht over toevallig?

Weekend is al bekend, het enige waar ze nog mee bezig zijn is die donderdag

Welk weekend zou dat dan zijn? Ik hoor dit meerdere mensen zeggen, maar kan nergens een goede bron vinden, vooral vermoedens op doorverkooopsites van tickets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Broken Balance schreef:
Pipa schreef:
Weekend is al bekend, het enige waar ze nog mee bezig zijn is die donderdag


Leuk hoor het idee van een lang feest, maar ik snap het idee van die donderdag niet zo goed. Het gros van Nederland moet gewoon werken op die dagen namelijk. Waarom is dat zo'n must om er bij te hebben.

Oprecht benieuwd van mensen die er echt animo voor hebben.


Ik hoop echt dat ze die donderdag er niet bij gaan trekken. 4 dagen is voor mij weer net iets te veel van het goede. Dan kan ik er natuurlijk voor kiezen om pas op de vrijdag te gaan, maar de opening zal dan ook een dag eerder plaatsvinden en de sfeer die daar dan hangt is niet te vergelijken met de andere dagen. Dan zou ik dus 3 'normale' festivaldagen hebben..


Het hele idee van de donderdag is druktespreiding. Andere festivals hebben dit al jaren zo (lowlands etc). Er zal donderdag dan ook geen programmering zijn, waardoor mensen die vrij zijn smiddags al kunnen komen, en de kantoorpikkies en schoolgangers zonder stress savonds hun tentje op kunnen zetten, zonder bang te zijn een of andere opening te missen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 10:38 
 
Hardtraxxer

Lekker, dan kun je vrijdag helemaaaal achteraan op de camping gaan staan.
Dit jaar wordt m'n 8e Defqon, maar als het 4 dagen wordt skip ik 'm helemaal. Ik ga niet 4 dagen 'weekend', da's gewoon echt teveel van het goede. En alleen de zaterdag of 2-3 dagen is ook niet van je het ivm spreiding van alle artiesten en de sfeer op de Gathering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 11:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Pipa schreef:
JeroenB93 schreef:
Zal je zien dat 1 van z'n nieuwe tracks in de trailer van Defqon zal zitten ofzo.

Over Defqon gesproken, krijgen we daar binnenkort niet een bericht over toevallig?

Weekend is al bekend, het enige waar ze nog mee bezig zijn is die donderdag

Welk weekend zou dat dan zijn? Ik hoor dit meerdere mensen zeggen, maar kan nergens een goede bron vinden, vooral vermoedens op doorverkooopsites van tickets.

Ik ga gewoon uit van 22-24 juni. Het is de laatste jaren namelijk altijd rond die datum
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 12:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Da tweekaz komen met een album & starten hun eigen label met Darren Styles genaamd Electric Fox.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 12:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Pipa schreef:
JeroenB93 schreef:
Zal je zien dat 1 van z'n nieuwe tracks in de trailer van Defqon zal zitten ofzo.

Over Defqon gesproken, krijgen we daar binnenkort niet een bericht over toevallig?

Weekend is al bekend, het enige waar ze nog mee bezig zijn is die donderdag

Welk weekend zou dat dan zijn? Ik hoor dit meerdere mensen zeggen, maar kan nergens een goede bron vinden, vooral vermoedens op doorverkooopsites van tickets.


Wij zijn ook uitgegaan van het weekend van 22 juni. Zou redelijk kut zijn als het een weekend vroeger/later valt, want we hebben reeds een huisje geboekt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel opvallend. Normaliter is het de laatste paar jaar tegelijk met Awakenings, maar die is een weekendje later. Ik hoop in ieder geval dat ze snel iets officieel bekend maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 13:01 
 
Hardtraxx Addict

Royvn_ schreef:
Da tweekaz komen met een album & starten hun eigen label met Darren Styles genaamd Electric Fox.

Had niet verwacht dat ze Dirty Workz ooit zouden verlaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 13:42 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Oprecht benieuwd van mensen die er echt animo voor hebben.

Omdat het qua verkeer echt met het jaar erger wordt. 5 jaar geleden reden wij om 10:30 uit Enschede weg, stonden we op veld 1. Afgelopen jaar reden we omstreeks dezelfde tijd weg, stonden we op veld 6 :P Iedereen bedenkt zich ieder jaar dat ze eerder weg moeten, dat houdt een keer op natuurlijk.

Alhoewel zo'n donderdag zonder programmering me nou ook niet heel veel lijkt. Uiteindelijk eindig je toch weer zo dronken als een garnaal in je tent 's avonds en ben je vrijdag al naar de tering. Moet het weekend nog beginnen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 13:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ja het verkeer meer verdelen snap ik wel inderdaad vanuit Q.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 13:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ja het verkeer meer verdelen snap ik wel inderdaad vanuit Q.


Dit snap ik wel. Maar een hele vrijdag open en de camping vanaf de donderdag al open zou de ticketprijs ook niet ten goede komen lijkt mij. Ik zie mezelf ook zeker niet de donderdag al aankomen, maar je zou dan zeker wel volle pond moeten betalen voor een weekend ticket. Ik ben er zeker geen voorstander van, maar kan t ergens wel begrijpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 13:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik zie inderdaad wel dat ze de ticketprijs hierdoor omhoog gooien. Want als je het verkeer en de drukte wilt verdelen ga je een donderdag tm zondag ticket niet duurder dan een vrijdag tm zondag ticket maken. Want dan zal het gros kiezen voor Vr tm Zo denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 14:09 
 
Hardtraxx Veteran

Het inzetten van de donderdag is denk ik ook puur voor het verspreiden van verkeer. Lokale bevolking die moet ook wel helemaal gek worden die vrijdag dat alles vast staat.

Wat betreft de datum, ik heb aantal printscreens voorbij zien komen dat Q-dance privé berichten heeft gestuurd naar mensen die vroegen om de datum. Dus vandaar.

Eerst keer Defqon in een huisje! :thumbsup: Dikke prima, niet heel duur maar wel gewoon ideaal met hygiene etc
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al meerdere keren mails zien voorbij komen van mensen die gestuurd hebben naar Q-Dance en antwoord gekregen dat Defqon in het weekend van 23 juni plaats vind.

Broken Balance schreef:
Ik zie inderdaad wel dat ze de ticketprijs hierdoor omhoog gooien. Want als je het verkeer en de drukte wilt verdelen ga je een donderdag tm zondag ticket niet duurder dan een vrijdag tm zondag ticket maken. Want dan zal het gros kiezen voor Vr tm Zo denk ik.


Als je zelfs met een hogere ticketprijs voor donderdag tem zondag werkt dan gaat het zeker een merkbare impact hebben op het verkeer. Als er enkele duizenden voor de donderdag optie kiezen dan heb je toch weer een hele hoop auto's minder op vrijdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nja een hele tijd geleden las ik ergens een interview met mensen van Q.
Die spraken toen van een warmup dag op donderdag (zoals die nu op vrijdag plaatsvind) en de vrijdag zou dan een volle dagprogrammering krijgen.

Die verspreiding ben ik alleen maar voor.

Een paar jaar geleden stond ik de vrijdag een uur voor de opening van de camping al in Biddinghuizen en toen stond ik vooraan in de rij. En vervolgens een mooi plekje op campingveld 1.

Vorig jaar een uur van te voren en de rij begon ergens op de parkeerplaats. Heb toen maar eieren voor m'n geld gekozen en meteen naar 5 gelopen, die begon toen net vol te lopen.

Ergens houdt het idd een keer op want niemand wil op veld 6 eindigen en we willen allemaal ons tentje op hebben gezet voordat de pre-party begint...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Ergens houdt het idd een keer op want niemand wil op veld 6 eindigen en we willen allemaal ons tentje op hebben gezet voordat de pre-party begint...

6 vind ik prima hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 16:50 
 
Hardtraxx Veteran

Headhunter z'n minialbum bevat 7 tracks en de deadline is deze week. :corn:

Bron: z'n ig story
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 16:57 
 
Hardtraxx Addict

Pedaalemre schreef:
Headhunter z'n minialbum bevat 7 tracks en de deadline is deze week. :corn:

Bron: z'n ig story


Path of the Hunter
On the Block
Levitate
Our Church
Rescue Me
Takin it Back
Destiny(?)

Volgens mij heeft hij deze klaar liggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 17:02 
 
Hardtraxx Veteran

Nijidik schreef:
Pedaalemre schreef:
Headhunter z'n minialbum bevat 7 tracks en de deadline is deze week. :corn:

Bron: z'n ig story


Path of the Hunter
On the Block
Levitate
Our Church
Rescue Me
Takin it Back
Destiny(?)

Volgens mij heeft hij deze klaar liggen


Jep dat zal de tracklist wel worden. Hoop wel dat die Megasound, Doomed & Sacrifice remixes dan op een remix EP komen ipv dat dat ook weer 3 jaar duurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mag dan toch hopen dat Destiny er niet op komt, maar gewoon een nieuwe nog niet gehoorde track. Anders best teleurgesteld
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 17:06 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Mag dan toch hopen dat Destiny er niet op komt, maar gewoon een nieuwe nog niet gehoorde track. Anders best teleurgesteld


Dit trouwens. Uberhaupt al geen fan van het 'ik pleur gereleasde platen later alsnog op m'n album' gedoe.
Vorige  1 ... 2725, 2726, 2727, 2728, 2729, 2730, 2731 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen