Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2698, 2699, 2700, 2701, 2702, 2703, 2704 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 21:29 
 
Hardtraxx Addict

Afbeelding

Ja sorry hoor :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 13:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nieuw Phuture Noize album in 2018 :loving:

Bron: https://www.facebook.com/phuturenoize/p ... =3&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 13:06 
 
Hardtraxx Elite

Danny Phantom schreef:
Nieuw Phuture Noize album in 2018 :loving:

Bron: https://www.facebook.com/phuturenoize/p ... =3&theater


:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Danny Phantom schreef:
Nieuw Phuture Noize album in 2018 :loving:

Bron: https://www.facebook.com/phuturenoize/p ... =3&theater


:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 13:21 
 
Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Onthafloorx schreef:
Danny Phantom schreef:
Nieuw Phuture Noize album in 2018 :loving:

Bron: https://www.facebook.com/phuturenoize/p ... =3&theater


:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Danny Phantom schreef:
Nieuw Phuture Noize album in 2018 :loving:

Bron: https://www.facebook.com/phuturenoize/p ... =3&theater


:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoewel ik erg fan ben van de man, vraag ik me af of het nog niet wat te vroeg is voor nog een album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zolang hij weer kwaliteit levert heb ik er niks op tegen. Benieuwd of ie PoT kan evenaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 14:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Hoewel ik erg fan ben van de man, vraag ik me af of het nog niet wat te vroeg is voor nog een album.


Dit.

Misschien mooi omdat hij het verhalend wil vertellen, nieuwe muziek is altijd mooi, maar zoals Bobfront eens zei, als je veel albums maakt raken veel van de platen in de vergetelheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 14:09 
 
Hardtraxx Elite

Joey schreef:
Hoewel ik erg fan ben van de man, vraag ik me af of het nog niet wat te vroeg is voor nog een album.

Ik snap dit niet zo goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 14:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Joey schreef:
Hoewel ik erg fan ben van de man, vraag ik me af of het nog niet wat te vroeg is voor nog een album.

Ik snap dit niet zo goed.


Het feit dat album-platen vaak een beetje in de vergetelheid raken op de best ontvangen platen na. Een kwart van het PoT album kan ik zo ook niet echt meer noemen tbh en al helemaal niet het 2e album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Millard Fillmore schreef:
Joey schreef:
Hoewel ik erg fan ben van de man, vraag ik me af of het nog niet wat te vroeg is voor nog een album.

Ik snap dit niet zo goed.


Het feit dat album-platen vaak een beetje in de vergetelheid raken op de best ontvangen platen na. Een kwart van het PoT album kan ik zo ook niet echt meer noemen tbh en al helemaal niet het 2e album.


Maar heb je dan liever dat ie kwart van die platen niet uitbrengt omdat ze toch in de vergetelheid raken? Of wil je dat ie het releasen uitrekt? Wat als hij gewoon de inspiratie heeft op het moment om veel nieuwe muziek te maken? Ik kan het hele album nog gewoon dromen en zet het nog zo nu en dan op, daarvoor doe je het toch? Al helpt het wel dat zijn album maar 10 nummers had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad. Dan liever een album met 10 tracks die een mooi geheel vormen (als verhaal) en kwalitatief goed zijn, dan een album ala Radical.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 15:34 
 
Hardtraxx Addict

THArdstyler schreef:
Inderdaad. Dan liever een album met 10 tracks die een mooi geheel vormen (als verhaal) en kwalitatief goed zijn, dan een album ala Radical.


Radical album was gewoon goed hoor. Genoeg goede tracks en natuurlijk een paar album fillers. Heresy was The Spell Of Sin 2.0 net zoals Suicide Bassline Darkness Is Calling 2.0 was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pandemonium schreef:
THArdstyler schreef:
Inderdaad. Dan liever een album met 10 tracks die een mooi geheel vormen (als verhaal) en kwalitatief goed zijn, dan een album ala Radical.


Radical album was gewoon goed hoor. Genoeg goede tracks en natuurlijk een paar album fillers. Heresy was The Spell Of Sin 2.0 net zoals Suicide Bassline Darkness Is Calling 2.0 was.

Je geeft het hier zelf eigenlijk a aan, een paar album fillers (dan laat ik Famous en Only Bass ook maar onder die noemer vallen, ook al mogen die geen naam hebben). Naar mijn mening blijven album fillers ook echt niet of nauwelijks bij, daar waar PoT alleen maar sterke platen had en ik geen enkel moment het gevoel had van: oh moet nog een track voor m'n album pleur dit er wel op. Maargoed, kan mening zijn natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 16:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Maargoed, kan mening zijn natuurlijk.


Precies, want ik vind PoT één grote album filler.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 16:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tja er moet toch wat op staan anders ben je zo snel klaar.

Maar er zit wel meer in een verhalend album met een paar nummers dan Radical z'n copy paste overdistortion album imo. Staan welgeteld 6/7 platen op en de rest is gekopieerd van die 6/7.
Je kan het een vetter vinden dan het ander maar het kwaliteitsverschil tussen het PN album en het gros van Radical z'n album kun je bijna aanraken zo makkelijk valt dat te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Tja er moet toch wat op staan anders ben je zo snel klaar.

Maar er zit wel meer in een verhalend album met een paar nummers dan Radical z'n copy paste overdistortion album imo. Staan welgeteld 6/7 platen op en de rest is gekopieerd van die 6/7.
Je kan het een vetter vinden dan het ander maar het kwaliteitsverschil tussen het PN album en het gros van Radical z'n album kun je bijna aanraken zo makkelijk valt dat te zien.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 16:41 
 
Hardtraxx Veteran

Een album verkoopt beter dan losse plaatjes over een heel jaar gespreid. Een album koop je al gauw voor de heb of de verzameling en omdat je de bundel graag wilt hebben. Maar als je de tracks van het album PoT los over het hele jaar had gespreid had dat velen malen minder verkopen opgeleverd, daar ben ik van overtuigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 17:31 
 
Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Een album verkoopt beter dan losse plaatjes over een heel jaar gespreid. Een album koop je al gauw voor de heb of de verzameling en omdat je de bundel graag wilt hebben. Maar als je de tracks van het album PoT los over het hele jaar had gespreid had dat velen malen minder verkopen opgeleverd, daar ben ik van overtuigd.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2017 18:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De line up van Loudness Klokgebouw online staat... https://www.b2s.nl/loudness/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 11:50 
 
Hardtraxxer

Er op Supremacy Australie een nieuwe liveact wordt gelanceerd genaamd 'Oz Supreme', welke bestaat uit Vazard & Delete
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Partofthehard schreef:
Er op Supremacy Australie een nieuwe liveact wordt gelanceerd genaamd 'Oz Supreme', welke bestaat uit Vazard & Delete

Het jaarlijkse hardtraxx-uitje gaat dit jaar dus naar Australië.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 12:04 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Partofthehard schreef:
Er op Supremacy Australie een nieuwe liveact wordt gelanceerd genaamd 'Oz Supreme', welke bestaat uit Vazard & Delete

Het jaarlijkse hardtraxx-uitje gaat dit jaar dus naar Australië.

Op kosten van Jordy toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2017 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat ze die volgend jaar ook maar ergens in Nederland boeken :drool:
Vorige  1 ... 2698, 2699, 2700, 2701, 2702, 2703, 2704 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen