... Er iemand is overleden op Knockout Circuz.
Bron: http://www.dailymail.co.uk/news/article ... tival.html
Nee, want ik vind geen enkel nummer van hun vet. Het klinkt inderdaad als een mengelmoes van E-Force en Warforce. Ik heb niks met Warface, maar wel met E-Force. Maar ik hoor alleen het standaard screechfest truukje van E-Force terug, Warface kan niks anders dan dat. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik bij alle artiesten die ik normaal kan waarderen die een collab hebben met Warface, de collab verschrikkelijk vind.Rickzel wrote:Ooit een set van ze bijgewoond BB? Ik ging er ook heen met het idee dat het liveact nummertje zoveel zou worden, maar het was oprecht een hele vette act vol met drive en geen gekke verkleedpartij oid.
Ik weet dat jij niks met Warface hebt dus je zou dit ongetwijfeld ook niet vet vinden, maar het had wel alles wat een liveact had moeten zijn. Zat veel moeite in de nieuwe tracks telkens, en was erg vet dat je zo overduidelijk de mengelmoes tussen E-Force & Warface kon horen.
Heb ze 3 keer gezien en 3 keer vond ik het echt heel erg vet
Vind het overigens wel verstandig dat ze er nu (al) weer mee stoppen. De rek gaat er natuurlijk ook snel uit na zoveel tracks samen gemaakt te hebben.
Sensatie weer in je bericht.Svbtwee wrote:... Er iemand is overleden op Knockout Circuz.
al die foto's ookRTM93 wrote:Sensatie weer in je bericht.Svbtwee wrote:... Er iemand is overleden op Knockout Circuz.
Iemand is buiten het terrein gestruikeld over een groep mensen die op de stoep zaten en hij belande op zijn hoofd. Die verwonding was uiteindelijk genoeg om te komen overlijden.
ja had ik kunnen weten, snap verder ook wel dat je de muziek niet vet vind als je Warface super kut vindBroken Balance wrote:Nee, want ik vind geen enkel nummer van hun vet. Het klinkt inderdaad als een mengelmoes van E-Force en Warforce. Ik heb niks met Warface, maar wel met E-Force. Maar ik hoor alleen het standaard screechfest truukje van E-Force terug, Warface kan niks anders dan dat. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik bij alle artiesten die ik normaal kan waarderen die een collab hebben met Warface, de collab verschrikkelijk vind.Rickzel wrote:Ooit een set van ze bijgewoond BB? Ik ging er ook heen met het idee dat het liveact nummertje zoveel zou worden, maar het was oprecht een hele vette act vol met drive en geen gekke verkleedpartij oid.
Ik weet dat jij niks met Warface hebt dus je zou dit ongetwijfeld ook niet vet vinden, maar het had wel alles wat een liveact had moeten zijn. Zat veel moeite in de nieuwe tracks telkens, en was erg vet dat je zo overduidelijk de mengelmoes tussen E-Force & Warface kon horen.
Heb ze 3 keer gezien en 3 keer vond ik het echt heel erg vet
Vind het overigens wel verstandig dat ze er nu (al) weer mee stoppen. De rek gaat er natuurlijk ook snel uit na zoveel tracks samen gemaakt te hebben.
Al eens eerder gezegd maar Triax en destijds in verlengde Warface hebben me op een handjevol uitzonderingen na nooit kunnen boeien. Het klinkt altijd zo... standaard. Niks springt er uit, het is een kick en een riedeltje, en dat dan x50. Dit was bij Triax ook al zo, niks stak er bovenuit. En dat hoor ik in Warforce ook terug.
Alle nummers lijken op elkaar, amper verschil in sounds, ze kunnen live best wel een leuke act er op gooien maar ik kom toch vooral voor de muziek. Als dat me al niet aanspreekt dan steek ik mijn energie liever ergens anders in.
Geen 3x 30 seconden trailer? Dan wordt het sws niks die hele act nietsonnebloem wrote:Energyzed net een bericht gedeeld van zijn alias NRGZD, die ook hardstyle maakt. Waarom met een andere naam verder gaan? Als dit al een keer geplaatst is, scusi.
heb je ondertussen al bijgehouden hoe vaak ik die fout heb gemaakt ?TiMOTHYb wrote:Vermeiden? Ga je er dan met lippenstift op zitten tekenen ofzo?RTM93 wrote: dan vermeid ik die set liever.
Godzijdank. Ik moet er echt wel beter op gaan letten, want als ik die zoekresultaten teruglees is vermijden ondertussen een hobby van mij geworden.TiMOTHYb wrote:Nee, maar je bent blijkbaar niet de enige![]()
https://hardtraxx.com/search.php? ... mit=Zoeken
makrooy wrote:defqon legend set komt de 24e uit

Pedaalemre wrote:Audiofreq heeft zojuist al z'n social media profielen verwijderd. Las laatst dat ie persoonlijke problemen had / wou stoppen met Hardstyle? Desalniettemin een vrij zware beslissing, alle followers die die heeft opgebouwd zijn nu weg? Als hij nu hier later op terugkomt is hij voor veel boekingskantoren een 'nobody' lijkt me, los van degenen die hem al kennen.
Maar hoe zit dat met insta, twitter, etc?kbm_ wrote:Pedaalemre wrote:Audiofreq heeft zojuist al z'n social media profielen verwijderd. Las laatst dat ie persoonlijke problemen had / wou stoppen met Hardstyle? Desalniettemin een vrij zware beslissing, alle followers die die heeft opgebouwd zijn nu weg? Als hij nu hier later op terugkomt is hij voor veel boekingskantoren een 'nobody' lijkt me, los van degenen die hem al kennen.
Als je je FB profiel deactiveert dan verdwijnen ook je pagina(s) totdat je weer inlogt.
Hoeft dus helemaal niet definitief te zijn
Op Reddit heeft hij al z'n comments gewijzigd naar "." en daarna z'n account gewist...kbm_ wrote:Pedaalemre wrote:Audiofreq heeft zojuist al z'n social media profielen verwijderd. Las laatst dat ie persoonlijke problemen had / wou stoppen met Hardstyle? Desalniettemin een vrij zware beslissing, alle followers die die heeft opgebouwd zijn nu weg? Als hij nu hier later op terugkomt is hij voor veel boekingskantoren een 'nobody' lijkt me, los van degenen die hem al kennen.
Als je je FB profiel deactiveert dan verdwijnen ook je pagina(s) totdat je weer inlogt.
Hoeft dus helemaal niet definitief te zijn
Dat is dus iets eerder gebeurt.Vroeg in 2018 neemt de dj zich voor om even helemaal te stoppen.