Ja dat is eigenlijk wel een grotere kans. Ff over het hoofd gezienNightFly013 wrote:Of RebirthRoyAPO wrote:Mogelijkheid dat ze het intents anthem gaan maken misschien
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ze hebben al vaker in de studio gezeten na Persuit of Thunder en als ik me niet vergis heeft er al een flinke tease op Insta story gestaan
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Degos & Re-Done album announcement.
Bron: Insta.
Bron: Insta.
Dat moet goud wordenR_vd wrote:Myst & Sound Rush een nieuwe collab gaan draaien op Hard Bass
Sound Rush op FB:
"Please let it be Hard Bass so we can premiere this track!
100% Emotional"
Gaan de zaken slecht bij Frontliner dat ie het de hele tijd alleen maar over hardstyle heeft? (en de mensen een beetje naar hem toe wil trekken)

-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 10 days ago
Is Q niet degene die Hardstyle als merknaam heeft geregistreerd?sonnebloem wrote:Gaan de zaken slecht bij Frontliner dat ie het de hele tijd alleen maar over hardstyle heeft? (en de mensen een beetje naar hem toe wil trekken)
https://register.boip.int/bmbonline/det ... ID=1513768Basshunterzz wrote:Is Q niet degene die Hardstyle als merknaam heeft geregistreerd?sonnebloem wrote:Gaan de zaken slecht bij Frontliner dat ie het de hele tijd alleen maar over hardstyle heeft? (en de mensen een beetje naar hem toe wil trekken)
Wat zou die merknaam registratie überhaupt nog voor waarde hebben, nu de hele scene zo heet.
bedrukken van kleding bijv, en dat de scene de term ook bevat, tjaTiMOTHYb wrote:Wat zou die merknaam registratie überhaupt nog voor waarde hebben, nu de hele scene zo heet.
Manier om relevant te blijven nu die geboycot wordt, denk ik.sonnebloem wrote:Gaan de zaken slecht bij Frontliner dat ie het de hele tijd alleen maar over hardstyle heeft? (en de mensen een beetje naar hem toe wil trekken)
Vind dat een beetje droevig eigenlijk. Nu die misschien minder boekingen heeft het op de term hardstyle gooien en zo mensen aan je te binden. Ga muziek maken en zorg dat het niet teveel op elkaar lijkt, dat maakt je pas echt interessant ipv dit sneue gedoeAlm1ghty wrote:Manier om relevant te blijven nu die geboycot wordt, denk ik.sonnebloem wrote:Gaan de zaken slecht bij Frontliner dat ie het de hele tijd alleen maar over hardstyle heeft? (en de mensen een beetje naar hem toe wil trekken)
The Pitcher:
View on Facebook
View on Facebook
Album met de unreleased classic spul dusSvbtwee wrote:The Pitcher:
View on Facebook
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 10 days ago
RAW mag je ook overal uitdragen, maar zodra je het op een kledingstuk zet heb je G-Star op je dakTiMOTHYb wrote:Wat zou die merknaam registratie überhaupt nog voor waarde hebben, nu de hele scene zo heet.
Summertime (The Pitcher Re-Amp) kan er maar beter op staan.
Hoop zo op "Keep It Up" 
S/o naar Yannick ook.
S/o naar Yannick ook.
Pareltje is dat ja.MelvinFR wrote:Hoop zo op "Keep It Up"
S/o naar Yannick ook.
Kom je er nog goed vanaf, eigenlijk zou je dan gewoon geliquideerd moeten worden..Basshunterzz wrote:RAW mag je ook overal uitdragen, maar zodra je het op een kledingstuk zet heb je G-Star op je dakTiMOTHYb wrote:Wat zou die merknaam registratie überhaupt nog voor waarde hebben, nu de hele scene zo heet.
Voormalige Matrix word gesloopt voor een nieuwe McDonalds 
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Kan ik dus zeggen dat ik waus was op precies dezelfde plek als dat ik een big Mac eet.Nuracore wrote:Voormalige Matrix word gesloopt voor een nieuwe McDonalds
xdxdxdMillard Fillmore wrote:Kan ik dus zeggen dat ik waus was op precies dezelfde plek als dat ik een big Mac eet.Nuracore wrote:Voormalige Matrix word gesloopt voor een nieuwe McDonalds
Even losstaand van de rechten op hardstyle, maar wie heeft dat gemaakt?sonnebloem wrote:Gaan de zaken slecht bij Frontliner dat ie het de hele tijd alleen maar over hardstyle heeft? (en de mensen een beetje naar hem toe wil trekken)
Hier word ik blij vanSvbtwee wrote:The Pitcher:
View on Facebook