T
Hardtraxx Addict
1542 posts member since 2016
last seen Oct 2023
Image

Ja sorry hoor :$
Hardtraxxer
733 posts member since 2017
last seen Dec 2024
Nieuw Phuture Noize album in 2018 :loving:

Bron: https://www.facebook.com/phuturenoize/p ... =3&theater
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Danny Phantom wrote:Nieuw Phuture Noize album in 2018 :loving:

:loving: :loving:
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Onthafloorx wrote:

P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
RoyAPO wrote:
Onthafloorx wrote:

Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 16 days ago
Onthafloorx wrote:

Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Hoewel ik erg fan ben van de man, vraag ik me af of het nog niet wat te vroeg is voor nog een album.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Zolang hij weer kwaliteit levert heb ik er niks op tegen. Benieuwd of ie PoT kan evenaren.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Joey wrote:Hoewel ik erg fan ben van de man, vraag ik me af of het nog niet wat te vroeg is voor nog een album.
Dit.

Misschien mooi omdat hij het verhalend wil vertellen, nieuwe muziek is altijd mooi, maar zoals Bobfront eens zei, als je veel albums maakt raken veel van de platen in de vergetelheid.
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Joey wrote:Hoewel ik erg fan ben van de man, vraag ik me af of het nog niet wat te vroeg is voor nog een album.
Ik snap dit niet zo goed.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Millard Fillmore wrote:
Het feit dat album-platen vaak een beetje in de vergetelheid raken op de best ontvangen platen na. Een kwart van het PoT album kan ik zo ook niet echt meer noemen tbh en al helemaal niet het 2e album.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Broken Balance wrote:
Millard Fillmore wrote:
Het feit dat album-platen vaak een beetje in de vergetelheid raken op de best ontvangen platen na. Een kwart van het PoT album kan ik zo ook niet echt meer noemen tbh en al helemaal niet het 2e album.
Maar heb je dan liever dat ie kwart van die platen niet uitbrengt omdat ze toch in de vergetelheid raken? Of wil je dat ie het releasen uitrekt? Wat als hij gewoon de inspiratie heeft op het moment om veel nieuwe muziek te maken? Ik kan het hele album nog gewoon dromen en zet het nog zo nu en dan op, daarvoor doe je het toch? Al helpt het wel dat zijn album maar 10 nummers had.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 13 days ago
Inderdaad. Dan liever een album met 10 tracks die een mooi geheel vormen (als verhaal) en kwalitatief goed zijn, dan een album ala Radical.
T
Hardtraxx Addict
1542 posts member since 2016
last seen Oct 2023
THArdstyler wrote:Inderdaad. Dan liever een album met 10 tracks die een mooi geheel vormen (als verhaal) en kwalitatief goed zijn, dan een album ala Radical.
Radical album was gewoon goed hoor. Genoeg goede tracks en natuurlijk een paar album fillers. Heresy was The Spell Of Sin 2.0 net zoals Suicide Bassline Darkness Is Calling 2.0 was.
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Pandemonium wrote:
THArdstyler wrote:Inderdaad. Dan liever een album met 10 tracks die een mooi geheel vormen (als verhaal) en kwalitatief goed zijn, dan een album ala Radical.
Radical album was gewoon goed hoor. Genoeg goede tracks en natuurlijk een paar album fillers. Heresy was The Spell Of Sin 2.0 net zoals Suicide Bassline Darkness Is Calling 2.0 was.
Je geeft het hier zelf eigenlijk a aan, een paar album fillers (dan laat ik Famous en Only Bass ook maar onder die noemer vallen, ook al mogen die geen naam hebben). Naar mijn mening blijven album fillers ook echt niet of nauwelijks bij, daar waar PoT alleen maar sterke platen had en ik geen enkel moment het gevoel had van: oh moet nog een track voor m'n album pleur dit er wel op. Maargoed, kan mening zijn natuurlijk.
Hardtraxxer
991 posts member since 2010
last seen Jun 2026
THArdstyler wrote:Maargoed, kan mening zijn natuurlijk.
Precies, want ik vind PoT één grote album filler.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Tja er moet toch wat op staan anders ben je zo snel klaar.

Maar er zit wel meer in een verhalend album met een paar nummers dan Radical z'n copy paste overdistortion album imo. Staan welgeteld 6/7 platen op en de rest is gekopieerd van die 6/7.
Je kan het een vetter vinden dan het ander maar het kwaliteitsverschil tussen het PN album en het gros van Radical z'n album kun je bijna aanraken zo makkelijk valt dat te zien.
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Broken Balance wrote:Tja er moet toch wat op staan anders ben je zo snel klaar.

Maar er zit wel meer in een verhalend album met een paar nummers dan Radical z'n copy paste overdistortion album imo. Staan welgeteld 6/7 platen op en de rest is gekopieerd van die 6/7.
Je kan het een vetter vinden dan het ander maar het kwaliteitsverschil tussen het PN album en het gros van Radical z'n album kun je bijna aanraken zo makkelijk valt dat te zien.
Image
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Een album verkoopt beter dan losse plaatjes over een heel jaar gespreid. Een album koop je al gauw voor de heb of de verzameling en omdat je de bundel graag wilt hebben. Maar als je de tracks van het album PoT los over het hele jaar had gespreid had dat velen malen minder verkopen opgeleverd, daar ben ik van overtuigd.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
RTM93 wrote:Een album verkoopt beter dan losse plaatjes over een heel jaar gespreid. Een album koop je al gauw voor de heb of de verzameling en omdat je de bundel graag wilt hebben. Maar als je de tracks van het album PoT los over het hele jaar had gespreid had dat velen malen minder verkopen opgeleverd, daar ben ik van overtuigd.
Image
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
De line up van Loudness Klokgebouw online staat... https://www.b2s.nl/loudness/
P
Hardtraxxer
211 posts member since 2014
last seen Aug 2020
Er op Supremacy Australie een nieuwe liveact wordt gelanceerd genaamd 'Oz Supreme', welke bestaat uit Vazard & Delete
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Partofthehard wrote:Er op Supremacy Australie een nieuwe liveact wordt gelanceerd genaamd 'Oz Supreme', welke bestaat uit Vazard & Delete
Het jaarlijkse hardtraxx-uitje gaat dit jaar dus naar Australië.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Chroman wrote:
Partofthehard wrote:Er op Supremacy Australie een nieuwe liveact wordt gelanceerd genaamd 'Oz Supreme', welke bestaat uit Vazard & Delete
Het jaarlijkse hardtraxx-uitje gaat dit jaar dus naar Australië.
Op kosten van Jordy toch.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Dat ze die volgend jaar ook maar ergens in Nederland boeken :drool: