Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2010 11:02 

Donateur

Rik schreef:
Dat zal best, maar dan mag ie 't best draaien vind ik... -.-

Doet ie ook wel hoor.
Pak zijn sets van IQ, Qlimax of Defqon bijvoorbeeld erbij. Hij is er niet vies van om regelmatig een oude (meestal Saifam-) track te draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2010 18:13 

de nieuwe Psyko Punkz tracks knallen :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2010 08:27 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Rik schreef:

Doet ie ook wel hoor.
Pak zijn sets van IQ, Qlimax of Defqon bijvoorbeeld erbij. Hij is er niet vies van om regelmatig een oude (meestal Saifam-) track te draaien.

Qlimax: 1 nummer van 2007, voor de rest alleen 2009/2010
In Qontrol: Was ik in de IGI, en niet opgenomen.
Defqon: 1 track van 2004(HC), 1 track van 2006, rest 2008/2009/2010

Nou, ik vind dat hij dan wel wat meer mag draaien dan 1 nummer per set, daarbij kan ik het ook nog niet echt oud noemen....
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2010 10:39 

Citaat:
Wist je dat ...

ze voor haghorst spektakel Zatox proberen te regelen voor de line up :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2010 11:50 

Donateur

Rik schreef:
dawasiknie schreef:
Rik schreef:

Doet ie ook wel hoor.

Qlimax: 1 nummer van 2007, voor de rest alleen 2009/2010
In Qontrol: Was ik in de IGI, en niet opgenomen.
Defqon: 1 track van 2004(HC), 1 track van 2006, rest 2008/2009/2010

Nou, ik vind dat hij dan wel wat meer mag draaien dan 1 nummer per set, daarbij kan ik het ook nog niet echt oud noemen....

Op IQ draaide hij Got To Be There en Salamandra en volgens mij nog een ouder nummer, op Qlimax draaide hij Just A Detail (staat 2009 bij maar dat is gewoon een TBY-mix uit 2006) en Step into the Party. Op Defqon was er buiten Headwave en Prednison Attack idd vrij weinig te beleven qua ouder werk...
Echter vergeleken met de rest van de Scantraxx-crew (op Frontliner na, die wil ook nog wel eens een oud nummer draaien) of andere Defqon-mainstage-artiesten als Noisecontrollers ofzo... is dat al heel wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2010 13:32 

Vik schreef:
stefaneke schreef:
Citaat:
Wist je dat ...

Bij haghorst spektakel ze Zatox proberen te regelend voor de line up :yay:

:worship:
Dat zou echt supervet zijn! Vorig jaar was ook al echt super met Wildstylez, Deepack, Alphaverb en The Frequencerz! :thumbup:

Kheb ook wat gehoord over Ran-D (L).

Ran-D Twitter:

Citaat:
Just worked on a new track together with my mate Redixx. it's a special track for his brother Koen, who recently has been taken away from us.

Citaat:
This week I hope to finish my track with redixx
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2010 13:35 

Donateur

Hahahhaha respect voor die sig stefaneke :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2010 13:44 

Donateur

Mol schreef:
Hahahhaha respect voor die sig stefaneke :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2010 13:50 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Echter vergeleken met de rest van de Scantraxx-crew (op Frontliner na, die wil ook nog wel eens een oud nummer draaien) of andere Defqon-mainstage-artiesten als Noisecontrollers ofzo... is dat al heel wat.

Ja, daar heb je gelijk in. Jammer genoeg. En over hhz, los van de rest, vind ik 2 tracks op een set nog te weinig. (om over de anderen dus maar niet te spreken :thumbdown: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2010 17:21 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
dawasiknie schreef:

Ja, daar heb je gelijk in. Jammer genoeg. En over hhz, los van de rest, vind ik 2 tracks op een set nog te weinig. (om over de anderen dus maar niet te spreken :thumbdown: )

Ik vind 2 tracks op een uur prima hoor, voor een Headhunterz set. Je zou maar een grote fan zijn van Headhunterz tracks, hem een keertje gaan zien, en alleen maar early horen die je niet kent en niet leuk vindt. Ik zie liever 1 of 2 oude tracks in een Headhunterz set, maar meer early DJs in de lineup, dan dat ze alleen 'nu' namen boeken die early moeten gaan draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2010 19:34 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Rik schreef:
dawasiknie schreef:

Ik vind 2 tracks op een uur prima hoor, voor een Headhunterz set. Je zou maar een grote fan zijn van Headhunterz tracks, hem een keertje gaan zien, en alleen maar early horen die je niet kent en niet leuk vindt. Ik zie liever 1 of 2 oude tracks in een Headhunterz set, maar meer early DJs in de lineup, dan dat ze alleen 'nu' namen boeken die early moeten gaan draaien.

Nou ik vind het verschil tussen 2 tracks en allemaal oude tracks wel heel groot...
Ik zou half om half wel leuk vinden, hij kan ja ook oude hhz platen draaien (dat heeft 'm tenslotte die fans opgeleverd). En aangezien het huidige aanbod (op grootte feesten) vooral nu- dj's is vind ik dat hun best wat meer early erbij mogen draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2010 20:45 

Donateur

Scope DJ draait veel Early. Op XQ headhunterz opende hij met een early set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2010 20:52 

Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:
Scope DJ draait veel Early. Op XQ headhunterz opende hij met een early set.

Die keren dat ik 'm gehoord heb dus nét niet. Maar zal 't onthouden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2010 21:38 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Nou ik vind het verschil tussen 2 tracks en allemaal oude tracks wel heel groot...
Ik zou half om half wel leuk vinden, hij kan ja ook oude hhz platen draaien (dat heeft 'm tenslotte die fans opgeleverd). En aangezien het huidige aanbod (op grootte feesten) vooral nu- dj's is vind ik dat hun best wat meer early erbij mogen draaien.

Dat zou hij juist inderdaad kunnen doen om het 'oude' gehalte wat te vergroten. Af en toe gewoon een Scantraxx Rootz of Speakafreak, etc. er in gooien, of ander ouder Scantraxx materiaal. Iig wat meer uit de periode 2006-2007, dat te nieuw is om in een early set gedraaid te worden, maar vaak toch links gelaten wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2010 21:54 

Hardtraxxer

Ze moeten echt een kappen met muziek onder die filmpjes te plakken, haalt de hele sfeer weg.. koop gewoon een fatsoenlijke mic en neem het op..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2010 22:48 

Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:

Ran-D Twitter:

Citaat:
Just worked on a new track together with my mate Redixx. it's a special track for his brother Koen, who recently has been taken away from us.

Citaat:
This week I hope to finish my track with redixx

Redixx draaidt bij ons in de plaatselijke disco altijd heel goed! (Soms beter dan een gast DJ zoals een deepack). Ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 11:22 

Hardtraxx Veteran

... Arjan van de Noisecontrollers vandaag jarig is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 12:02 

Hardtraxx Veteran

tomb schreef:

Dan gaan we even de vlag buitenhangen voor deze koning!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 13:29 

Hardtraxx Veteran

FRArnold schreef:
tomb schreef:

Deze koning? Die gast is echt een lutser. Draaien kan hij niet en zijn maatje Bas produceert 90%.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 13:34 

Donateur

Gangsterdwerg schreef:
FRArnold schreef:
tomb schreef:

Deze koning? Die gast is echt een lutser. Draaien kan hij niet en zijn maatje Bas produceert 90%.

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 13:40 

Donateur

Gangsterdwerg schreef:
FRArnold schreef:
tomb schreef:

Oh ja fuck, was al lang vergeten dat jij heel de tijd naast Bas in de studio zat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 13:48 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
FRArnold schreef:
tomb schreef:

Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 13:57 

Donateur

... Time To Rave, Welcome to the Recordshop & Kick My Brain digitaal te verkrijgen zijn op Beatport ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 13:57 

Hardtraxx Veteran

Kryptica schreef:
... Time To Rave, Welcome to the Recordshop :woot: & Kick My Brain digitaal te verkrijgen zijn op Beatport ?

Full ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 14:02 

Donateur

Kryptica schreef:
... Time To Rave, Welcome to the Recordshop & Kick My Brain digitaal te verkrijgen zijn op Beatport ?

:woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot:
EINDELIJK
Vorige  1 ... 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen