Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2707, 2708, 2709, 2710, 2711, 2712, 2713 ... 3045  Volgende
Bericht Geplaatst op 18 dec 2017 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

... Er iemand is overleden op Knockout Circuz.
Bron: http://www.dailymail.co.uk/news/article ... tival.html
Bericht Geplaatst op 18 dec 2017 18:03 
 
Hardtraxx Veteran

Tja daar hebben ze toch nog steeds niet zo'n scene als hier. Gelijk all in bij een feestje :P
Bericht Geplaatst op 18 dec 2017 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

EDIT: idd wat Emre zegt >.< Energyzed reageert in Release topic hier over*
Bericht Geplaatst op 18 dec 2017 18:37 
 
Hardtraxx Veteran

Verkeerde post gequote denk ik :P
Bericht Geplaatst op 18 dec 2017 19:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ooit een set van ze bijgewoond BB? Ik ging er ook heen met het idee dat het liveact nummertje zoveel zou worden, maar het was oprecht een hele vette act vol met drive en geen gekke verkleedpartij oid.

Ik weet dat jij niks met Warface hebt dus je zou dit ongetwijfeld ook niet vet vinden, maar het had wel alles wat een liveact had moeten zijn. Zat veel moeite in de nieuwe tracks telkens, en was erg vet dat je zo overduidelijk de mengelmoes tussen E-Force & Warface kon horen.

Heb ze 3 keer gezien en 3 keer vond ik het echt heel erg vet :)

Vind het overigens wel verstandig dat ze er nu (al) weer mee stoppen. De rek gaat er natuurlijk ook snel uit na zoveel tracks samen gemaakt te hebben.


Nee, want ik vind geen enkel nummer van hun vet. Het klinkt inderdaad als een mengelmoes van E-Force en Warforce. Ik heb niks met Warface, maar wel met E-Force. Maar ik hoor alleen het standaard screechfest truukje van E-Force terug, Warface kan niks anders dan dat. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik bij alle artiesten die ik normaal kan waarderen die een collab hebben met Warface, de collab verschrikkelijk vind.

Al eens eerder gezegd maar Triax en destijds in verlengde Warface hebben me op een handjevol uitzonderingen na nooit kunnen boeien. Het klinkt altijd zo... standaard. Niks springt er uit, het is een kick en een riedeltje, en dat dan x50. Dit was bij Triax ook al zo, niks stak er bovenuit. En dat hoor ik in Warforce ook terug.

Alle nummers lijken op elkaar, amper verschil in sounds, ze kunnen live best wel een leuke act er op gooien maar ik kom toch vooral voor de muziek. Als dat me al niet aanspreekt dan steek ik mijn energie liever ergens anders in.
Bericht Geplaatst op 18 dec 2017 20:25 
 
Hardtraxx Veteran

Svbtwee schreef:
... Er iemand is overleden op Knockout Circuz.
Bron: http://www.dailymail.co.uk/news/article ... tival.html

Sensatie weer in je bericht.
Iemand is buiten het terrein gestruikeld over een groep mensen die op de stoep zaten en hij belande op zijn hoofd. Die verwonding was uiteindelijk genoeg om te komen overlijden.
Bericht Geplaatst op 18 dec 2017 20:56 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Svbtwee schreef:
... Er iemand is overleden op Knockout Circuz.
Bron: http://www.dailymail.co.uk/news/article ... tival.html

Sensatie weer in je bericht.
Iemand is buiten het terrein gestruikeld over een groep mensen die op de stoep zaten en hij belande op zijn hoofd. Die verwonding was uiteindelijk genoeg om te komen overlijden.

al die foto's ook xd
Bericht Geplaatst op 18 dec 2017 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Rickzel schreef:
Ooit een set van ze bijgewoond BB? Ik ging er ook heen met het idee dat het liveact nummertje zoveel zou worden, maar het was oprecht een hele vette act vol met drive en geen gekke verkleedpartij oid.

Ik weet dat jij niks met Warface hebt dus je zou dit ongetwijfeld ook niet vet vinden, maar het had wel alles wat een liveact had moeten zijn. Zat veel moeite in de nieuwe tracks telkens, en was erg vet dat je zo overduidelijk de mengelmoes tussen E-Force & Warface kon horen.

Heb ze 3 keer gezien en 3 keer vond ik het echt heel erg vet :)

Vind het overigens wel verstandig dat ze er nu (al) weer mee stoppen. De rek gaat er natuurlijk ook snel uit na zoveel tracks samen gemaakt te hebben.


Nee, want ik vind geen enkel nummer van hun vet. Het klinkt inderdaad als een mengelmoes van E-Force en Warforce. Ik heb niks met Warface, maar wel met E-Force. Maar ik hoor alleen het standaard screechfest truukje van E-Force terug, Warface kan niks anders dan dat. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik bij alle artiesten die ik normaal kan waarderen die een collab hebben met Warface, de collab verschrikkelijk vind.

Al eens eerder gezegd maar Triax en destijds in verlengde Warface hebben me op een handjevol uitzonderingen na nooit kunnen boeien. Het klinkt altijd zo... standaard. Niks springt er uit, het is een kick en een riedeltje, en dat dan x50. Dit was bij Triax ook al zo, niks stak er bovenuit. En dat hoor ik in Warforce ook terug.

Alle nummers lijken op elkaar, amper verschil in sounds, ze kunnen live best wel een leuke act er op gooien maar ik kom toch vooral voor de muziek. Als dat me al niet aanspreekt dan steek ik mijn energie liever ergens anders in.


ja had ik kunnen weten, snap verder ook wel dat je de muziek niet vet vind als je Warface super kut vind :P, maar qua insteek die ze hadden voor de liveact (geen gekke pakjes, gewoon elk optreden 1 of 2 nieuwe nummers, veel drive etc.) dat ik dit een geslaagde liveact vond. En al helemaal dat ze op het hoogtepunt stoppen ipv de boel uit gaan melken :)
Bericht Geplaatst op 18 dec 2017 21:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Energyzed net een bericht gedeeld van zijn alias NRGZD, die ook hardstyle maakt. Waarom met een andere naam verder gaan? Als dit al een keer geplaatst is, scusi.

Geen 3x 30 seconden trailer? Dan wordt het sws niks die hele act niet
Bericht Geplaatst op 19 dec 2017 10:03 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
RTM93 schreef:
dan vermeid ik die set liever.

Vermeiden? Ga je er dan met lippenstift op zitten tekenen ofzo? :kiss2:

heb je ondertussen al bijgehouden hoe vaak ik die fout heb gemaakt ? :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 19 dec 2017 10:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee, maar je bent blijkbaar niet de enige :lol:

search.php?keywords=Vermeiden&terms=all&author=&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=Zoeken
Bericht Geplaatst op 19 dec 2017 12:32 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:

Godzijdank. Ik moet er echt wel beter op gaan letten, want als ik die zoekresultaten teruglees is vermijden ondertussen een hobby van mij geworden. :lol:
Bericht Geplaatst op 19 dec 2017 12:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

3x
dat valt wel mee toch.
Bericht Geplaatst op 19 dec 2017 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

defqon legend set komt de 24e uit :love:
Bericht Geplaatst op 19 dec 2017 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
defqon legend set komt de 24e uit :love:


Afbeelding

:corn:
Bericht Geplaatst op 19 dec 2017 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nvm
Bericht Geplaatst op 19 dec 2017 17:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hm, kut kerst muziek op kerstavond. Gewoon legends opzetten bij mijn schoonouders.
Bericht Geplaatst op 19 dec 2017 18:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog een minialbum van Myst in 2018 :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 19 dec 2017 18:25 
 
Hardtraxx Veteran

Audiofreq heeft zojuist al z'n social media profielen verwijderd. Las laatst dat ie persoonlijke problemen had / wou stoppen met Hardstyle? Desalniettemin een vrij zware beslissing, alle followers die die heeft opgebouwd zijn nu weg? Als hij nu hier later op terugkomt is hij voor veel boekingskantoren een 'nobody' lijkt me, los van degenen die hem al kennen. :huh:
Bericht Geplaatst op 19 dec 2017 18:26 
 
Artiest

Als bedankje voor de support in 2017 heb ik een mini-mix gemaakt met alleen maar ongereleased materiaal die het daglicht nooit hebben gezien (sommige zelfs niet in sets). Hij is te vinden in de livesets, als ik dat hier ga droppen gaan we weer off-topic en wordt Kees "Friesland Campina" Moderator boos. :list:

One love Kees (L)
Bericht Geplaatst op 19 dec 2017 18:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Audiofreq heeft zojuist al z'n social media profielen verwijderd. Las laatst dat ie persoonlijke problemen had / wou stoppen met Hardstyle? Desalniettemin een vrij zware beslissing, alle followers die die heeft opgebouwd zijn nu weg? Als hij nu hier later op terugkomt is hij voor veel boekingskantoren een 'nobody' lijkt me, los van degenen die hem al kennen. :huh:



Als je je FB profiel deactiveert dan verdwijnen ook je pagina(s) totdat je weer inlogt.
Hoeft dus helemaal niet definitief te zijn :)
Bericht Geplaatst op 19 dec 2017 18:42 
 
Hardtraxx Veteran

kbm_ schreef:
Pedaalemre schreef:
Audiofreq heeft zojuist al z'n social media profielen verwijderd. Las laatst dat ie persoonlijke problemen had / wou stoppen met Hardstyle? Desalniettemin een vrij zware beslissing, alle followers die die heeft opgebouwd zijn nu weg? Als hij nu hier later op terugkomt is hij voor veel boekingskantoren een 'nobody' lijkt me, los van degenen die hem al kennen. :huh:



Als je je FB profiel deactiveert dan verdwijnen ook je pagina(s) totdat je weer inlogt.
Hoeft dus helemaal niet definitief te zijn :)


Maar hoe zit dat met insta, twitter, etc?
Bericht Geplaatst op 19 dec 2017 19:24 
 
Hardtraxx Newbie

kbm_ schreef:
Pedaalemre schreef:
Audiofreq heeft zojuist al z'n social media profielen verwijderd. Las laatst dat ie persoonlijke problemen had / wou stoppen met Hardstyle? Desalniettemin een vrij zware beslissing, alle followers die die heeft opgebouwd zijn nu weg? Als hij nu hier later op terugkomt is hij voor veel boekingskantoren een 'nobody' lijkt me, los van degenen die hem al kennen. :huh:



Als je je FB profiel deactiveert dan verdwijnen ook je pagina(s) totdat je weer inlogt.
Hoeft dus helemaal niet definitief te zijn :)


Op Reddit heeft hij al z'n comments gewijzigd naar "." en daarna z'n account gewist...
Bericht Geplaatst op 19 dec 2017 20:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jammer, dit doe je toch niet zomaar? Zomaar even al je socials eruit gooien en niet eens met een bericht komen waarom je het doet? Lijkt mij dat er meer achter zit.
Bericht Geplaatst op 19 dec 2017 20:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja zeker vreemd.

Citaat:
Vroeg in 2018 neemt de dj zich voor om even helemaal te stoppen.


Dat is dus iets eerder gebeurt.

Bron: https://djmag.nl/comin/10092017-0955/ha ... en-burnout
Vorige  1 ... 2707, 2708, 2709, 2710, 2711, 2712, 2713 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen